Przetargi.pl
Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego oraz dostawa i instalacja oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Świdnicy

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8562850 , fax. 074 8523110
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49 49
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8562850, fax. 074 8523110
    REGON: 00057958900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidnica.bip-gov.info-pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego oraz dostawa i instalacja oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Świdnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania zgodnie z poniższym wykazem (CPV - 30200000-1): (Minimalne parametry techniczne znajdują się w załączniku nr 4 do SIWZ) 1. Zestaw komputerowy nr 1 szt. 1 2. Zestaw komputerowy nr 2 szt. 1 3. Zestaw komputerowy nr 3 szt. 28 4. Monitor LCD 19 szt. 32 5. Laptop nr 1 szt. 3 6. Laptop nr 2 szt. 4 7. Projektor szt. 1 8. Drukarka laserowa A4 szt. 7 9. Drukarka igłowa A4 szt. 2 10. Drukarka atramentowa A4 szt. 2 11. Urządzenie wielofunkcyjne nr 1 szt. 2 12. Urządzenie wielofunkcyjne nr 2 szt. 1 13. Skaner A4 szt. 8 14. Dysk twardy 3,5 1TB SATA szt. 3 15. Dysk twardy 2,5 500GB SATA szt. 1 16. Dysk twardy 3,5 320GB SATA szt. 4 17. Dysk twardy 3,5 160GB PATA szt. 3 18. Kieszeń zewnętrzna USB na dyski 3,5 IDE SATA szt. 2 19. Kieszeń zewnętrzna USB na dyski 2,5 SATA szt. 1 20. MS Office Basic 2007 PL OEM (licencja + nośnik) szt. 22 21. MS Office Prof. 2007 PL OEM (licencja + nośnik) szt. 1 22. MS Office Small Business 2007 PL OEM (licencja + nośnik) szt. 1 23. Nagrywarka DVD DL na USB szt. 1 24. Nagrywarka Bluray-DVD-CD SATA szt. 2 25. Nagrywarka DVD-RW DL SATA szt. 2 26. Acronis True Image 11.0 Home (licencja + nośnik) szt. 1 27. Photoshop CS4 PL Win (licencja + nośnik) szt. 1 28. Pamięć RAM 1GB DDR I szt. 40 29. Pamięć RAM 1GB DDR II szt. 4 30. Pendrive 16GB U3 szt. 6 31. Microsoft Windows Server 2008 Standard 32Bit/x64 1-4CPU PL 5Clt OEM szt. 1 Uwagi dot. przedmiotu zamówienia: 1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: grudzień 2009 r., 2. W ramach realizacji zamówienia dostawca jest zobowiązany na swój koszt: dostarczyć sprzęt i oprogramowanie do siedziby Urzędu Miejskiego w Świdnicy, 3. Wykonawca dostarczy sprzęt i oprogramowanie wraz z oryginalnymi kartami gwarancyjnymi, licencjami (certyfikatami) zarejestrowanymi na Urząd Miejski w Świdnicy, 4. Wykonawca dostarczy wszystkie programy w polskiej wersji językowej wraz z dokumentacją w języku polskim, 5. Dostarczone laptopy i komputery stacjonarne muszą być wyszczególnione na liście Microsoft - Products Designed for Microsoft Windows - Windows Catalog and HCL) dla dostarczanego systemu operacyjnego (Certyfikat zgodności z MS Windows), 6. Dostarczone laptopy, komputery stacjonarne, monitory LCD muszą posiadać 36 miesięcy gwarancji producenta na części i robociznę oraz 36 miesięcy serwisu producenta w miejscu instalacji sprzętu, pozostałe gwarancje jak w treści SIWZ - załącznik nr 4, 7. Wszystkie monitory LCD muszą być wyprodukowane przez jednego producenta posiadającego certyfikat serii ISO 9000 lub równoważny na projektowanie, produkcję i serwis, 8. Wszystkie laptopy i komputery stacjonarne muszą być wyprodukowane przez jednego producenta posiadającego certyfikat serii ISO 9000 lub równoważny na projektowanie, produkcję i serwis, 9. Dostarczony sprzęt i urządzenia muszą posiadać deklaracje zgodności z CE, 10. Przed dostawą oferent przetestuje oferowany sprzęt komputerowy i przedstawi wydruki z dowolnego testu wydajności dla każdego egzemplarza a dla każdej drukarki stronę testową, 11. Dostarczane urządzenia elektryczne muszą posiadać wtyczki zasilania proste (nie kątowe, ze względu na budowę gniazd elektrycznych w urzędzie), 12. Oferenci przedstawią ofertę zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ, 13. Propozycje rozwiązań wariantowych nie będą brane pod uwagę,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5000 zł. należy wnieść w formach określonych w art. 45 pkt. 6 ustawy prawo zamówień publicznych. Jeżeli wniesione będzie w pieniądzu, należy je wpłacić na konto Urzędu Miejskiego w PKO SA I O/Świdnica, numer: 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724 w terminie zapewniającym spłynięcie środków na w/w konto przed otwarciem ofert. Wadium wniesione w innej formie można złożyć w kasie UM jako depozyt, za potwierdzeniem. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie wadium w akcjach dopuszczonych do publicznego obrotu i notowań giełdowych, płatnych okazicielowi książeczkach oszczędnościowych, wekslach, czekach potwierdzonych. Dowód przelewu lub potwierdzenie depozytu należy dołączyć w oryginale do oferty (w przypadku przelewu kserokopię odcinka D). Wadium zostanie zwrócone w trybie określonym w art. 46 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 29.11.2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, tj. zrealizowali w latach 2006 - 2008 co najmniej trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, każda o wartości minimum 100000 zł brutto, 4. znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, 6. udzielą gwarancji zawartych w treści SIWZ - załącznik nr 4 (dostawca może zaoferować dłuższe niż określone przez zamawiającego okresy gwarancji), 7. zobowiąże się do naprawy sprzętu komputerowego w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego. W wypadku niemożliwości naprawy w tym czasie, Dostawca w ciągu następnych 4 godzin dostarczy, na czas naprawy, sprzęt komputerowy o niegorszych parametrach. Odbiór i zwrot sprzętu przed i po naprawie w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO. Odbiór sprzętu do naprawy i zwrot do siedziby jw. na koszt dostawcy. DOSTAWCA umożliwi ZAMAWIAJĄCEMU w czasie eksploatacji sprzętu komputerowego dołożenie we własnym zakresie dodatkowych podzespołów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty na podstawie formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę przetargową wg zał. nr 1 do SIWZ (wzór oferty przetargowej), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zał. nr 1 do oferty), 3. Informację o zatrudnieniu co najmniej pięciu informatyków bezpośrednio uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób - informatyków - zdolnych do wykonania zadania (zał. nr 2 do oferty), 4. Wykaz co najmniej trzech dostaw, każda o wartości minimum 100 000 zł brutto, zrealizowanych w latach 2006 - 2008 odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (zał. nr 3 do oferty), 5. Referencje od minimum trzech zamawiających wymienionych w wykazie dostaw potwierdzające, że dostawy zostały zrealizowane należycie (zał. nr 4 do oferty), 6. Oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ, zał. nr 5 do oferty), 7. Oświadczenie wykonawcy o obecności proponowanych laptopów, komputerów stacjonarnych i monitorów na liście Microsoft - Products Designed for Microsoft Windows - Windows Catalog and HCL z podaniem pełnego adresu internetowego listy (zał. nr 6 do oferty), 8. Potwierdzenie posiadania przez producentów zaoferowanego sprzętu certyfiktów serii ISO:9000 lub równoważnych (zał. nr 7 do oferty), 9. Oświadczenie producentów laptopów, komputerów stacjonarnych, monitorów LCD i serwera potwierdzające zaproponowane przez Oferenta warunki gwarancji i serwisu (zał. nr 8 do oferty), 10. Deklaracje zgodności z CE na zaoferowany sprzęt i urządzenia (zał. nr 9 do oferty), 11. Potwierdzenie wniesienia wadium (zał. nr 10 do oferty), 12. Szczegółowy wykaz oferowanego sprzętu (z podaniem nazwy i parametrów opisanych w SIWZ) i oprogramowania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z cenami i gwarancjami (zał. nr 11 do oferty), 13. Zaparafowany projekt umowy (zał. nr 12 do oferty). 14. Pełnomocnictwo w przypadku składania oferty wspólnej. Każdy z wykonawców składających ofertę wspólną przedstawia dokumenty wskazane w punktach 2 i 6 (zał. nr 13 do oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info-pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach