Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do szpitala, jadalni oraz apteki szpitalnej dla zadania inwestycyjnego pn.: „Utworzenie Centrum Opieki Geriatrycznej w Pomorskim Centrum Reumatologicznym im. dr Jadwigi Titz – Kosko w Sopocie Sp. z o.o.” dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Pomorskie Centrum Reumatologiczne im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 81-759 Sopot, ul. Grunwaldzka
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 557 528 , fax. 58 5557528, 58 5511426
  • Data zamieszczenia: 2019-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pomorskie Centrum Reumatologiczne im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
    ul. Grunwaldzka 1-3
    81-759 Sopot, woj. pomorskie
    tel. 585 557 528, fax. 58 5557528, 58 5511426
    REGON: 19258779500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://wzr.bip.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do szpitala, jadalni oraz apteki szpitalnej dla zadania inwestycyjnego pn.: „Utworzenie Centrum Opieki Geriatrycznej w Pomorskim Centrum Reumatologicznym im. dr Jadwigi Titz – Kosko w Sopocie Sp. z o.o.” dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do szpitala, jadalni oraz apteki szpitalnej dla zadania inwestycyjnego pn.: „Utworzenie Centrum Opieki Geriatrycznej w Pomorskim Centrum Reumatologicznym im. dr Jadwigi Titz – Kosko w Sopocie Sp. z o.o.” dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Zamówienie podzielone jest na 3 pakiety o nazwach: PAKIET NR 1 - Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia oddziałów szpitalnych - wg załącznika nr 3 do SIWZ zawiera 464 pozycje PAKIET NR 2 - Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia jadalni i pomieszczenia socjalnego kuchni - wg załącznika nr 3 do SIWZ zawiera 6 pozycji PAKIET NR 3 - Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia apteki szpitalnej - wg załącznika nr 3 do SIWZ zawiera 57 pozycji Do szczegółowych obowiązków Wykonawcy w ramach kompleksowej dostawy i montażu, w szczególności należeć będzie: - Dostawa mebli i sprzętu dla szpitala, jadalni oraz apteki szpitalnej wraz z montażem, uruchomieniem oraz podłączeniem do mediów, - przed przystąpieniem do realizacji zamówienia dokonanie pomiaru pomieszczeń Zamawiającego w celu ustalenia rzeczywistych wymiarów mebli i urządzeń. - uzgodnienie kolorystyki elementów mebli oraz dostarczenie próbek materiałów w terminie 14 dni od podpisania umowy. - przedstawienie wizualizacji lady recepcyjnej (lada w rejestracji głównej poziom”0” pom. nr B0.16, lada w holu głównym poziom „+1” przy pomieszczeniu A1.13, lada w holu głównym poziom „+2” przy pomieszczeniu A2.13 ) w terminie14 dni od podpisania umowy. 1.1. Szczegółowy opis głównych parametrów technicznych przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik 3 do SIWZ. Podane w opisie przedmiotu zamówienia wymiary są orientacyjne i w trakcie realizacji mogą ulec zmianie bezpośrednio po dokonaniu przez Wykonawcę pomiarów pomieszczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: . Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) – pakiet nr 1. Pakiety nr 2 i 3: wadium nie jest wymagane. 3.2 Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3.3. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a/ pieniądzu - na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 55 1020 1853 0000 9702 0094 4959 z dopiskiem: „Przetarg nieograniczony N/6/19 – wadium” b/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), c/ gwarancjach bankowych, d/ gwarancjach ubezpieczeniowych, e/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U.2019.310 ze zm.). 3.4. Wadium wnoszone w pieniądzu będzie skuteczne z chwilą uznania środkow pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego wskazanym powyżej, przed upływem terminu składania ofert. 3.5. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji powinno być ważne przez okres związania ofertą. Z treści takiego dokumentu wadialnego winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 3.6. Zamawiający nie dopuszcza złożenia skanu przedmiotowych dokumentów. 3.7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 3.8.Wadium dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez jednego z tych Wykonawców, kilku z nich lub wszystkich łącznie. 3.9 Zwrot wadium. 3.9.1 Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem sytuacji, w których Zamawiający jest uprawniony do zatrzymania wadium; 3.9.2 Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3.9.3 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 3.9.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu – Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę; 3.9.5. Warunki zatrzymania wadium określa ustawa Prawo zamówień publicznych. 3.10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: realizacja przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, wynikających z odrębnych przepisów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony FORMULARZ OFERTY – stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony FORMULARZ ASORTYMENTOWO-ILOŚCIOWO-CENOWY (wielkość czcionki minimum 10) - stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. W pakietach nr 1 i 3 wypełnione ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH SPRZĘTU (wielkość czcionki minimum 10) - stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ (UWAGA: Zamawiający wymaga podania nazwy producenta/typu/modelu oferowanego wyposażenia) pod rygorem odrzucenia oferty. 4. Oświadczenie że Wykonawca spełnia warunki udziału – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Oświadczenie że Wykonawca nie podlega wykluczeniu – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia ( meble oraz wyposażenie do szpitala, jadalni oraz apteki) odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku nr 3 SIWZ, na wezwanie Zamawiajacego złoży następujące dokumenty: a) opisy, karty katalogowe, materiały informacyjne producenta, które w jednoznaczny sposób potwierdzają, że oferowane sprzęty spełniają wymagania opisane w Załącznik 4 do SIWZ; z zaznaczeniem, której pozycji zestawienia parametrów technicznych wyposażenia dotyczą lub wskazanie konkretnych pozycji. Parametry, których brakuje w kartach katalogowych itp. mogą być potwierdzone oświadczeniem producenta. 6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w wysokości, terminie i formie wskazanej w SIWZ (tylko pakiet nr 1). 7. Pełnomocnictwo (w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie) do reprezentowania Wykonawcy w tym do podpisania oferty, dla osoby, która nie składa osobiście oferty w swoim imieniu lub której prawo do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (określonych w Rozdziale VI.1.7) SIWZ). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonania, których pełnomocnik jest upoważniony. 7. Dokument pełnomocnictwa pełnomocnika występującego w imieniu podmiotów ubiegających się o wspólne wykonanie zamówienia w przypadku składania oferty wspólnej; pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu. Z treści pełnomocnictwa muszą jednoznacznie wynikać czynności do wykonania, których pełnomocnik jest upoważniony oraz umocowanie do reprezentacji wszystkich Wykonawców wspłólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. Oświadczenie że Wykonawca spelnia warunki udziału w postępowaniu - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 9. Oświadczenie że Wykonawca nie podlega wykluczeniu - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 10. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Przykładowy wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. 11. Dokumenty udowadniające Zamawiającemu, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia,wraz z dokumentem wykazującym umocowanie przedstawiciela podmiotu udostępniającego zasoby do działania w imieniu tego podmiotu. Do wykorzystania wzór – Załącznik nr 9 do SIWZ. 12. Oświadczenie, że podmiot, na którego zasoby powołuje się Wykonawca w postępowaniu nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamowienia - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. 13. Oświadczenie, że podwykonawca niebędący podmiotem, na którego zasoby powołuje się Wykonawca w postępowaniu nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamowienia - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach