Miejskie Centrum Usług Socjalnych ogłasza przetarg
- Adres: 54-131 Wrocław, ul. Mączna
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 769 950 , fax. 713 769 905
- Data zamieszczenia: 2019-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Usług Socjalnych
ul. Mączna 3
54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 769 950, fax. 713 769 905
REGON: 93268454000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia biurowego na potrzeby Dziennego Domu Pomocy przy ul. Karmelkowej 25 oraz Dziennych Domów Pomocy nr 1 i nr 2 funkcjonujących w strukturze Domu Pomocy Społecznej w Miejskim Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyposażenia biurowego na potrzeby Dziennego Domu Pomocy przy ul. Karmelkowej 25 oraz Dziennych Domów Pomocy nr 1 i nr 2 przy ul. Semaforowej 5 funkcjonujących w strukturze Domu Pomocy Społecznej w Miejskim Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu. 2. Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem CPV: 30100000-0 Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania, 30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe, CPV 30191400-8 Niszczarka do dokumentów. 3. Towar będzie dostarczony do Dziennego Domu Pomocy przy ul. Karmelkowej 25 oraz Dziennych Domów Pomocy nr 1 i nr 2 przy ul. Semaforowej 5 we Wrocławiu. Wykonawca zobowiązany jest również dokonać rozładunku dostarczonego przedmiotu zamówienia i jego wniesienia w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia – rodzaj, opis i ilość zamawianych towarów zawarty jest w Załącznikach nr 2a oraz nr 2b do SIWZ, tj. Kalkulacjach cenowych, które stanowią jej integralną część. 5. Wykonawca wykona zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30100000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zapis ten nie ma zastosowania w przypadku, gdy zostanie złożona tylko jedna oferta. Pełnomocnictwo w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa elementów wyposażenia przystani rzecznej w Głogowie w ramach „ Ochrona i udostępnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry w wybranych gminach Legnicko-Głogowskiego Obszaru Interwencji”
Dodano: 2023-09-28 - Dostawa sprzętu biurowego w ramach pierwszego wyposażenia jednostek Policji finansowana z Programu Modernizacji Policji
Dodano: 2020-10-27 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.
Dodano: 2020-08-10 - Dostawa tonerów i opasek identyfikacyjnych
Dodano: 2020-05-22 - Dostawa tonerów, nośników optycznych i opasek identyfikacyjnych
Dodano: 2020-04-16 - Dostawa artykułów biurowych i druków
Dodano: 2020-03-23 - Przetarg nieograniczony na dostawę art. biurowych i worków.
Dodano: 2019-07-12 - Dostawa nośników optycznych i opasek identyfikacyjnych
Dodano: 2019-06-12 - Dostawa tuszy, tonerów, nośników optycznych i opasek identyfikacyjnych
Dodano: 2019-05-10 - dostawa wyposażenia biurowego na potrzeby Dziennego Domu Pomocy przy ul. Karmelkowej 25 oraz Dziennych Domów Pomocy nr 1 i nr 2 funkcjonujących w strukturze Domu Pomocy Społecznej w Miejskim Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu (II postępowanie)
Dodano: 2019-03-13