Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie ogłasza przetarg
- Adres: 55-200 Oława, K. K. Baczyńskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713011300 , fax. 713011312
- Data zamieszczenia: 2019-06-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie
K. K. Baczyńskiego 1
55-200 Oława, woj. dolnośląskie
tel. 713011300, fax. 713011312
REGON: 00030681600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://zozolawa.wroc.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa nośników optycznych i opasek identyfikacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są: Dostawa nośników optycznych i opasek identyfikacyjnych dla Zespołu Opieki zdrowotnej, ul. Baczyńskiego 1, 55-200 Oława 2. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 2 zadania: L.p. Przedmiot zamówienia 1 Zadanie nr: 3 Opaski identyfikacyjne 2 Zadanie nr: 4 Nośniki optyczne 3. Ilości, charakterystykę oraz parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określono w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiących Załącznik nr 9 oraz Załącznikach nr 1, 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 4. Ilości sprzętu zawarte w Załączniku nr 9 do umowy, są ilościami orientacyjnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości asortymentu będącego przedmiotem niniejszej umowy bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że Zamawiający wykorzysta nie mniej niż 60% asortymentu. 5. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie na podstawie składanych drogą pisemną, faksem, e-mail zamówień, w asortymentach i ilościach zabezpieczających bieżące rzeczywiste potrzeby Zamawiającego. 7. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych, zostały określone cechy równoważności. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia co najmniej równy pod względem opisanych cech technicznych i jakościowych. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest poinformować o tym fakcie Zamawiającego oraz wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez podanie informacji o spełnieniu cech wskazanych przez zamawiającego jako równoważne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30100000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa elementów wyposażenia przystani rzecznej w Głogowie w ramach „ Ochrona i udostępnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry w wybranych gminach Legnicko-Głogowskiego Obszaru Interwencji”
Dodano: 2023-09-28 - Dostawa sprzętu biurowego w ramach pierwszego wyposażenia jednostek Policji finansowana z Programu Modernizacji Policji
Dodano: 2020-10-27 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.
Dodano: 2020-08-10 - Dostawa tonerów i opasek identyfikacyjnych
Dodano: 2020-05-22 - Dostawa tonerów, nośników optycznych i opasek identyfikacyjnych
Dodano: 2020-04-16 - Dostawa artykułów biurowych i druków
Dodano: 2020-03-23 - Przetarg nieograniczony na dostawę art. biurowych i worków.
Dodano: 2019-07-12 - Dostawa tuszy, tonerów, nośników optycznych i opasek identyfikacyjnych
Dodano: 2019-05-10 - dostawa wyposażenia biurowego na potrzeby Dziennego Domu Pomocy przy ul. Karmelkowej 25 oraz Dziennych Domów Pomocy nr 1 i nr 2 funkcjonujących w strukturze Domu Pomocy Społecznej w Miejskim Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu (II postępowanie)
Dodano: 2019-03-13 - Dostawa wyposażenia biurowego na potrzeby Dziennego Domu Pomocy przy ul. Karmelkowej 25 oraz Dziennych Domów Pomocy nr 1 i nr 2 funkcjonujących w strukturze Domu Pomocy Społecznej w Miejskim Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
Dodano: 2019-02-19