Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie drzewostanu w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy w roku 2009

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Włochy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-133 Warszawa, al. Krakowska 257
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5758806 , fax. 022 575 89 24
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Włochy
    al. Krakowska 257 257
    02-133 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5758806, fax. 022 575 89 24
    REGON: 01070258500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ud-wlochy.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie drzewostanu w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy w roku 2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Kompleksową pielęgnację drzew b) Wycinkę drzew c) Usuwanie wiatrołomów d) Usuwanie karp e) Usuwanie odrostów f) Wykonanie wiązań elastycznych g) Wykonanie wiązań sztywnych h) Wykonanie nieznacznych cięć technicznych i) Sadzenie drzew j) Podlewanie interwencyjne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu 1)Złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2)złożą oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych; 3) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonaniu lub wykonywaniu - min. 1 zamówienia obejmującego pielęgnację zieleni wysokiej o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł netto. 5) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub złożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a)Upoważnionym przedstawicielem wykonawcy - Inspektorem nadzoru ds. pielęgnacji i ochrony drzew, który ukończył kurs organizowany przez PTChD-NOT, lub rzeczoznawcą w zakresie uprawy i ochrony drzew, który ukończył kurs organizowany przez MTUiOD, lub osobą posiadającą wykształcenie wyższe w specjalności ogrodnictwo, leśnictwo lub architektura krajobrazu (z 5 - letnim stażem pracy w wyuczonym zawodzie przy pielęgnacji drzew), lub osobą posiadającą wykształcenie minimum średnie w specjalności leśnictwo lub ogrodnictwo (z 8 letnim stażem pracy w wyuczonym zawodzie przy pielęgnacji drzew), b) minimum 8 - pracownikami fizycznymi. 6) Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej Komisja będzie oceniała według zasady: spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków 1) Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ; Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie to składa oddzielnie; 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ; W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z wykonawców lub pełnomocnik działający w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokument składa oddzielnie. 4) Wykaz zamówień wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W wykazie zamówień należy wykazać - min. 1 zamówienia obejmującego pielęgnację zieleni wysokiej o wart. nie mniejszej niż 70.000,00 zł netto; Przez 1 zamówienie zamawiający rozumie pielęgnację zieleni wysokiej o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł netto wykonaną lub wykonywaną na podstawie jednej umowy. W przypadku zamówień wykonywanych zamawiający uzna prace już zrealizowane o wartości min. 70 000,00 zł netto w zakresie pielęgnacji zieleni wysokiej Wykaz zamówień należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu zamówień należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, co najmniej 1 wykonawca musi spełnić warunek. 5) Wykaz osób i podmiotów (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, w tym: a)Upoważniony przedstawiciel wykonawcy - inspektor nadzoru ds. pielęgnacji i ochrony drzew, który ukończył kurs organizowany przez PTChD-NOT, lub rzeczoznawca w zakresie uprawy i ochrony drzew, który ukończył kurs organizowany przez MTUiOD, lub osoba posiadająca wykształcenie wyższe w specjalności ogrodnictwo, leśnictwo lub architektura krajobrazu (z 5 letnim stażem pracy w wyuczonym zawodzie przy pielęgnacji drzew), lub osoba posiadająca wykształcenie minimum średnie w specjalności leśnictwo lub ogrodnictwo (z 8 letnim stażem pracy w wyuczonym zawodzie przy pielęgnacji drzew), b) minimum 8 - pracownikami fizycznymi. Do oferty należy dołączyć kserokopię zaświadczenia o ukończeniu kursu inspektora nadzoru lub rzeczoznawcy lub dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego wykształcenia dla osoby wskazanej jako upoważniony przedstawiciel wykonawcy - zgodnie z warunkiem dotyczącym dysponowania osobami. Jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5 wykonawca wskazał osoby i podmioty, którymi będzie dysponował musi złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób i podmiotów (dokument należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/Pełnomocnika) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego wykaz osób i podmiotów będzie oceniany łącznie 6) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, w tym minimum sprzęt wymieniony poniżej - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ: 1. Nazwa urządzenia - Pojazdy ciężarowe o ładowności minimum 3,5 t - ilość - 2 szt.; 2. Nazwa urządzenia - Pilarki spalinowe - ilość - 6 szt. Jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował musi złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń (dokument należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/Pełnomocnika) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego potencjał techniczny będzie oceniany łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ud-wlochy.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach