Przetargi.pl
Pielęgnacja terenów zieleni na skwerach i zieleńcach na rejonie ZGODA w Świętochłowicach w zakresie prac ogrodniczych oraz utrzymania czystosci

Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41-600 Świętochłowice, ul. Katowicka 54
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2453031, 6527500 , fax. 032 2454976,3491812
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice
    ul. Katowicka 54 54
    41-600 Świętochłowice, woj. śląskie
    tel. 032 2453031, 6527500, fax. 032 2454976,3491812
    REGON: 00051589100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietochlowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pielęgnacja terenów zieleni na skwerach i zieleńcach na rejonie ZGODA w Świętochłowicach w zakresie prac ogrodniczych oraz utrzymania czystosci
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    zamówienie dotyczy pielęgnacji terenów zieleni na skwerach i zieleńcach na rejonie ZGODA w Świętochłowicach w zakresie prac ogrodniczych oraz utrzymania czystości. -Urobek powstały w wyniku prowadzenia prac pielęgnacyjnych powinien być usuwany na bieżąco, nie później niż w ciągu 24 godzin. - Bieżące utrzymanie czystości na rejonie powinno być zakończone do godziny 10 ?? , -Zamiatanie ręczne lub mechaniczne alejek parkowych będzie wykonywane 2 razy w tygodniu na podstawie ustalonego harmonogramu, usuwanie chwastów i odsłanianie krawężników wykonywane powinno być na bieżąco. -Wszystkie prace ogrodnicze i inne za wyjątkiem bieżącego utrzymania czystości, koszenia trawy i wygrabiania liści powinny być wykonywane w dni robocze od godziny 7?? do 15??. -Wykonawca powinien powiadomić inspektora nadzoru o zamiarze wykonania tych prac z jednodniowym wyprzedzeniem. -Zamawiający wymaga umieszczania i wymiany worków na odpady w koszach na śmieci. -Wymiana desek ławek parkowych o wymiarach dł.200 cm ,szer.14 cm, gr.4 cm. -Wymiana szczebli ławek parkowych o wymiarach dł.180,szer.7 cm, gr.4 cm. -Malowanie desek i szczebli ławek parkowych - należy zachować istniejącą kolorystykę. -Wymiana piasku w piaskownicach warstwą grubości 0,5 m. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają załączone do specyfikacji przedmiary robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 1.1. Wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług zbierania i transportu odpadów o kodach : 20 02 01, 20 02 02, 20 02 03,20 03 01, musi wykazać, że posiada zezwolenie wydane przez Prezydenta Miasta Świętochłowice na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1, ust. 6 ustawy z dnia 13.09.1996 o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( tekst jedn. Dz. U. z 2005 , Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.) oraz zezwolenie wydane przez właściwy ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania posiadacza odpadów organ na podstawie art. 28 ust.2, ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 27.04.2001 o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.). 2.1 Wykonawca w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum dwie usługi polegające na pielęgnacji terenów zieleni w zakresie prac ogrodniczych oraz utrzymania czystości o wartości wynoszącej nie mniej niż 35.000zł brutto (każde zamówienie).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie przedłożonych przez wykonawcę następujących dokumentów: - oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającego prowadzenie działalności odpowiadającej zakresowi przedmiotu zamówienia, - zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie świadczenia usług zbierania i transportu odpadów o kodach : 20 02 01, 20 02 02, 20 02 03, 20 03 01 wydanych w trybie art. art. 7 ust. 1 pkt 1, ust. 6 ustawy z dnia 13.09.1996 o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( tekst jedn. Dz. U. z 2005 , Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.) oraz art. 28 ust.2, ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 27.04.2001 o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.). -wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. usługom polegającym na pielęgnacji terenów zieleni w zakresie prac ogrodniczych oraz utrzymania czystości o wartości wynoszącej nie mniej niż 35.000zł brutto ( każde zamówienie) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.siwetochlowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach