Przetargi.pl
Dostawa artykułów biurowych i druków

Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-556 Wrocław, Borowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 734 24 77, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
    Borowska 213
    50-556 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 734 24 77, , fax. -
    REGON: 28901200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów biurowych i druków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i druków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VI 1) Pakiet nr 1 - artykuły papiernicze i biurowe 2) Pakiet nr 2 - papier ksero 3) Pakiet nr 3 – składanka komputerowa 4) Pakiet nr 4 - recepty 5) Pakiet nr 5 - etykiety termiczne do drukarek zebra 6) Pakiet nr 6 - druki zleceń badań laboratoryjnych 7) Pakiet nr 7 - etykiety i kalki dla sterylizacji 8) Pakiet nr 8 - koperty płacowe 9) Pakiet nr 9 - druki, książki 10) Pakiet nr 10 - papier do ekg 215x30 11) Pakiet nr 11 - rolki do kasy fiskalnej 12) Pakiet nr 13 - papier do defibrylatora - Corplus 13) Pakiet nr 14 - papier do defibrylatora - Hertstart i Lifepak 14) Pakiet nr 15 - koperty 15) Pakiet nr 17 - papier do aparatu ktg 16) Pakiet nr 18 - papier do defibrylatora Nihon Kohde 17) Pakiet nr 19 - kartony do archiwizacji 18) Pakiet nr 20 - materiały eksploatacyjne do pracownii Unit Dose 19) Pakiet nr 21 - identyfikatory 20) Pakiet nr 22 - materiały biurowe do bindowania 21) Pakiet nr 24 - papier do aparatów ekg ASCARD, USG K-61B, USG K-65HM, SONY UPP 210 SE, SONY UPP-84HG 22) Pakiet nr 25 - markery medyczne wodoodporne 23) Pakiet nr 26 - papier do aparatów EEG, EKG, KTG 24) Pakiet nr 27 - papier termoczuły 25) Pakiet nr 28 - papier do aparatu USG K-65 HM, SONY UPP 110 HD 26) Pakiet nr 30 - markery olejowe wodoodporne 27) Pakiet nr 31 - etui na dokumenty 28) Pakiet nr 32 - książeczka zdrowia dziecka 29) Pakiet nr 33 - artykuły archiwizacyjne wykonane z materiałów bezkwasowych 30) Pakiet nr 34 - papier do EKG - Reynolds 31) Pakiet nr 37 - tablica magnetyczna, suchościeralna i magnesy do tablicy 32) Pakiet nr 38 - obwoluta poszerzana A4 33) Pakiet nr 39 - etykiety na formacie A4 34) Pakiet nr 40 - etykiety do drukarni Dymo 35) Pakiet nr 41 - białe kody paskowe do laboratoryjnego systemu informatycznego KS-SOLAB 36) Pakiet nr 42 - zielone kody paskowe do laboratoryjnego systemu informatycznego KS-SOLAB 37) Pakiet nr 43 - żółte kody paskowe do laboratoryjnego systemu informatycznego KS-SOLAB- przylądek 38) Pakiet 44 - etykiety do drukarki termicznej ZEBRA LP2844 39) Pakiet 45 - system do znakowania leków - etykiety 40) Pakiet 46 - etykiety termiczne na szpuli 41) Pakiet nr 47 - papier do defibrylatora NIHON KOHDEN rolka 42) Pakiet nr 48 - etykiety mrożeniowe 43) Pakiet nr 49 - etykiety termotransferowe 44) Pakiet nr 50 - rolki termiczne 45) Pakiet nr 51 - papier do aparatów ekg 46) Pakiet nr 52 - taśma do metkownicy 47) Pakiet nr 53 - opaski identyfikacyjne 48) Pakiet nr 54 - opaski papierowe 49) Pakiet nr 55 - etykiety foliowe do drukarki Zebra 50) Pakiet nr 56 - papier do aparatu EKG EDAN SE-301 51) Pakiet nr 57 - papier do aparatu EKG AsCARD Green 52) Pakiet nr 58 - papier do aparatu ekg model MAC 2000 53) Pakiet nr 59 - papier do defibrylatora - Bexen Cardio I Lifepak 54) Pakiet nr 61 - Etykiety na leki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9 010,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy dziesięć 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Dla poszczególnych zadań: 1) Pakiet nr 1 440,00 2) Pakiet nr 2 2 436,00 3) Pakiet nr 3 44,00 4) Pakiet nr 4 7,00 5) Pakiet nr 5 32,00 6) Pakiet nr 6 38,00 7) Pakiet nr 7 684,00 8) Pakiet nr 8 146,00 9) Pakiet nr 9 1 290,00 10) Pakiet nr 10 42,00 11) Pakiet nr 11 7,00 12) Pakiet nr 13 1,00 13) Pakiet nr 14 3,00 14) Pakiet nr 15 572,00 15) Pakiet nr 17 34,00 16) Pakiet nr 18 10,00 17) Pakiet nr 19 2,00 18) Pakiet nr 20 983,00 19) Pakiet nr 21 9,00 20) Pakiet nr 22 11,00 21) Pakiet nr 24 211,00 22) Pakiet nr 25 48,00 23) Pakiet nr 26 165,00 24) Pakiet nr 27 12,00 25) Pakiet nr 28 264,00 26) Pakiet nr 30 4,00 27) Pakiet nr 31 1,00 28) Pakiet nr 32 73,00 29) Pakiet nr 33 62,00 30) Pakiet nr 34 10,00 31) Pakiet nr 37 8,00 32) Pakiet nr 38 3,00 33) Pakiet nr 39 5,00 34) Pakiet nr 40 6,00 35) Pakiet nr 41 307,00 36) Pakiet nr 44 10,00 37) Pakiet nr 45 697,00 38) Pakiet nr 46 3,00 39) Pakiet nr 47 4,00 40) Pakiet nr 48 5,00 41) Pakiet nr 49 25,00 42) Pakiet nr 50 50,00 43) Pakiet nr 51 18,00 44) Pakiet nr 52 1,00 45) Pakiet nr 53 5,00 46) Pakiet nr 54 27,00 47) Pakiet nr 55 57,00 48) Pakiet nr 56 11,00 49) Pakiet nr 57 13,00 50) Pakiet nr 58 40,00 51) Pakiet nr 59 29,00 52) Pakiet nr 61 45,00 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Bank Gospodarstwa Krajowego nr rachunku 26 1130 1033 0018 8007 3520 0010, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu DZP.242.42.2020 na dostawę artykułów biurowych i druków”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu – dokumenty potwierdzające wniesienie wadium powinny zostać załączone do oferty w postaci elektronicznej w formie oryginału dokumentu wadialnego tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu). 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Rozdział II do zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową oraz dla poszczególnych pakietów brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, terminu dostawy terminu ważności i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) oświadczenia wymienione w pkt VI. 1-4 niniejszej SIWZ; 3) wypełnione Formularz(e) cenowy(e) stanowiący(e) Rozdział nr VI SIWZ. 3)1. Formularze cenowe wypełnione zostaną ściśle wg wzorów zamawiającego, bez dokonywania jakichkolwiek zmian i poprawek 4) Dowód wniesienia wadium 5) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO 2. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pisemne pełnomocnictwo, o ile to pełnomocnictwo nie wynika z dokumentów rejestrowych. Ww. pełnomocnictwo w swojej treści musi spełniać wymogi formalno – prawne określone w Kodeksie Cywilnym zawierające zapis, że osoba upełnomocniona ( pełnomocnik ) może występować w imieniu firmy, którą reprezentuje w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem jej danych tj.: imienia i nazwiska, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczonej przez notariusza zgodności kopii/odpisu z dokumentem. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. II. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wezwie Wykonawcę w przypadku braku możliwości pobrania lub posiadania przez Zamawiającego dokumentów w sposób określony w formularzu oferty 2) Dla pakietu nr 7 poz. 2 Zamawiający wymaga dostarczenia próbek w ilości 10 szt. etykiet III. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach