Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego Psychiatrycznego w Rasztowie, gm. Klembów

Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-665 Warszawa, ul. Nowowiejska 27
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8252031 w. 355, 356 , fax. 022 8252031 w. 355
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej
    ul. Nowowiejska 27 27
    00-665 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8252031 w. 355, 356, fax. 022 8252031 w. 355
    REGON: 00029807000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnowowiejski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego Psychiatrycznego w Rasztowie, gm. Klembów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego Psychiatrycznego w Rasztowie, gm. Klembów, Rasztów 46, 05-205 Klembów, nr działki 11,12 według poniższego zestawienia: - energia elektryczna w taryfie całodobowej C21, - dystrybucja (przesył) energii elektrycznej w taryfie całodobowej C21. Szacunkowe zapotrzebowanie w energię elektryczną w taryfie całodobowej o mocy przyłączeniowej obiektu 182 kW w okresie 12 miesięcy wynosi 982.800 kWh
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy w tym: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków wymienionych powyżej dokonywana będzie na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o treści określonej w załączniku nr 2 do SIWZ oraz pozostałych dokumentów wymienionych poniżej, według formuły spełnia / nie spełnia. Jeżeli z treści w/w oświadczenia oraz dokumentów określonych poniżej wynikać będzie, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt.1 Zamawiający uzna, że zostały one spełnione. 3. W przypadku, kiedy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, stosuje się art. 23 ust. 2 i 3 Ustawy. Oznacza to, iż każdy z takich Wykonawców powinien samodzielnie spełniać warunek określony w pkt. 1 lit d). Pozostałe warunki Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełnić łącznie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca wraz z formularzem oferty składa: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 Ustawy (zgodne w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ), c) aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, d) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej, wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (dotyczy Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej), albo podpisaną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej dla w/w obiektu Zamawiającego (dotyczy Wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż w terminie o których mowa w pkt 2 przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku złożenia przez Wykonawców oferty wspólnej do oferty winny być ponadto załączone: a) oryginał pełnomocnictwa, z określeniem zakresu umocowania, do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie lub umowa konsorcjum, jeżeli takie pełnomocnictwo wynika z umowy konsorcjum, b) dokumenty wskazane w pkt 1 lit. a), b), dotyczące każdej z osób / podmiotów ubiegających się wspólnie o zamówienie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnowowiejski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach