Departament Administracyjny MON ogłasza przetarg
- Adres: 00-911 Warszawa, Al. Niepodległości 218
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 6840086 , fax. 22 6840642, 6874189
- Data zamieszczenia: 2014-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Departament Administracyjny MON
Al. Niepodległości 218 218
00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 6840086, fax. 22 6840642, 6874189
REGON: 01487280600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mon.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPOZYCYJNO - WYSTAWIENNICZYCH - DWÓCH CZĘŚCI - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów ekspozycyjno - wystawienniczych - dwóch części: Cześć I - dostawa ścianek prezentacyjnych, roll up z grafiką, flag; Cześć II - dostawa dwóch ścianek wystawienniczych z wydrukiem zawierającym dane identyfikacyjne Ministerstwa Obrony Narodowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798225007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta złożona na poszczególne części zamówienia musi być zabezpieczona wadium o wartości: 1) dla części I - 1.000,00 zł. (słownie złotych: jeden tysiąc), 2) dla części II - 240,00,00 zł. (słownie złotych: dwieście czterdzieści), 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: 16 1010 1010 0041 8313 9120 0000. 4. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert przed godz. 11.00 w pokoju nr 728 (do oferty należy załączyć kserokopię). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą; 2) termin obowiązywanie gwarancji; 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert przed godz. 11.00. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, oraz z zastrzeżeniem ust. 14 i 15. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zwraca wadium w przypadku zaistnienia dwóch przesłanek: - Wykonawca wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert oraz - Wykonawca złożył wniosek o zwrot wadium. Zamawiający uzna, że oświadczenia w przedmiocie wycofania oferty oraz zwrotu wadium zostały wniesione skutecznie, jeżeli zostaną złożone w formie pisemnej przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mon.gov.pl/ogloszenia/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie graficzne oraz produkcja gry edukacyjnej dotyczącej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020
Dodano: 2016-05-17 - Stworzenie projektu graficznego notesu wraz z jego ręcznym wykonaniem.
Dodano: 2016-05-13 - Identyfikacja wizualna Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej Instytutu Żywności i Żywienia w związku z realizacją Projektu (SPPW) KIK/34 ,,Zapobieganie nadwadze i otyłości oraz chorobom przewlekłym poprzez edukację społeczeństwa w zakresie żywienia i aktywności fizycznej w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy
Dodano: 2016-05-13 - Wykonanie projektu graficznego kalendarza dla rolników na 2017 rok wraz z jego wydrukowaniem i dostawą
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa (druk i dostawa) czasopism specjalistycznych naukowych z numerem ISSN 0860 -6161, o łącznym nakładzie nie przekraczającym 800 egz, PKWiU 58.14.12.0 dla Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego w Warszawie.
Dodano: 2016-04-07 - Usługa opracowania projektu graficznego ulotek oraz przygotowanie, wydruk i dostawa ulotek, postępowanie nr 14/PZP/2016
Dodano: 2016-03-29 - Identyfikacja wizualna Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej Instytutu Żywności i Żywienia w związku z realizacją Projektu (SPPW) KIK/34 ,,Zapobieganie nadwadze i otyłości oraz chorobom przewlekłym poprzez edukację społeczeństwa w zakresie żywienia i aktywności fizycznej w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy
Dodano: 2016-03-24 - Dostawa (druk i dostawa) książek specjalistycznych (naukowych i dydaktycznych) z numerem ISBN, dla Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego w Warszawie.
Dodano: 2016-01-26 - Obsługa graficzna Polskiej Organizacji Turystycznej wraz z Zagranicznymi Ośrodkami Polskiej Organizacji Turystycznej w okresie od 1.01.2016 r. do 31.12.2017 r.
Dodano: 2015-12-14 - skład, łamanie druku, korekta i druk poradnika dla zarządców dróg pn. Budowa infrastruktury telekomunikacyjnej w pasie drogowym w ilości 3500 egzemplarzy oraz dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego w ramach Projektu systemowego - działania na rzecz rozwoju szerokopasmowego dostępu do Internetu w ramach 8 osi Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (POIG)
Dodano: 2015-12-02