Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie prac porządkowych, utrzymania zieleni i innych prac gospodarczych wykonywanych w budynkach i przy siedzibie Nadleśnictwa Rytel w roku 2024.

Skarb Państwa PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rytel ogłasza przetarg

  • Adres: 89-642 Rytel, Rytel-Dworzec 4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 334 18 50 , fax. 52 334 18 51
  • Data zamieszczenia: 2023-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rytel
    Rytel-Dworzec 4
    89-642 Rytel, woj. pomorskie
    tel. 52 334 18 50, fax. 52 334 18 51
    REGON: 090550740
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://rytel.torun.lasy.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie prac porządkowych, utrzymania zieleni i innych prac gospodarczych wykonywanych w budynkach i przy siedzibie Nadleśnictwa Rytel w roku 2024.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac porządkowych w budynkach o łącznej powierzchni około 1000 m2 przewiduje:- sprzątanie podłóg i posadzek, paneli, odkurzanie, mycie– codziennie;- opróżnianie koszy na śmieci, czyszczenie ubikacji, pisuarów, zlewów i zlewozmywaków, , uzupełnianie papieru toaletowego, mydła, kostek toaletowych, odświeżaczy, ręczników jednorazowych – codziennie;- czyszczenie parapetów, biurek, stołów, stolików, szaf itp, - codziennie;- mycie naczyń i ułożenie naczyń po zakończeniu pracy pracowników - codziennie- mycie naczyń po naradach i sesjach, pranie obrusów - wg potrzeb;- podlewanie i pielęgnowanie kwiatów znajdujących się w biurze wg potrzeb- mycie drzwi zewnętrznych i wewnętrznych ( w tym drzwi szklane) balustrad oraz poręczy, utrzymując je w czystości ( raz w tygodniu, w razie potrzeb częściej),- mycie glazury, luster, armatury sanitarnej, płytek ściennych – raz w tygodniu;- gruntowne sprzątanie pomieszczeń kuchennych łącznie z czyszczeniem sprzętu AGD – raz w tygodniu;- odkurzanie sprzętu biurowego jaki znajduje się na wyposażeniu poszczególnych biur – raz w tygodniu;- wiosenne i jesienne mycie okien (łącznie z futrynami i parapetami),- czyszczenie żaluzji drewnianych – raz w tygodniu,- dbanie o ekspresy do kawy, czyszczenie – codziennie- przygotowanie pokoi gościnnych, pranie pościeli i ręczników w miarę potrzeb2. Dodatkowe ustalenia:- Zleceniobiorca zapewnia środki czystości w postaci płynów do mycia, proszków, past, kostek WC oraz sprzęt potrzebny do sprzątania.- Zleceniodawca zakupuje we własnym zakresie środki czystości takie jak: papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie oraz worki foliowe.3. Utrzymanie terenów zielonychKoszenie trawników, napowietrzanie aeratorem, formowanie żywopłotów i krzewów, pielenie rabat, sadzenie drzew i krzewów oraz kwiatów, pielęgnowanie, nawożenie, wykonanie oprysków ochronnych między innymi na mszyce i grzyby, podlewanie wszystkich roślin wokół siedziby nadleśnictwa, okrywanie na zimę roślin tego wymagających, wykopywanie roślin niezimujących). Obsługa fontanny, utrzymanie sprawności fontanny w okresie letnim łącznie z wymianą wody w razie konieczności, wypompowanie wody i zabezpieczenie jej na okres zimowy. Utrzymanie w należytym stanie parku przy siedzibie nadleśnictwa. Usuwanie chwastów z rabat kwiatowych.Wykonywanie wszystkich czynności zgodnie z kalendarzem ogrodniczym i sztuką ogrodniczą. Sprzęt, paliwo, środki do pielęgnowania zapewnia nadleśnictwo.4. Inne prace gospodarczeUtrzymanie czystości w obejściu siedziby nadleśnictwa, konserwacja płotów i pergoli, prace porządkowe w magazynach, warsztatach i innych pomieszczeniach, odśnieżanie i utrzymanie obejścia w okresie zimowym poprzez posypywanie chodników i miejsc parkingowych mieszanką solno-piaskową, , konserwacja okien, czyszczenie rynien na budynkach, pomoc przy załadunku i rozładunku dostaw, naprawa i konserwacja ogrodzenia wokół siedziby, wykonanie drobnych prac murarskich, malarskich i rozbiórkowych. Innych prac zleconych wynikających z bieżącej potrzeby w zakresie prawidłowego funkcjonowania biura nadleśnictwa jak i dbałości o otoczenie. Posiadanie uprawnień na pilarkę spalinową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej:2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100).Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.10.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r. poz. 462.).10.3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowyZamawiającego w banku BGŻ BNP Paribas O/Tuchola nr rachunku:05 2030 0045 1110 0000 0076 2920 z dopiskiem: wadium –przetarg na obsługę Nadleśnictwa Rytel .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie formułujewarunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do występowania w obrociegospodarczym.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowejZamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu dowarunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczejlub zawodowej.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunkuudziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej.Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawcawykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż:10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100)4) zdolności technicznej lub zawodowej.a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśliWykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składaniaofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizowałlub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej częściprzedmiotu umowy) co najmniej 1 usługę (przez usługę rozumie się wykonywanie pracna podstawie 1 umowy) polegającą na utrzymania czystości na terenie świadczonychprzez niego usług oraz utrzymywania terenów zielonych, a także dokonywaniakonserwacji i drobnych napraw na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto;b) W zakresie potencjału technicznego:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tegowarunku udziału w postępowaniu.7.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie zformułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach ioświadczeniach, o których mowa w rozdziale 8.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach