Przetargi.pl
Utrzymanie w sprawności ruchowej urządzeń systemu łącz­ności ogólnozakładowej oraz systemu dyspozytorskiego Za­kładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w Czeladzi

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3513300, 3513301, 3513364 , fax. 032 3513309, -10, 3513369
  • Data zamieszczenia: 2009-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
    ul. Strzelców Bytomskich 207 207
    41-914 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, fax. 032 3513309, -10, 3513369
    REGON: 27690250400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie w sprawności ruchowej urządzeń systemu łącz­ności ogólnozakładowej oraz systemu dyspozytorskiego Za­kładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w Czeladzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie w sprawności ruchowej urządzeń systemu łączności ogólnozakładowej oraz syste­mu dyspozytorskiego Zakładu CZOK w Czeladzi. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: ryczałt związany z nadzorem serwisowym nad eksploatowanymi urządzeniami systemu łączności ogólnozakładowej oraz systemu dyspozytorskiego, w ramach którego wykonywa­ne są następujące czynności: a)przeglądy i pomiary okresowe części stacyjnej urządzeń telekomunikacyjnych oraz kontroli parametrów bezpieczeństwa pracy wykonywane zgodnie z DTR producenta, b)korekty oprogramowania wynikające z bieżącej eksploatacji systemów i urządzeń, c)usuwanie bezpośrednio na terenie zakładu uszkodzeń powstałych w w/w urządze­niach stacyjnych w trybie awaryjnym tj. niezwłocznie po zgłoszeniu, d)naprawy i strojenie zespołów i urządzeń końcowych w punkcie serwisowym wyko­nawcy, e)nadzór serwisowy urządzeń systemu łączności ogólnozakładowej oraz systemu dys­pozytorskiego Zakładu CZOK w Czeladzi prowadzony w sposób ciągły przez 24 godzi­ny na dobę we wszystkie dni roku, f)dojazd w celu sprawowania nadzoru serwisowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503320001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien: 1.Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień. 2.Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicz­nym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobo­wiązanie innych pomiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdol­nych do wykonania zamówienia, które należy dołączyć do Załącznika nr 3 do druku Oferta. 3.Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie: opinię (certyfikat) zapewnienia odpowiedniej jakości wyrobów objętych przedmiotem przetargu oraz odpowiedniego systemu zarządzania jakością potwierdzone wła­ściwymi certyfikatami, nadanymi przez upoważnione jednostki certyfikujące w zakresie obejmującym przedmiot przetargu, oświadczenie stwierdzające, że przeprowadzone naprawy nie spowodują utraty ważności decyzji dopuszczeniowej, wydanej przez Prezesa Wyższego Urzędu Górnicze­go w Katowicach, oświadczenie lub świadectwo posiadania praw, upoważniające do wykonywania w/w robót. 6.Wykonawca powinien zatrudniać pracowników posiadających następujące kwalifikacje: osobę dozoru ruchu w specjalności teletechnicznej i automatyki w podziemnych zakładach górniczych oraz elektromonterów posiadających uprawnienia do 1 kV i doświadczenie umożliwiające wykonanie zadania. Do załącznika Nr 4 do druku OFERTA należy dołączyć kserokopie świadectw, uprawnień, itp.: dla wykazanych pracowników. 7.Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. winien spe­cjalizować się na rynku w wykonywaniu usług o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich 3 lat przynaj­mniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem, złożonością i podobną war­tością usług, stanowiących przedmiot zamówienia. Wykonawca powinien posiadać do­świadczenie w wykonywaniu prac objętych przedmiotem przetargu - załącznik Nr 5 do druku OFERTA. 8.Wykonawca udzieli, co najmniej 6 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia li­cząc od dnia bezusterkowego odbioru technicznego - zał. Nr 6 do druku OFERTA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełnić druk OFERTA - załącznik nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 2.Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy zawiera projekt umowy - załącznik nr 2 do druku OFERTA. 3.Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 Pzp, stanowiące załącznik nr 3 do druku OFERTA . W przypadku udostępnienia Wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inne podmioty Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do ich udostepnienia, które należy dołączyć do Załącznika nr 3 do druku OFERTA. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalno­ści gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie przedłożenie dowodu ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udziele­nie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie za­mówienia publicznego. 6.Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 7.Wykaz personelu/podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia - załącznik Nr 4 do druku OFERTA. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wskazania w ofercie tej części zamówienia której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku udziału podwykonawcy należy dołączyć oświadczenie o gotowości współ­pracy przy zamówieniu - załącznik Nr 4a do druku OFERTA. 8.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wy­magane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - dołączyć do załącznika Nr 4 d o druku O FERTA - zgodnie z pkt. 4.3. SIWZ. 9.Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. winien spe­cjalizować się na rynku w wykonywaniu usług o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia przynaj­mniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem, złożonością i podobną war­tością usług, stanowiących przedmiot zamówienia. Wykonawca powinien posiadać do­świadczenie w wykonywaniu prac objętych przedmiotem przetargu - załącznik Nr 5 do druku OFERTA zgodnie z pkt. 4.4. SIWZ. 10.Wykonawca udzieli, co najmniej 6-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia li­cząc od dnia bezusterkowego odbioru - załącznik Nr 6 do druku OFERTA. 11.Wypełniony formularz cenowy - załącznik Nr 7 do druku OFERTA. 12.Certyfikaty i oświadczenia zgodnie z pkt. 4.2. SIWZ dołączyć do druku OFERTA.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach