Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego

Urząd Skarbowy ogłasza przetarg

  • Adres: 41-700 Ruda Śląska, ul. Kokotek 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3420501 , fax. 032 3420508
  • Data zamieszczenia: 2009-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy
    ul. Kokotek 6 6
    41-700 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 032 3420501, fax. 032 3420508
    REGON: 27050745100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://us.rsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup wraz z sukcesywną dostawą oleju opałowego do Urzędu Skarbowego w Rudzie Śląskiej w ilości nie większej niż 50.000 litrów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający bezwzględnie wymaga złożenia w ofercie następujących niżej wymaganych dokumentów - brak któregokolwiek z podanych dokumentów lub forma i treść odmienne od wymaganych spowoduje wykluczenie Wykonawcy lub odrzucenie oferty: a)wypełniony i podpisany przez uprawnione osoby formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), b)wypełnione i podpisane oświadczenie w związku z art. 22 ust.1 oraz art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), c)polisa lub inny dokument ubezpieczania potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania przedmiotowej ochrony ubezpieczeniowej w całym okresie trwania umowy. d)odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (aktualny, czyli odzwierciedlający stan faktyczny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. e)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 7.1 lit. d), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. f)referencje od co najmniej trzech firm, na rzecz których świadczono usługi w okresie ostatnich trzech lat, g)zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków i opłat lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości (zaświadczenie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. h)zaświadczenie z ZUS-U potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotnej społeczne lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości (zaświadczenie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. i)umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność prowadzona jest w formie takiej spółki lub umowa konsorcyjna w przypadku składania oferty przez tzw. konsorcjum. j)aktualną koncesję na działalność w zakresie obrotu olejem opałowym 2. Wymagane powyżej dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Dokumenty wymienione w pkt. 1. lit. e) sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4. Oferta winna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, zgodnie z wpisem do reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym udzielonym pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://us.rsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach