Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego do Nadleśnictwa Żednia

Nadleśnictwo Żednia ogłasza przetarg

  • Adres: 16-050 Michałowo, Żednia 5
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7175251, 7175252 , fax. 085 7175252
  • Data zamieszczenia: 2016-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Żednia
    Żednia 5 5
    16-050 Michałowo, woj. podlaskie
    tel. 085 7175251, 7175252, fax. 085 7175252
    REGON: 05002654900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www. bialystok.lasy.gov.pl/web/zednia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadajca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego do Nadleśnictwa Żednia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego do Nadleśnictwa Żednia podzielonych na następujące części (Pakiety): I.1. Pakiet nr 1 - sukcesywna dostawa oleju napędowego w następującej ilości: - olej napędowy ON w ilości 20 000 litrów. Wyżej określone ilości paliw mogą ulec redukcji. Zakupione paliwa muszą spełniać wymagania określone w: - Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz. U. z 2015 r. poz. 1680), - Normie PN-EN 590+A1 - Dostawa realizowana będzie na zasadzie tankowań pojazdów służbowych Zamawiającego, stosownie do jego potrzeb, na stacjach paliw należących do Wykonawcy, przez uprawnionych pracowników Nadleśnictwa, w uzgodnionych z nimi indywidualnie ilościach, we wszystkie dni tygodnia w godz. od 6:00 do 18:00. Paliwo do agregatów prądotwórczych należących do Zamawiającego będzie pobierane do kanistrów na podstawie upoważnienia wystawionego przez Zamawiającego. Oferowane paliwa muszą być zgodne z w/w Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane oraz obowiązującymi przepisami w zakresie wymagań jakościowych jakim powinny odpowiadać paliwa ciekłe (rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680) - oświadczenie Wykonawcy na formularzu ofertowym. Wielkość zakupu paliwa jest wielkością szacunkową, uzależnioną od potrzeb i Zamawiający nie ma obowiązku wykorzystania całości przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną stację paliw oddaloną nie więcej niż 15 km liczoną najkrótszą drogą publiczną, od miejscowości Kazimierowo 43, gdzie położona jest baza transportowa Zamawiającego lub od siedziby Nadleśnictwa Żednia, Żednia 5. W okresie zimowym Wykonawca zapewni dostawy zamawianego oleju napędowego przystosowanego do niskich temperatur. Każde tankowanie będzie potwierdzone wystawioną fakturą. II.1. Pakiet nr 2 - przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego w gatunkach B,D,F (oleje dla okresu letniego, przejściowego i zimowego), spełniającego normę PN-EN 590+A1 - do zbiorników dwupłaszczowych magazynujących paliwo, znajdujących się przy Nadleśnictwie Żednia, Żednia 5, 16-050 Michałowo w ilości szacunkowej - 65 000 litrów. II.2. Wielkość zakupu paliwa jest wielkością szacunkową, uzależnioną od potrzeb i Zamawiający nie ma obowiązku wykorzystania całości przedmiotu zamówienia. II.3. Jakość dostarczanego paliwa musi odpowiadać wymaganiom zawartym w regulacjach prawnych obowiązujących w dniu dostawy, w tym w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz.U. z 2015 r., poz. 1680). Parametry dostarczanego paliwa będą dostosowane do okresu dostawy, tj. pory roku i temperatury otoczenia. II.4. Paliwo będzie dostarczane przez Wykonawcę do dwóch zbiorników dwupłaszczowych, na potrzeby maszyn stanowiących własność Nadleśnictwa Żednia autocysternami które muszą posiadać aktualne dopuszczenie do przewozu paliw ciekłych zgodne z obowiązującymi przepisami w dniu dostawy. Autocysterny powinny posiadać legalizowane urządzenie pomiarowe do pomiaru ilości zrzucanego paliwa do zbiornika magazynującego paliwo, który posiada Zamawiający. Rozliczenie ilości dostarczanego paliwa będzie odbywało się w temperaturze rzeczywistej zgodnie ze wskazaniem licznika/przepływomierza, posiadającego potwierdzoną legalizację, zainstalowanego na autocysternie. II.5. Przy każdej dostawie lub wątpliwości co do jakości paliwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) pobrania prób dostarczonego produktu przed rozpoczęciem rozładunku dostarczonego paliwa ciekłego. Próby te po ich opisaniu i zabezpieczeniu będą przechowywane przez Zamawiającego przez okres jednego miesiąca od daty dostawy. Protokół pobrania prób winien być kontrasygnowany przez kierowcę dostarczającego paliwo, b) przeprowadzenia kontroli wstępnej przed rozładunkiem dostawy z cysterny samochodowej obejmującej: - sprawdzenie stanu plomb założonych na zawory wlewowe i spustowe cysterny samochodowej, - sprawdzenie, czy cysterna nie posiada uszkodzeń mechanicznych lub śladów wycieków, - sprawdzenie stanu czystości przewodów spustowych cysterny samochodowej, - sprawdzenie, czy cysterna odpowiada ogólnym przepisom BHP i przeciwpożarowym, - pobrania próbek dostarczonego paliwa z każdego zaworu spustowego cysterny w celu dokonania oceny wizualnej, czy dostarczony produkt jest klarowny, bez zawiesin, osadów ciał stałych lub wody, - sprawdzenie gęstości i temperatury dostarczonego paliwa. c) wykonania badań jakościowych (w pełnym lub ograniczonym zakresie) pobranych prób w akredytowanym laboratorium po uprzednim pisemnym poinformowaniu Wykonawcy o takim zamierzeniu. d) sprawdzenie ilości wydanego paliwa poprzez przeważenie cysterny przed i po wydaniu ON do zbiorników Zamawiającego, koszty ważenia każdorazowo pokrywa Wykonawca w przypadku gdy różnica w wadze nie będzie odpowiadać ilości dostarczonego paliwa. Wyniki ważeń podpisane przez kierowcę oraz przez przedstawiciela Zamawiającego będą wiążące dla stron dla wzajemnego rozliczenia. Wykonawca wyraża zgodę na takie sprawdzenie ilości dostarczanego paliwa dwukrotnie w okresie obowiązywania umowy. Wynik analizy sporządzony na piśmie będzie ostateczny i wiążący. Koszt analizy poniesie: a) Wykonawca, jeżeli wynik potwierdzi , iż dostarczone paliwo było nieodpowiedniej jakości, b) Zamawiający, jeżeli wynik potwierdzi, iż dostarczone paliwo było wolne od wad. II.6. Załadunek do zbiornika nastąpi każdorazowo w obecności uprawnionego pracownika Zamawiającego. Przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć aktualne świadectwo jakości dostarczonego paliwa oraz świadectwo legalizacji urządzenia pomiarowego mierzącego ilość zrzutu oleju do zbiornika. Wykonawca przy każdorazowej dostawie paliwa wystawi dokument wydania - WZ, potwierdzający ilość, dane wystawcy i odbiorcy, numer rejestracyjny pojazdu, datę i godzinę rozładunku, numer komory autocysterny. Dokument WZ dla swej ważności wymaga podpisania przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. II.7. Zamawiający dysponuje zbiornikami dwupłaszczowymi magazynującymi paliwo w ilości 2 szt., o pojemności 5 000 litrów każdy, z wlewem odgórnym oleju napędowego. II.8. Wykonawca ponosi ryzyko oraz wszelkie koszty transportu paliwa do miejsca realizacji zamówienia, jak również koszty ubezpieczenia przedmiotu dostawy oraz koszty przemieszczenia paliwa ze środka transportu do zbiorników magazynujących Zamawiającego. II. 9. Dostawa oleju napędowego odbywać się będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 -14:00 na podstawie zapotrzebowania zgłoszonego faxem, e-mailem lub telefonicznie w ciągu 48 godzin od zgłoszenia w ilościach jednorazowych: 2 500 do 8 500 litrów. II.10. Za dostarczenie do zbiornika partii oleju napędowego ON Wykonawca wystawi faktury płatne przelewem w terminie 21 dni od dnia doręczenia jej Zamawiającemu. 2. Przedmiot zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) określony jest kodem: 09134100-8 Olej napędowy. 3. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: termin płatności: 21 dni od daty doręczenia faktury Zamawiającemu, forma zapłaty - jak we wzorze umowy - załączniki nr 6.1, 6.2, Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca wskaże w ofercie (oświadczenie na formularzu ofertowym) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Zamawiający nie przewiduje wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rabat
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_zednia/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach