Agencja Rezerw Materiałowych ogłasza przetarg
- Adres: 00-400 Warszawa, ul. Nowy Świat 6/12
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5838343 , fax. 022 5838474
- Data zamieszczenia: 2009-08-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Rezerw Materiałowych
ul. Nowy Świat 6/12 6/12
00-400 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5838343, fax. 022 5838474
REGON: 01219930500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.arm.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i uruchomienie systemu informacji prawnej wraz z aktualizacjami systemu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie systemu informacji prawnej wraz z aktualizacjami systemu. Licencja z jednoczesnym dostępem dla min. 30 użytkowników. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający, którzy nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. W toku sprawdzania ofert komisja przetargowa dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg kryterium spełnia/nie spełnia, kolejno dla każdego z wymaganych warunków. Komisja dokona ww. czynności wyłącznie na podstawie analizy złożonych oświadczeń i dokumentów, z zastrzeżeniem treści art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają od Wykonawcy wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arm.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zamówienie na usługę polegającą na stworzeniu dla Związku Rzemiosła Polskiego Platformy internetowej czeladniczych i mistrzowskich egzaminów zawodowych
Dodano: 2016-07-27 - Rozbudowa infrastruktury Red Hat o oprogramowanie Red Hat Satelite
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI)
Dodano: 2016-07-26 - Rozbudowa Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagającego Zarządzanie Zasobami Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa aplikacji kadrowo - płacowej
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa oprogramowania bazodanowego Microsoft SQL Serwer
Dodano: 2016-07-21 - System do backupu urządzeń sieciowych (zwany dalej: Systemem) dla Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia. Nr referencyjny postępowania WZP.221.87.2016
Dodano: 2016-07-19 - WYKONANIE I WDROŻENIE APLIKACJI BIURA LUSTRACYJNEGO (ABeL)
Dodano: 2016-07-19 - usługi konserwacji oraz modernizacji systemu - SZ-23/05/2016.
Dodano: 2016-07-15 - Subskrypcja pakietu biurowego oraz subskrypcja usługi szkoleniowo-certyfikacyjnej dla pracowników i studentów Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego na okres 36 miesięcy od daty zapewnienia Zamawiającemu dostępu do oprogramowania pakiet biurowy oraz do platformy szkoleniowo-certyfikacyjnej
Dodano: 2016-07-08