Przetargi.pl
Dostawa i montaż kompletnej instalacji paneli fotowoltaicznych wraz z wykonaniem i wdrożeniem systemu sterowania, pomiaru, monitoringu, zarządzania lokalnymi źródłami i odbiorami energii realizowana w ramach projektu „Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Ułęż”

Gmina Ułęż ogłasza przetarg

  • Adres: 08-504 Ułęż, Ułęż
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 866 70 28 , fax. 818 667 028
  • Data zamieszczenia: 2020-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ułęż
    Ułęż 168
    08-504 Ułęż, woj. lubelskie
    tel. 81 866 70 28, fax. 818 667 028
    REGON: 43101982700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminaulez.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż kompletnej instalacji paneli fotowoltaicznych wraz z wykonaniem i wdrożeniem systemu sterowania, pomiaru, monitoringu, zarządzania lokalnymi źródłami i odbiorami energii realizowana w ramach projektu „Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Ułęż”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje wykonanie całego zakresu prac opisanych w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ w tym między innymi: 1.1. w zakresie dostawy i montażu paneli fotowoltaicznych: 1.1.1. wyposażenie obiektu w zespół urządzeń mikro instalacji fotowoltaicznej: panele PV, kable enn ac/dc, falowniki do pracy na sieć dystrybucyjną, osprzęt zabezpieczający, 1.1.2. wykonanie układu pomiaru energii elektrycznej wyprodukowanej z promieniowania słonecznego; 1.1.3. wykonanie ochrony przeciwporażeniowej - ochronę od porażeń i przepięć, 1.1.4. wykonanie ogrodzenia i nawierzchni żwirowej pod panele PV. 1.1.5. Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac, 1.1.6. przeprowadzenie inwentaryzacji powykonawczej i opracowanie dokumentacji powykonawczej, przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów elektrycznych oraz rozruchu technologicznego systemu. Czynności te należy udokumentować w protokółach odbiorczych, 1.1.7. podłączenie instalacji do sieci elektroenergetycznej wraz ze zgłoszeniem przyłączenia instalacji do sieci dystrybucyjnej PGE Dystrybucja S.A. na podstawie wytycznych dostępnych na stronie zakładu. 1.1.8. Dostarczenie Instrukcji Obsługi i Eksploatacji Instalacji Fotowoltaicznych 1.1.9. Dostarczenie procedur awaryjnego wyłączenia instalacji, 1.1.10. Przeszkolenie personelu obsługującego instalacje w zakresie eksploatacji, bezpiecznego uruchamiania i wyłączania oraz awaryjnego wyłączania instalacji. 1.2. w zakresie systemu sterowania, pomiaru, monitoringu, zarządzania lokalnymi źródłami i odbiorami energii: 1.2.1. wykonanie i wdrożenie systemu nadzoru i sterowania, w tym między innymi: a) Wybór i oprogramowanie sterowników obiektowych (typowe sterowniki i oprogramowanie) sterujących pracą źródeł i odbiorów b) Opracowanie minimalnych (standardowych) wymagań dla urządzeń pomiarowych i wykonawczych, wraz z analizą możliwości wykorzystania urządzeń i pomiarów istniejących c) Opracowanie metod systemu komunikacji urządzeń pomiarowych i wykonawczych z układami sterownia na obiektach d) Wykonanie programów sterownia pracą urządzeń wykonawczych i regulacyjnych e) Prace montażowe i instalacyjne na obiektach wraz z wykonaniem systemu komunikacji f) Wykonanie programu do zbierania, archiwizacji, monitorowania i wizualizacji danych g) Wykonanie programu dla zapewnienia pełnej komunikacji dwustronnej z wykorzystaniem Internetu h) Utworzenie Centrum Sterownia Lokalnymi Źródłami i Odbiornikami Energii (CeNiS) i) Nadzór i serwis operatorski nad pracą Systemu wraz z systemem bezpieczeństwa dostępu (usługa stała) j) Stała korekta i ulepszanie programu sterującego pracą Systemu (usługa stała) k) Dokonywania wzajemnych rozliczeń za wyprodukowaną, dostarczoną i zużytą energię lub medium (usługa stała) l) Optymalizacja pracy systemu w stanach awaryjnych i kryzysowych. 1.2.2. Zastosowany system ma pozwolić na: a) Pełną kontrolę nad pracą źródeł ciepła b) Możliwość ustalania optymalnych algorytmów pracy źródeł i odbiorów pod kątem zapewnienia odpowiedniego komfortu cieplnego oraz efektywności dostawy i odbioru energii i mediów c) Zapewnienie współpracy kogeneratora z instalacją solarną w czasie jednoczesnej pracy d) Bieżącą kontrolę parametrów pracy źródeł i odbiorów z automatycznym powiadamianiem serwisu (obsługi) o zakłóceniach w pracy lub stanach awaryjnych (wiadomości SMS na telefony komórkowe) e) Dostarczanie danych do rozliczeń za zużytą energię i media (liczniki ciepła, liczniki gazu, wodomierze, liczniki energii elektrycznej) f) Archiwizację i prezentację danych wskazanym osobom w trybie ciągłym („on line”) 1.2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 – dokumentacja techniczna oraz Załącznik nr 2 – wzór umowy. Przed¬miary mają jedynie charakter pomocniczy, poglądowy i nie stanowią podstawy wyceny oferty Wykonawcy. Dokumentacja techniczna, zapisy SIWZ oraz wzór umowy mają charakter nadrzędny – wszelkie prace i materiały ewentualnie nie uwzględnione w przedmiarze, ale ujęte w dokumentacji technicznej, zapisach niniejszej SIWZ oraz wzorze umowy należy uwzględnić (wycenić) w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną oraz oświadczenie o części zamówienia, której wykona¬nie, Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – w przypadku powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom (wg zał. nr 6). Uwaga! W oświadczeniu należy podać również nazwy (firmy) podwykonawców, którym zostaną powierzone do wykonania części zamówienia. 2.Informacja dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (w trybie art. 91 ust. 3a ustawy Pzp) zawierająca: 2.1. określenie czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadzić do powstania u Za-mawiającego obowiązku podatkowego (podatek VAT); 2.2. jeżeli wybór oferty będzie wywoływał skutek, o którym mowa powyżej (ppkt.2.1. ) proszę wskazać nazwy (rodzaj) towaru/usługi, których dostawa/świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz podać ich wartość bez kwoty podatku (VAT). UWAGA: Brak załączenia przez Wykonawcę do oferty ww. informacji jest równoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę informacji, że wybór jego oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowe¬go w podatku VAT. 3.Wykaz towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych określający ich nazwy (symbole, typy) oraz zawierający porównanie pomiędzy parametrami technicznymi i użytko¬wymi (jakościowymi i funkcjonalnymi) towarów (materiałów i urządzeń) opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i towarów (materiałów i urządzeń) oferowanych przez wykonawcę – w przypadku zaoferowania zastosowania towa¬rów (mate¬riałów i urządzeń) równoważnych. 4.Opis rozwiązań równoważnych potwierdzający równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w specyfikacji istotnych wa-runków zamówienia – w przypadku zaoferowania zastosowania rozwiązań równo-ważnych. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy dołączyć karty katalogowe oferowanych to¬warów (materiałów i urządzeń) równoważnych – w przypadku zaoferowania zastosowania towarów (materiałów i urządzeń) lub rozwiązań równoważnych. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 7. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 8. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej in¬nych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zaso-bami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do od-dania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4).2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 10. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 11. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobligowany będzie przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt. III.4).2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach