Przetargi.pl
DOSTAWA ELEKTRONICZNEGO PROGRAMU INFORMACJI PRAWNEJ WRAZ Z AKTUALIZACJAMI

Centrum Edukacji Artystycznej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-258 Warszawa, ul. Brzozowa 35
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 42 10 621 , fax. 022 42 10 633
  • Data zamieszczenia: 2013-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Edukacji Artystycznej
    ul. Brzozowa 35 35
    00-258 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 42 10 621, fax. 022 42 10 633
    REGON: 01060007000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cea.art.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ELEKTRONICZNEGO PROGRAMU INFORMACJI PRAWNEJ WRAZ Z AKTUALIZACJAMI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest sprzedaż i dostawa na koszt własny elektronicznego oprogramowania komputerowego informacji prawnej, którego szczegółowy opis został zawarty w pkt. 2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do jego zawartości i funkcjonalności: a) Program komputerowy będący kompleksowym, codziennie aktualizowanym zbiorem porad, komentarzy, przepisów, orzecznictwa i innych informacji prawnych niezbędnych do pracy w dziale prawnym, w dziale księgowości i w służbach finansowych oraz kadr i szeroko pojętej administracji, które będą mogły być wykorzystywane przez Zamawiającego oraz jednostki mu podległe w prowadzonej przez nich działalności. Zadaniem programu ma być rozwiązywanie problemów z zakresu rachunkowości, podatków, prawa pracy i ubezpieczeń oraz prawa gospodarczego i administracyjnego. b) Proponowany przez Wykonawcę produkt winien posiadać następujące cechy i właściwości: - być w polskiej wersji językowej, - być w wersji elektronicznej z prostą wyszukiwarką, - być dostępny on-line za pomocą login hasła, z codzienną aktualizacją (dokonywaną w każdym tygodniu kalendarzowym od poniedziałku do piątku w dni robocze za wyjątkiem wyznaczonych ustawowo dni wolnych od pracy) - 298 stanowisk dostępu. - zawierać pełne teksty porad i komentarzy z okresu nie krótszego niż 5 ostatnich lat (tj. co najmniej począwszy od 2008 roku) z zakresu takich aktów prawnych jak: Kodeks Pracy, Kodeks Cywilny, Kodeks Postępowania Cywilnego, Kodeks Karny Skarbowy, Karta Nauczyciela, ustawy podatkowe (łącznie minimum 30 000 pozycji), w szczególności z zakresu: - finansów jednostek sektora publicznego, - prawa pracy, - ubezpieczeń społecznych, - prawa oświatowego (należy przez to rozumieć przepisy prawa dotyczące sfery związanej ze szkolnictwem oświatowym realizowanym w szkołach normalnych; przepisy prawa, do korzystania z których będą zobowiązane jednostki realizujące zajęcia programu ogólnokształcącego - równoważne do tych jakie realizują jednostki podległe pod samorządy, typu: szkolnictwo podstawowe, gimnazjalne i ponadgimnazjalne), - bhp, - karty nauczyciela, - zdarzeń gospodarczych, - zarządzania kadrami. - zawierać dostęp do codziennie aktualizowanych Dzienników Ustaw, Monitora Polskiego, w tym gwarantować dostęp do aktów prawa oczekujących na wejście w życie, - zawierać dostęp do sprawozdań finansowych firm i innych podmiotów publikowanych w Monitorze Polskim B minimum od 2010 roku - zawierać dostęp do orzecznictwa sądowego (Sądu Najwyższego, Naczelnego Sądu Administracyjnego, Wojewódzki Sądów Administracyjnych, Trybunału Konstytucyjnego) - minimum 400 000 pozycji, - zawierać dostęp do interpretacji urzędowych - minimum 50 000 pozycji, - zawierać edytowalne wzory dokumentów z dziedziny prawa pracy i finansów oraz powszechnie stosowanych procedur wewnętrznych w szkolnictwie. c) Funkcjonalność proponowanego oprogramowania winna się charakteryzować następującymi cechami: - możliwość przeglądania kolejnych wersji historycznych aktów obowiązujących o aktów uchylonych, - wzajemne powiązania formalne między aktami (co najmniej relacje typu: zmienia - zmieniony przez, uchyla - uchylony przez, wykonuje - wykonywany przez), - odwołania do przywołanych w aktach przepisów innych aktów prawnych, aktów wykonawczych, - wyszukiwanie zawartych w oprogramowaniu dokumentów według identyfikatora sygnatury, według rocznika, według daty wydania opublikowania oraz początku obowiązywania (daty wejścia w życie), według indeksu przedmiotowego, według słów zawartych w danym dokumencie, a także umożliwiające wyszukiwanie poprzez przeszukanie różnych bazy dokumentów z możliwością zawężania wyników np. do rodzaju, autora, roku, oceny co do obowiązywania aktualności (osobne indeksy mają być dla orzeczeń sądów, orzeczeń administracji komentarzy do ustaw, wzorów dokumentów, pism urzędowych, aktów obowiązujących, aktów archiwalnych, aktów oczekujących na wejście w życie), - odsyłania do orzeczeń sądów, orzeczeń administracyjnych, pism urzędowych wzorów pism z poziomu tekstu aktu prawnego lub z poziomu metryki aktu prawnego, - identyfikacja aktów prawnych obowiązujących, nieobowiązujących i oczekujących, - możliwość kopiowania całości lub części dokumentów bezpośrednio z bazy systemu do edytorów tekstu. - możliwość wydrukowania całego aktu prawnego, lub jego fragmentu z zachowaniem formatowania widocznego na ekranie monitora. - możliwość zapisywania wybranych dokumentów na wewnętrznym serwerze oprogramowania. d) Dostęp do programu ma być realizowany przy użyciu powszechnie używanych przeglądarek internetowych (Internet Explorer, Mozilla Firefox), bez konieczności instalacji dodatkowych narzędzi na stacjach roboczych. e) Sprzedaż i dostawa programu obejmuje również udzielenie Zamawiającemu licencji z możliwością korzystania z niej w okresie 24 pełnych miesięcy kalendarzowych od daty podpisania umowy z Zamawiającym, tj. od dnia podpisania umowy (planowany termin 01.09.2013 roku) do dnia 31.08.2015 roku f) Wykonawca zagwarantuje dodatkowo Zamawiającemu dostęp do zawartości bazy programu przez okres 30 dni po upływie terminu obowiązywania umowy, w wersji co najmniej nadanej przez ostatnią aktualizację. g) Licencja będzie udzielona na 298 stanowisk dostępu on-line (Zamawiający + rozlokowane na terenie kraju jednostki szkolnictwa artystycznego podległe Zamawiającemu). h) Wykonawca jest zobowiązany do usuwania zgłaszanych wad/błędów w funkcjonowaniu programu. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji zgodności zaoferowanego programu informacji prawnej z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji i przedstawionymi w ofercie. W celu realizacji powyższego, na etapie złożenia oferty, Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego udostępnienia jednego kodu dostępu on-line przez okres do 7 dni od daty upływu terminu składania ofert. Przedstawiony w ofercie opis proponowanego produktu oraz możliwość dokonania naocznej weryfikacji możliwości oferowanego oprogramowania, zostaną przez Zamawiającego wykorzystane do potwierdzenia spełnienia zgodności oferowanego produktu z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w siwz. 4. Wymagany termin (dostarczenia - rozpoczęcia) realizacji przedmiotu zamówienia - w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. 5. Terminy i sposób płatności - Zamawiający przewiduje dokonywanie płatności w dwóch transzach: a) I transza - w wysokości 50% wartości wybranej najkorzystniejszej oferty, w terminie 21 dni od daty otrzymania oryginału faktury - - co odpowiada pierwszym dwunastu miesiąca świadczenia usługi 01.09.2013 - 31.08.2014 roku. b) II transza - w wysokości 50% wartości wybranej najkorzystniejszej oferty, w terminie 21 dni o daty otrzymania oryginału faktury; data wystawienia faktury 01.09.2014 roku - co odpowiada drugim dwunastu miesiąca świadczenia usługi 01.09.2014 - 31.08.2015 roku. W 2013 roku Zamawiający przyjmie fakturę odpowiadającą tylko 50% wartości najkorzystniejszej oferty. 6. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): a) 48.00.00.00-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cea.art.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach