Przetargi.pl
zakup i dostawy środków czystości i wyrobów foliowych dla potrzeb SCM SP ZOZ w Polanicy Zdroju

Specjalistyczne Centrum Medyczne ogłasza przetarg

  • Adres: 57-320 Polanica-Zdrój, ul. Jana Pawła II 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8621101, 8621121 , fax. 074 8621102
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczne Centrum Medyczne
    ul. Jana Pawła II 2 2
    57-320 Polanica-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8621101, 8621121, fax. 074 8621102
    REGON: 02008917700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.scm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup i dostawy środków czystości i wyrobów foliowych dla potrzeb SCM SP ZOZ w Polanicy Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    zakup i dostawy środków czystości i wyrobów foliowych, poniżej 133 000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 189300007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium dla poszczególnych pakietów wynosi: pakiet 1 - 390,00 zł, pakiet 2 - 450,00 zł, pakiet 3 - 130,00 zł, pakiet 4 - nie wymagane, pakiet 5 - 310,00 zł, pakiet 6 - nie wymagane, pakiet 7 - 50,00 zł, pakiet 8 - 300,00 zł, pakiet 9- nie wymagane, pakiet 10 - nie wymagane, pakiet 11 - nie wymagane, pakiet 12 - 50,00 zł, pakiet 13 - 450,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia, Złożą do prowadzonego postępowania ważną ofertę podpisaną przez osobę do tego uprawnioną (co wynika z KRS, wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub dołączonego do oferty pełnomocnictwa), nie podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się samodzielnie lub wspólnie. Wykonawcy przystępujący wspólnie do prowadzonego postępowania działają na podstawie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy złożona przez Wykonawcę lub Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oferta, zawiera wszystkie wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VII SIWZ (wynikające z art. 22, 24, 36, ust.4 i art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda aby Wykonawcy przystępujący do postępowania złożyli następujące oświadczenia: Oświadczenia w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem wprowadzonych zmian i nowelizacji, załącznik nr 3. Oświadczenia w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem wprowadzonych zmian i nowelizacji, załącznik nr 4. Oświadczenie w trybie art. 36, ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem wprowadzonych zmian i nowelizacji, załącznik nr 5. Oświadczenie w trybie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem wprowadzonych zmian i nowelizacji, załącznik nr 6. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 4-8 (ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 9 (ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający żąda dostarczenia w złożonej ofercie minimum 3 dokumentów potwierdzających należyte wykonanie dostaw. W załączonym wykazie Wykonawca zobowiązany jest podać następujące dane: - nazwę i adres Zamawiającego dla którego realizował dostawy odpowiadające prowadzonemu postępowaniu - określenie przedmiotu zamówienia - wartość realizowanych dostaw - daty realizacji dostaw Jako dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia Wykonawca winien przedłożyć: 1. protokół zdawczo-odbiorczy lub 2. referencje W dokumencie potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia muszą być zawarte informacje umożliwiające identyfikację zadania, którego dotyczą dokumenty. Poza wymienionymi wyżej oferta musi zawierać następujące dokumenty: Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu w opłacaniu podatków Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne. Uzupełniony druk ofertowy Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy w formie wydruku (czcionka min. 10 ) i elektronicznej (dyskietka lub płyta CD w formacie Exell - w formacie edytowalnym) UWAGA: przed dołączeniem do oferty proszę sprawdzić czy się nagrało i czy się otwiera. Uzupełniony i zaakceptowany projekt umowy. Potwierdzenie wpłaty wadium. Pisemną informację (ulotki, broszury, katalogi) producenta potwierdzającą spełnianie wszystkich wymogów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga dostarczenia wszystkich kart charakterystyki w formie pliku elektronicznego (np. pdf) z możliwością wydruku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.scm.pl - zakładka ogłoszenia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach