Przetargi.pl
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Internatu Zespołu Szkół Transportowo-Komunikacyjnych im. T. Kościuszki w Lublinie - 11 części

Zespół Szkół Transportowo-Komunikacyjnych ogłasza przetarg

  • Adres: 20-445 Lublin, ul. Zemborzycka 82
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7440951 , fax. 0-81 743-95-85
  • Data zamieszczenia: 2012-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Transportowo-Komunikacyjnych
    ul. Zemborzycka 82 82
    20-445 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7440951, fax. 0-81 743-95-85
    REGON: 00012774600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zstk.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Internatu Zespołu Szkół Transportowo-Komunikacyjnych im. T. Kościuszki w Lublinie - 11 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Internatu Zespołu Szkół Transportowo-Komunikacyjnych w Lublinie zwanych dalej artykułami żywnościowymi. 2. Dostawa artykułów żywnościowych stanowiąca przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostarczanie artykułów żywnościowych zgodnie z zapotrzebowaniem składanym przez zamawiającego w całym okresie obowiązywania umowy. 3.Miejscem dostarczania Zamawiającemu artykułów żywnościowych są pomieszczenia stołówki w Budynku Internatu ZSTK ul. Zemborzycka 82 20-445 Lublin zwanej dalej również miejscem dostarczenia artykułów żywnościowych (wymagane jest wniesienie artykułów żywnościowych do pomieszczeń). 4. Zamawiający dokonuje wyodrębnienia zamówienia na 11 samodzielnych części (każda część nazywana jest w dalszej części s.i.w.z. zadaniem) z zastrzeżeniem,że wszystkie ewentualnie wskazane z nazwy produkty, wyroby spożywcze należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów zdrowotnych i jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy, na wskazane z nazwy produktu spożywcze, Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych produktów spożywczych, nie gorszej jakości niż opisane w Załączniku nr 2 a-k do s.i.w.z. Ciężar udowodnienia, że produkty spożywcze są równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poprzez wyszczególnienie artykułów żywnościowych w ramach danego zadania,zamawianą ilość oraz Częstotliwość i terminy sukcesywnych dostaw określają odpowiednio: 1.1 Zadanie 1: Artykuły ogólnospożywcze /Zał. 2a/ 1.2. Zadanie 2: Jajka /Zał. 2b/ 1.3 Zadanie 3: Mięso, wędliny /Zał. 2c/ 1.4 Zadanie 4: Drób i wyroby drobiarskie/Zał. 2d/ 1.5.Zadanie 5: Produkty mleczarskie /Zał. 2e/ 1.6 Zadanie 6:Pieczywo i wyroby piekarskie, ciastkarskie /Zał. 2f/ 1.7 Zadanie 7: Mrożonki /Zał. 2g/ 1.8 Zadanie 8: Ryby i przetwory rybne /Zał. 2h/ 1.9 Zadanie 9: Ziemniaki /Zał. 2j/ 1.10 Zadanie 10:Warzywa i owoce /Zał. 2j/ 1.11 Zadanie 11: Przetworzone produkty spożywcze /Zał. 2k/. 6. Ilość artykułów żywnościowych wskazana w załącznikach do specyfikacji nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g, 2h, 2i, 2j, 2k jest wielkością orientacyjną, przewidywaną do nabycia przez zamawiającego w okresie 9terminie) wykonania zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo jednostronnego pomniejszenia wskazanej ilości nabywanych od wykonawcy artykułów żywnościowych stosownie do swoich rzeczywistych potrzeb w zakresie zużycia. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej w rozumieniu art. 2 pkt 6 Pzp. Na ofertę częściową składa się dostawa artykułów żywnościowych wyszczególnionych w ramach danego zadania (wyszczególnienie artykułów żywnościowych wchodzących w zakres danego zadania określają załączniki od 1a do 1k s.i.w.z. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń, co do ilości zadań, na które można złożyć ofertę, przy czym na dane zadanie można złożyć tylko jedną ofertę. 7.1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Części (Zadania)* Opis Termin dostawy 1. Artykuły ogólnospożywcze 1 raz w tygodniu do godz. 10.00 po złożeniu zamówienia telefonicznego 2. Jajka spożywcze 1 raz w tygodniu do godz. 10,00 po złożeniu zamówienia telefonicznego 3. Mięso i wędliny 4-5 razy w tygodniu do godz. 9.00 po złożeniu zamówienia telefonicznego 4. Drób i wyroby drobiarskie 2-3 razy w tygodniu (w zależności od jadłospisu) do godz. 9.00 po złożeniu zamówienia telefonicznego 5. Produkty mleczarskie 1 raz w tygodniu do godz. 9.00 po złożeniu zamówienia telefonicznego 6. Pieczywo i wyroby piekarskie, ciastkarskie 2 razy dziennie (1 dostawa do godz. 5.30, 2 dostawa do godz. 13.00) po złożeniu zamówienia telefonicznego 7. Mrożonki średnio 1 raz w tygodniu do godz. 9.00 po złożeniu zamówienia telefonicznego 8. Ryby i przetwory rybne średnio raz w tygodniu do godz. 9.00 po złożeniu zamówienia telefonicznego 9. Ziemniaki średnio 2 razy w tygodniu do godz. 10.00 po złożeniu zamówienia telefonicznego 10.Warzywa i owoce średnio 2 razy w tygodniu do godz. 9.00 po złożeniu zamówienia telefonicznego 11. Przetworzone produkty spożywcze średnio 2 razy w tygodniu (w zależności od jadłospisu) do godz. 9.00 po złożeniu zamówienia telefonicznego. *Zadania nie mogą być dzielone przez Wykonawców. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu zostaną odrzucone. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej w rozumieniu art. 2pkt7 Pzp. 9. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony transportem, spełniającym wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 19.XII.202 r. w sprawie wymagań sanitarnych środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (Dz.U. z 2003 r. Nr 21, poz. 179). 10. Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru. 11. Dostarczane wyroby: 11.1. powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe dla żywienia w warunkach żywienia zbiorowego, w tym spełniać warunki sanitarne ich pozyskiwania, produkcji, przetwarzania, magazynowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej zgodnie z Polską Normą, dyrektywami i rozporządzeniami UE : Rozporządzeniami (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 roku w sprawie higieny środków spożywczych (Dziennik Urzędowy UE, wydanie specjalne w języku polskim, rozdz. 13, tom 34, str. 319), Rozporządzeniami (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 roku ustanawiające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L. 139/55 z dnia 30 kwietnia 2004 roku), Rozporządzeniem (WE) Nr 854/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 roku ustanawiające szczególne przepisy dotyczące organizacji urzędowych kontroli w odniesieniu do produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. Urz. L. 226/83 z 26 czerwca 2004 roku s. 22), Rozporządzenie (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 roku ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz. U. UE. L. z dnia 1 lutego 2002 roku) oraz ustawą z dnia 21 grudnia 2000 roku o jakości handlowej artykułów rolno- spożywczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi oraz ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U z 2010r. Nr 136, poz. 914) 11.2. cechować się wysokimi walorami smakowymi; 11.3. Opakowania powinny być oznakowane i zawierać informacje dotyczące min.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zstk.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach