Gmina Brusy ogłasza przetarg
- Adres: 89-632 Brusy, ul. Na Zaborach
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 969 302 , fax. 523 969 303
- Data zamieszczenia: 2019-11-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Brusy
ul. Na Zaborach 1
89-632 Brusy, woj. pomorskie
tel. 523 969 302, fax. 523 969 303
REGON: 92351251000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: brusy.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia do żłobka przy ul. Armii Krajowej w Brusach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do żłobka przy ul. Armii Krajowej w Brusach w ramach: 1) zadania pn. „Przebudowa i rozbudowa budynku użyteczności publicznej w Brusach – tworzenie żłobka”, 2) zadania pn. „Żłobek w Brusach szansą na zwiększenie zatrudnienia i powrotu na rynek pracy” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami: załadunku, dostarczenia, rozładunku, montażu, wypakowania sprzętu i sprawdzenia funkcjonalności sprzętu (pierwsze uruchomienie), gwarancją jakości na dostarczony towar (wraz z dostawą Wykonawca przedłoży karty gwarancyjne). 2. Zamówienie obejmuje następujące części: CZĘŚĆ I obejmującej dostawę umeblowania, wyposażenia oraz zabawki i interaktywne urządzenie projekcyjne w ramach: a) zadania pn. „Przebudowa i rozbudowa budynku użyteczności publicznej w Brusach – tworzenie żłobka”, zgodnie z Załącznikiem Nr 1a do SIWZ, b) zadania pn. „Żłobek w Brusach szansą na zwiększenie zatrudnienia i powrotu na rynek pracy” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, zgodnie z Załącznikiem Nr 1b1 i 1b2 do SIWZ. CZĘŚĆ II obejmującej sprzęt RTV, AGD oraz inne, w ramach: a) zadania pn. „Przebudowa i rozbudowa budynku użyteczności publicznej w Brusach – tworzenie żłobka”, zgodnie z Załącznikiem Nr 2a do SIWZ, b) zadania pn. „Żłobek w Brusach szansą na zwiększenie zatrudnienia i powrotu na rynek pracy” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, zgodnie z Załącznikiem Nr 2b do SIWZ. CZĘŚĆ III obejmującej meble z wyposażeniem do pom. rozdzielni, zmywalni oraz stanowisko do mycia nocników, w ramach: a) zadania pn. „Przebudowa i rozbudowa budynku użyteczności publicznej w Brusach – tworzenie żłobka”, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1a, 1b1 i 1b2, 2a,2b oraz 3 do SIWZ. 4. Zamawiający zleca Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązuje się: 1) sprzedać oraz dostarczyć i zamontować przedmiot zamówienia (jeśli sposób użytkowania wymaga montażu), 2) przeszkolić pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń. 5. Wszystkie urządzenia i sprzęt mają być fabrycznie nowe i posiadać certyfikaty oraz niezbędne dokumenty wymagane przepisami umożliwiające bezpieczną pracę i obsługę. 6. Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty dotyczące wykonanego przedmiotu zamówienia, a zwłaszcza: 1) instrukcje (w języku polskim) użytkowania zamontowanych urządzeń, 2) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich dostarczonych urządzeń, 3) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, 4) inne dokumenty zgromadzone w trakcie realizacji zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, 7. Wykonawca zobowiązany jest do właściwego oznaczenia i zabezpieczenia miejsc prowadzenia montażu, zapewnienie należytego ładu i porządku oraz prowadzenia prac montażowych zgodnie z wymogami BHP i p.poż., a także przepisami dotyczącymi ochrony środowiska. 8. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności (w tym finansowej) za szkody powstałe na terenie realizacji przedmiotu zamówienia pozostające w związku przyczynowym z pracami prowadzonymi przez Wykonawcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Część I: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100); Część II: 1.400,00,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych 00/100; Część III: 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100). 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Brusach: Bank Spółdzielczy w Koronowie Oddz. w Brusach 59 8144 0005 2005 0500 1267 0002 z adnotacją: „Wadium Nr sprawy ZP.271.38.2019 Część …” (decyduje data uznania wpłaty na koncie zamawiającego). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał wadium należy złożyć w oddzielnej kopercie razem z ofertą a kopię dokumentu wadium należy wpiąć w ofertę. 6. Wadium w przypadku wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców – pełnomocnika, z zaznaczeniem, że jest przez niego wnoszone w imieniu wykonawcy. 7. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać: a) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby: Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) dokładne określenie przedmiotu postępowania, c) kwotę zobowiązania, d) termin ważności, e) klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu. 8. Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisów.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty - zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (propozycja - Załącznik Nr 8 do SIWZ); 3) Kserokopia dowodu wniesienia wadium; 4) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Propozycja treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyposażenie budynku hali naprawczo-magazynowo-wystawienniczej w Sztumie oraz PSZOK w Sztumskim Polu z podziałałem na części
Dodano: 2024-03-01 - Dostawa wyposażenia ruchomego w ramach realizacji zadania: Dostawa wyposażenia do placówek Gdańskich Domów dla Dzieci
Dodano: 2023-11-14 - Wyposażenie budynku hali naprawczo-magazynowo-wystawienniczej w Sztumie oraz PSZOK w Sztumskim Polu z podziałałem na części
Dodano: 2023-11-10 - Wykonanie, dostawa, montaż mebli dla potrzeb Hostelu w Kłaninie, w związku z realizacją projektu: „System Aktywizacji społeczno-zawodowej w powiecie puckim - Aktywator - etap II”.
Dodano: 2023-08-03 - Zakup mebli i wyposażenia do lokali mieszkalnych, w tym kuchni, przeznaczonych dla rodzin ukraińskich
Dodano: 2023-05-18 - DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA PLACÓWKI OPIEKUŃCZO -WYCHOWAWCZEJ W OWIDZU
Dodano: 2023-03-22 - Wyposażenie budynku Centrum Wsparcia Rodziny w Dzierzgoniu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego – z podziałem na części
Dodano: 2023-02-03 - Dostawa mebli stanowiących wyposażenie biurowe i medyczne w pomieszczeniach budynku nr 9, nr 4 oraz dla Ośrodka Badań Klinicznych Wczesnych Faz w bud CMN
Dodano: 2022-11-30 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia na potrzeby prowadzenia działalności kulturalnej w budynku kultury pod nazwą „Kamienica Sztuki w Wejherowie”
Dodano: 2022-10-13 - Dostawa mebli IV dla Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. St. Kryzana
Dodano: 2022-10-06