Przetargi.pl
Dostawa artykułów żywnościowych do szkolnej stołówki

Zespół Szkół w Żmudzi im. Henryka Sienkiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 22-114 Żmudź, Żmudź - Kolonia 10
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 568 01 82 , fax. 82 568 01 78
  • Data zamieszczenia: 2012-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Żmudzi im. Henryka Sienkiewicza
    Żmudź - Kolonia 10 10
    22-114 Żmudź, woj. lubelskie
    tel. 82 568 01 82, fax. 82 568 01 78
    REGON: 11067489700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego (szkoła)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów żywnościowych do szkolnej stołówki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa artykułów żywnościowych do szkolnej stołówki Zespół Szkół w Żmudzi im. Henryka Sienkiewicza z podziałem na następujące części: Część Nr 1 - artykuły ogólno spożywcze Część Nr 2 - świeże mięso wołowe i wieprzowe Część Nr 3 - wędliny i przetwory z mięs Część Nr 4 - świeże mięso drobiowe Część Nr 5 -nabiał i sery Część Nr 6 - mrożone warzywa i owoce i inne przetwory mrożone Część Nr 7 - świeże warzywa i owoce Część Nr 8 - świeże pieczywo Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki od 6 do 13
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmudz.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach