Przetargi.pl
Sprzątanie obiektu Gdyńskiego Centrum Filmowego w Gdyni przy Placu Grunwaldzkim 2

Gdyńskie Centrum Filmowe ogłasza przetarg

  • Adres: 81-372 Gdynia, plac Grunwaldzki 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdyńskie Centrum Filmowe
    plac Grunwaldzki 2
    81-372 Gdynia, woj. pomorskie
    REGON: 386910131
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gcf.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie obiektu Gdyńskiego Centrum Filmowego w Gdyni przy Placu Grunwaldzkim 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie obiektu Gdyńskiego Centrum Filmowego w Gdyni przy Placu Grunwaldzkim 2.2. Przedmiotowa usługa polegać będzie między innymi na:a) odkurzaniu, zamiataniu i myciu podłóg, w tym maszynowo oraz konserwacji ich powierzchni,b) odkurzaniu wykładzin oraz usuwaniu powstałych na nich plam,c) utrzymaniu czystości na klatkach schodowych oraz w ciągach komunikacyjnych,d) sprzątaniu i utrzymaniu higieny toalet,e) myciu wind z zewnątrz oraz utrzymanie czystości wewnątrz kabin,f) myciu szklanych elementów ścian, drzwi wewnętrznych oraz zewnętrznych,g) utrzymaniu w czystości wyposażenia obiektu GCF, w tym foteli, elementów scenografii, opraw oświetleniowych,h) myciu i konserwacji sceny w Sali kinowej „Warszawa”,i) odkurzaniu pomieszczeń Forum Studenckiego,j) zamiataniu i myciu galerii GFCk) zbieraniu i segregacji śmieci i odpadów,l) opróżnianiu śmietników wewnętrznych oraz zewnętrznych wraz z ich myciem,m) bieżącym uzupełnianiu papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz mydła w płynie w toaletach,n) zamiataniu, myciu w tym maszynowo patio zewnętrznego wraz ze schodami,o) okresowym czyszczeniu wycieraczek przed wejściem do GFC, myciu i dezynfekcji śmietnika (posadzki) na parkingu podziemnym.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, sposób jego wykonania w tym częstotliwość wykonywania poszczególnych jego elementów oraz obowiązki wykonawcy zawarte są w załączniku nr 3 do niniejszej SWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – tabela i opis) oraz załączniku nr 2 do SWZ (Projekt umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3. posiadają zdolności techniczne lub zawodowe.a. Warunek Zamawiającego - w postępowaniu o udzielenie zamówienia może wziąć udział wykonawca, który wykaże, iż wykonał lub wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. usługi sprzątania pomieszczeń biurowych o wartości minimum 150 000 zł brutto każda, świadczone nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy- wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów* określających czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; - (wykaz taki zawiera zał. nr 6 do SWZ).b. Warunek zamawiającego – w postępowaniu o udzielenie zamówienia może brać udział Wykonawca, który zapewni realizację przedmiotu zamówienia przez osoby posiadające co najmniej 6-cio miesięczny okres zatrudnienia na stanowisku osoby sprzątającej, z czego co najmniej przez okres 2 miesięcy u składającego ofertę Wykonawcy lub, który do realizacji przedmiotu zamówienia skieruje osoby zatrudnione w podmiocie świadczącym usługę sprzątania na rzecz Zamawiającego, oddelegowane do sprzątania pomieszczeń Zamawiającego w celu realizacji poprzednio obowiązującej Umowy na sprzątanie pomieszczeń biurowych (umowa z 12 lutego 2021 roku), które przedmiotową usługę sprzątania na rzecz Zamawiającego świadczyły co najmniej przez okres 2 miesięcy co ma odzwierciedlenie w posiadanych przez Zamawiającego dokumentach dotyczących realizacji tej usługi oraz, które zostały przeszkolone w zakresie BHP, ppoż.c. Warunek Zamawiającego – z uwagi na fakt, iż osoby, które wykonywać będą wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy, Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w całości tj. w pełnym wymiarze godzinowym wykonywany był przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 95 ust. 1 Pzp). Wykonawca jest zobowiązany zapewnić, by usługa sprzątania będąca przedmiotem zamówienia była świadczona w pełnym wymiarze godzinowym przez pracowników Wykonawcy, w ramach ich obowiązków wynikających z Umowy o pracę. Roboczogodziny wypracowane w trakcie świadczenia przedmiotu zamówienia nie mogą być świadczone przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o dzieło, umowy zlecenia lub jakiegokolwiek stosunku nie będącego stosunkiem pracy w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach