Biuro Obsługi Szkół Samorządowych Gmina Hajnówka ogłasza przetarg
- Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 682 25 68 , fax. 85 682 46 12
- Data zamieszczenia: 2009-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych Gmina Hajnówka
ul. Aleksego Zina 1 1
17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
tel. 85 682 25 68, fax. 85 682 46 12
REGON: 05052949200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-hajnowka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju napędowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa oleju napędowego w ilości 20 000 litrów z bezpośrednim tankowaniem na stacji paliw do zbiorników środków transportu Zamawiającego(autobusy szkolne). Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1.Przedmiot zamówienia świadczony będzie wielokrotnie (sukcesywnie ) w zależności od potrzeb bieżących Zamawiającego w postaci tzw. świadczeń cząstkowych. 2.Paliwo będzie tankowane na stacji paliw do zbiorników środków transportu . Oferent zobowiązuje się do każdorazowego potwierdzania w kartach drogowych tankowanych pojazdów ilości pobranego paliwa. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania całości zamówienia w podanym okresie. 4.Na żądanie Zamawiającego właściwości dostarczanego oleju napędowego dostawca potwierdzi aktualnymi wynikami badań laboratoryjnych . 5.Za pobrane paliwo będą wystawiane faktury w okresach tygodniowych. 6.Zamawiający nie dopuszcza możliwości dokonywania zakupu paliwa w formie bezgotówkowej przy użyciu kart paliwowych. 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu paliwa u innych dostawców , w przypadku konieczności tankowania pojazdów będących w trasie . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu : 1)Wykonawca musi być dopuszczony do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem. 2)Wykonawca wyraża zgodę na pokrycie kosztów dojazdu autobusu szkolnego w przypadku kiedy punkt sprzedaży (Stacji Paliw ) położony jest w odległości większej od 6 km od siedziby zamawiającego . 3)Wykonawca wyraża zgodę na co najmniej 14 dniowy termin płatności faktur. 4)Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz musi dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5)Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6)Wykonawca spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu : Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Warunków udziału w postępowaniu : 1)Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ((tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655)Wzór załącznik Nr 2 do specyfikacji. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3 Oświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne. 4 )Oświadczenie w zakresie określonym w art. 24 ust.1pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5)Oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 p.pkt. 2 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Wskazany dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: rabat
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-hajnowka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej do pojazdów i urządzeń będących w dyspozycji Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Tykocinie
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa paliwa do samochodów służbowych ZP/PN-21/16
Dodano: 2016-07-22 - Sukcesywne dostawy oleju napędowego (ON) dla Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Łomży Sp. z o. o. od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2016r.
Dodano: 2016-07-15 - DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH DO ZAKŁADU GOSPODAROWANIA ODPADAMI SP. Z O.O.
Dodano: 2016-05-23 - Hurtowe dostawy oleju napędowego
Dodano: 2016-04-21 - Przetarg nieograniczony na dostawy paliw silnikowych - tankowanie pojazdów służbowych Placówka SG w Narewce (sprawa nr 15/ZP/WTiZ/16)
Dodano: 2016-03-29 - Dostawa oleju napędowego w ilości około 24 000 litrów na potrzeby Zakładu Komunalnego w Krynkach.
Dodano: 2016-03-22 - Dostawa paliwa do autobusów Zespołu Szkół Specjalnych im. J. Pawła II w Grajewie w latach 2016 - 2019
Dodano: 2016-02-12 - Dostawa oleju napędowego do Nadleśnictwa Żednia
Dodano: 2016-02-11 - DOSTAWA PALIW na ROK 2016-2018.
Dodano: 2016-02-05