Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie ogłasza przetarg
- Adres: 55-200 Oława, K. K. Baczyńskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713011300 , fax. 713011312
- Data zamieszczenia: 2020-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie
K. K. Baczyńskiego 1
55-200 Oława, woj. dolnośląskie
tel. 713011300, fax. 713011312
REGON: 00030681600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://zozolawa.wroc.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tonerów, nośników optycznych i opasek identyfikacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Dostawa tonerów, nośników optycznych i opasek identyfikacyjnych, ZOZ/DZP/PN/7/20 2. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 4 zadania. L.p. Przedmiot zamówienia 1 Zadanie nr: 1 Tusze, tonery, bębny 2 Zadanie nr: 2 Tusze Rimage 3 Zadanie nr: 3 Opaski identyfikacyjne 4 Zadanie nr: 4 Nośniki optyczne 3. Ilości, charakterystykę oraz parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określono w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiących Załącznik nr 9 oraz Załącznikach nr 1, 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 4. Ilości sprzętu zawarte w Załączniku nr 9 do umowy, są ilościami orientacyjnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości asortymentu będącego przedmiotem niniejszej umowy bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że Zamawiający wykorzysta nie mniej niż 60% asortymentu. 5. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie na podstawie składanych drogą pisemną, faksem, e-mail zamówień, w asortymentach i ilościach zabezpieczających bieżące rzeczywiste potrzeby Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30100000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa elementów wyposażenia przystani rzecznej w Głogowie w ramach „ Ochrona i udostępnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry w wybranych gminach Legnicko-Głogowskiego Obszaru Interwencji”
Dodano: 2023-09-28 - Dostawa sprzętu biurowego w ramach pierwszego wyposażenia jednostek Policji finansowana z Programu Modernizacji Policji
Dodano: 2020-10-27 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.
Dodano: 2020-08-10 - Dostawa tonerów i opasek identyfikacyjnych
Dodano: 2020-05-22 - Dostawa artykułów biurowych i druków
Dodano: 2020-03-23 - Przetarg nieograniczony na dostawę art. biurowych i worków.
Dodano: 2019-07-12 - Dostawa nośników optycznych i opasek identyfikacyjnych
Dodano: 2019-06-12 - Dostawa tuszy, tonerów, nośników optycznych i opasek identyfikacyjnych
Dodano: 2019-05-10 - dostawa wyposażenia biurowego na potrzeby Dziennego Domu Pomocy przy ul. Karmelkowej 25 oraz Dziennych Domów Pomocy nr 1 i nr 2 funkcjonujących w strukturze Domu Pomocy Społecznej w Miejskim Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu (II postępowanie)
Dodano: 2019-03-13 - Dostawa wyposażenia biurowego na potrzeby Dziennego Domu Pomocy przy ul. Karmelkowej 25 oraz Dziennych Domów Pomocy nr 1 i nr 2 funkcjonujących w strukturze Domu Pomocy Społecznej w Miejskim Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
Dodano: 2019-02-19