Przetargi.pl
Dostawa obiadów do punktu żywieniowego w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Kleosinie

Zespół Szkół w Kleosinie ogłasza przetarg

  • Adres: 16-001 Kleosin, ul. Zambrowska 20
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6632163
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Kleosinie
    ul. Zambrowska 20 20
    16-001 Kleosin, woj. podlaskie
    tel. 085 6632163
    REGON: 05200670000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zskleosin.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa obiadów do punktu żywieniowego w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Kleosinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotm zamówienia jest: 1) Dostawa obiadów do punktu żywieniowego w Zespole Szkół im. Jana Pawła II jak i do oddziału klas zerowych prz ulicy Tarasiuka w Kleosinie w okresie 4 stycznia 2010r.- 17 grudnia 2010r. 2) Zakres prac obejmuje: a) przygotowanie obiadów składających się z trzech dań: - zupy- 250 ml i pieczywo, - drugiego dania:mięso 80g -100g, potrawy mączne 200g, ziemniaki (ryż, kasza, makaron) 150 g, surówka 100g - kompotu 200ml i ewentualnie owoców , - co najmniej 2 razy do roku (Mikołajki, dzień Dziecka) dostawca zapewni słodycze (np.batonik, pomarańcz, banan) b) dowóz do punktu żywieniowego, c) dostawę jadłospisu na 10 dni, urozmaiconego i zmienianego w ciągu miesiąca d) odbiór termosów i pojemników do bemarów wraz z ich umyciem i wyparzeniem 3) 3-4 razy w tygodniu dania mięsne, piątek dzień bezmięsny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 2000 tys zł nalezy złozyc w terinie do dnia 30.11.2009 do godz. 10.30 na konto Szkoły w Banku Spóldzielczym w Juchnowcu Górnym
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Etap oceny: w przetragu nieograniczonym moga wziąć udział wykonawcy którzy: a) spełniają wymogi zawarte w art. 22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu na mocy art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych; b) wniosą wadium; c) posiadają uprawnienia na realizację dostaw posiłków do punktów zbiorowego żywienia dzieci; d) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania przedmiotu zamówień; e) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia; f) zrealizują zamówienie w umówionym terminie; g) wyrażają zgodę na opłacenie faktur w terminie 30 dni h) posiadają referencje z ostatnich trzech lat wraz z informacją o jakości dostaw
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie: że wszystkie zamóweinia wykonane w ciągu ostatnich trzech lat zostały wykonane z należytą starannością, b) oświadczenie że nie wszczeto postepowania upadłościowego i że upadłości nie ogłoszono, c) że wykonawca nie zalega z iuszczaniem podatków, opłat i skałdek ZUS lub KRUS, d) o niekaralności, e) kosztorys ofertowy, f) załączyć wypis z KRS lub wypis z ewidencji działności gospodarczej, g)załączyć kopie dokumentu z SANEPID-u zezwalajacego na prowadzenie zbiorowego żywienia, h) że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia, i)oświadczenie o nadzorze weterynaryjnym

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zskleosin.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach