Przetargi.pl
Utrzymanie czystości w Pomorskim Oddziale Wojewódzkim NFZ w Gdańsku

Narodowy Fundusz Zdrowia Pomorski Oddział Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 80-865 Gdańsk, Marynarki Polskiej
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48587512500
  • Data zamieszczenia: 2019-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Fundusz Zdrowia Pomorski Oddział Wojewódzki
    Marynarki Polskiej 148
    80-865 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. +48587512500
    REGON: 01581798500143
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-gdansk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości w Pomorskim Oddziale Wojewódzkim NFZ w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w Pomorskim Oddziale Wojewódzkim NFZ w Gdańsku. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. W celu przygotowania rzetelnej oferty zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów i terenów przyległych Zamawiającego. Wykonawcy mogą uzgodnić termin przeprowadzenia oględzin budynków z osobami wyznaczonymi przez Zamawiającego do udzielania informacji, wymienionymi w pkt X SIWZ. 4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 90911200-8 Usługi sprzątania budynków 90914000-7 Usługi sprzątania parkingów 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1pkt 6. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania usługi przez Wykonawcę. 9. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim wykonywaniu czynności, o których mowa w załączniku nr 1 do SIWZ (nie dotyczy Koordynatora, o którym mowa w § 9 ust. 2 wzoru umowy), zatrudnieni byli przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.). 2) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przedłoży Zamawiającemu informacje zgodnie z zapisami § 6 ust. 1 wzoru umowy, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownikami świadczącymi usługi będą osoby, które nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym, co zostanie potwierdzone jego oświadczeniem. 3) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, każdorazowo na żądanie Zamawiającego i w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia zanonimizowanych (zawierających imię i nazwisko, datę zawarcia umowy, podstawę zatrudnienia i okres zatrudnienia) kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim wykonywaniu czynności, o których mowa w załączniku nr 1 do SIWZ. 4) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę zanonimizowanych kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim wykonywaniu czynności, o których mowa w załączniku nr 1 do SIWZ - w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt 3, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim wykonywaniu czynności, o których mowa w załączniku nr 1 do SIWZ. 5) W przypadku nieudokumentowania przez Wykonawcę, na wezwanie Zamawiającego, w terminie o którym mowa w pkt 3, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim wykonywaniu czynności, o których mowa w załączniku nr 1 do SIWZ - są zatrudnieni przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zgodnie z postanowieniem pkt 1 – Zamawiający nie dopuści do realizacji umowy danej osoby i przysługiwało mu będzie prawo naliczenia Wykonawcy kary umownej w wysokości 500,00 zł brutto (słownie: pięćset złotych 00/100) za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w przedłożeniu dokumentu, o którym mowa w pkt. 3, niezależnie od realizacji uprawnienia, o którym mowa pkt. 6. 6) Zamawiający będzie mógł odstąpić od umowy jeśli Wykonawca, po bezskutecznym upływie terminu, o którym mowa w pkt 3, nie udokumentuje, że pracownicy fizyczni wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim wykonywaniu czynności, o których mowa w załączniku nr 1 do SIWZ - są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. 7) W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości, co do sposobu zatrudnienia personelu, realizującego niniejsze zamówienie, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie u Wykonawcy (lub Podwykonawcy) kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 10. Wymagania dotyczące pracowników Wykonawcy biorących bezpośredni udział w realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca będzie wykonywał prace porządkowe w składzie osobowym niezbędnym do wykonywania prac porządkowych i utrzymania czystości na najwyższym, satysfakcjonującym Zamawiającego poziomie jakościowym w zakresie zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. 2) Pracownicy Wykonawcy muszą być wyposażeni w jednolitą, estetyczną odzież ochronną z logo firmy Wykonawcy. 3) Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do przestrzegania przepisów bhp i p.poż. w zakresie czynności zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną i finansową za przestrzeganie przepisów bhp i p.poż. przez podległe mu osoby. 4) Pracownicy Wykonawcy muszą być zobowiązani do: a) zachowania tajemnicy mającej wpływ na bezpieczeństwo Zamawiającego i prowadzonych przez niego spraw urzędowych, zarówno w trakcie trwania umowy jak i po jej wygaśnięciu; b) przestrzegania przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach