Zespół Szkół w Kleosinie ogłasza przetarg
- Adres: 16-001 Kleosin, ul. Zambrowska 20
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 6632163
- Data zamieszczenia: 2009-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Kleosinie
ul. Zambrowska 20 20
16-001 Kleosin, woj. podlaskie
tel. 085 6632163
REGON: 05200670000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zskleosin.info
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa obiadów do punktu żywieniowego w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Kleosinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotm zamówienia jest: 1) Dostawa obiadów do punktu żywieniowego w Zespole Szkół im. Jana Pawła II jak i do oddziału klas zerowych prz ulicy Tarasiuka w Kleosinie w okresie 4 stycznia 2010r.- 17 grudnia 2010r. 2) Zakres prac obejmuje: a) przygotowanie obiadów składających się z trzech dań: - zupy- 250 ml i pieczywo, - drugiego dania:mięso 80g -100g, potrawy mączne 200g, ziemniaki (ryż, kasza, makaron) 150 g, surówka 100g - kompotu 200ml i ewentualnie owoców , - co najmniej 2 razy do roku (Mikołajki, dzień Dziecka) dostawca zapewni słodycze (np.batonik, pomarańcz, banan) b) dowóz do punktu żywieniowego, c) dostawę jadłospisu na 10 dni, urozmaiconego i zmienianego w ciągu miesiąca d) odbiór termosów i pojemników do bemarów wraz z ich umyciem i wyparzeniem 3) 3-4 razy w tygodniu dania mięsne, piątek dzień bezmięsny. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 2000 tys zł nalezy złozyc w terinie do dnia 30.11.2009 do godz. 10.30 na konto Szkoły w Banku Spóldzielczym w Juchnowcu Górnym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Etap oceny: w przetragu nieograniczonym moga wziąć udział wykonawcy którzy: a) spełniają wymogi zawarte w art. 22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu na mocy art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych; b) wniosą wadium; c) posiadają uprawnienia na realizację dostaw posiłków do punktów zbiorowego żywienia dzieci; d) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania przedmiotu zamówień; e) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia; f) zrealizują zamówienie w umówionym terminie; g) wyrażają zgodę na opłacenie faktur w terminie 30 dni h) posiadają referencje z ostatnich trzech lat wraz z informacją o jakości dostaw
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie: że wszystkie zamóweinia wykonane w ciągu ostatnich trzech lat zostały wykonane z należytą starannością, b) oświadczenie że nie wszczeto postepowania upadłościowego i że upadłości nie ogłoszono, c) że wykonawca nie zalega z iuszczaniem podatków, opłat i skałdek ZUS lub KRUS, d) o niekaralności, e) kosztorys ofertowy, f) załączyć wypis z KRS lub wypis z ewidencji działności gospodarczej, g)załączyć kopie dokumentu z SANEPID-u zezwalajacego na prowadzenie zbiorowego żywienia, h) że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia, i)oświadczenie o nadzorze weterynaryjnym
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zskleosin.info
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2016-06-28 - Dostawę artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Juchnowcu Górnym w roku szkolnym 2016/2017.
Dodano: 2016-06-23 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych 2016/4
Dodano: 2016-06-06 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych 2016/3
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa artykułów spożywczych (mięsa i wędlin, przetworów spożywczych) do Domu Pomocy Społecznej Jawor w Jałówce
Dodano: 2016-04-27 - 3 sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych - 2016 rok
Dodano: 2016-04-26 - Zakup i dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2016-04-15 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Internatu X Liceum Ogólnokształcącego w Białymstoku
Dodano: 2016-03-10 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych 2016/2
Dodano: 2016-01-26 - Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego nr 2 w Wysokiem Mazowieckiem
Dodano: 2016-01-26