Przetargi.pl
Domaniewicki ośrodek - estetyczny i funkcjonalny

Gminny Ośrodek Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 99-434 Domaniewice, ul. Główna 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 838 35 13
  • Data zamieszczenia: 2014-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury
    ul. Główna 3 3
    99-434 Domaniewice, woj. łódzkie
    tel. 46 838 35 13
    REGON: 00130150200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.domaniewice.bipst.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Domaniewicki ośrodek - estetyczny i funkcjonalny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Termoizolację elewacji wschodniej, zachodniej i południowej budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Domaniewicach. 1. Roboty rozbiórkowe 1. Rozebranie 92,28 m2 attyki z blachy trapezowej nadającej się do użytku do wykonania docieplenia budynku, 2. Rozebranie 57,00 m rynny z blachy nie nadającej się do użytku, 3. Rozebranie 50,10 m rury spustowej z blachy nie nadającej się do użytku, 4. Rozebranie 51,152 m2 obróbek murów ogniowych, pasa podrynnowego i nadrynnowego, parapetów zewnętrznych z blachy nie nadającej się do użytku 5. Wykucie 4,826 szt. z muru ościeżnic drewnianych okiennych o powierzchni do 2 m2 - (elewacja zachodnia), 6. Wykucie 6,90 m2 z muru ościeżnic drewnianych okiennych o powierzchni ponad 2 m2 - (elewacja wschodnia), 7. Wykucie 1,505 szt. z muru krat okiennych o powierzchni do 2 m2 - (elewacja wschodnia), 8. Wykucie 7,541 m2 z muru krat okiennych o powierzchni ponad 2 m2 - (elewacja wschodnia), 9. Demontaż 42,00 m zwodów pionowych naprężanych instalacji odgromowej. 2. Termoizolacja elewacji 1. Przygotowanie 585,556 m2 starego podłoża pod docieplenie metodą lekką-mokrą - jednokrotne gruntowanie emulsją gruntującą, 2. Przyklejenie 585,556 m2 płyt styropianowych gr. 10 cm do ścian, 3. Przyklejenie 54,905 m2 płyt styropianowych gr.3 cm do ościeży, 4. Przymocowanie 2342,224 szt. płyt styropianowych za pomocą dybli plastikowych do ścian z cegły, 5. Ochrona 286,09 m narożników wypukłych kątownikiem metalowym, 6. Przyklejenie 585,556 m2 warstwy siatki na ścianach, 7. Przyklejenie 54,905 m2 warstwy siatki na ościeżach, 8. Nałożenie 640,461 m2 podkładu pod tynk akrylowy, 9. Wyprawa 585,556 m2 elew. cienkowarstwowej z akrylowych tynków dekor.wyk. ręcznie na uprzednio przyg. podłożu - ściany płaskie, 10. Wyprawa 54,905 m2 elew. cienkowarstwowej z akrylowych tynków dekor. wyk. ręcznie na uprzednio przyg. podłożu- ościeża o szer. do 30 cm, 11. Obróbki blacharskie 79,932 m2 z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 25 cm (parapety zewnętrzne, pas podrynnowy, nadrynnowy, ogniomur). 3. Prace związane z wykończeniem elewacji 1. Dwukrotne malowanie 261,46 m2 farbą olejną powierzchni metalowych pełnych ( attyka), 2. Montaż 92,28 m2 attyki po wykonaniu robót termoizolacyjnych elewacji (materiał z rozbiórki), 3. Pokrycie 57,00 m2 dachów papą termozgrzewalną-jedna warstwa (po założeniu pasa nadrynnowego), 4. Rynny dachowe 57,00 m z PCV półokrągłych o śr. 15,0 cm, 5. Rury spustowe 50,25 m z PCV o śr. 10,0 i 11,0 cm. 4. Stolarka okienna 1. Montaż 1,415 m2 okien uchylno-rozwieranych dwudzielnych z PCV z obróbką obsadzenia o pow. do 1,5 m2 - (elewacja zachodnia), 2. Montaż 3,41 m2 okien uchylno-rozwieranych dwudzielnych z PCV z obróbką obsadzenia o pow. do 2,0 m2 - (elewacja zachodnia), 3. Montaż 6,90 m2 okien uchylno-rozwieranych dwudzielnych z PCV z obróbką obsadzenia o pow. ponad 2,5 m2 - (elewacja wschodnia). 5. Instalacja odgromowa 1. Przewody 42,75 m instalacji odgromowej naprężane pionowe, 2. Łączenie 5 szt. przewodów instalacji odgromowej z pręta o śr. 8 mm na dachu, 3. Złącza kontrolne w instalacji odgromowej - połączenie 5 szt. pręt-płaskownik, 4. Badania i pomiary 5 szt. instalacji piorunochronowej (pierwszy pomiar). 6. Rusztowania 1. Montaż 714,325 m2 rusztowań zewnętrznych rurowych o wysokości do 10 m. 2. Szczegółowy zakres prac został przedstawiony w projektach budowlanych, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do sprawdzenia spójności przedmiarów z projektami branżowymi przed złożeniem oferty. 3. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej miejsca wykonywanych robót w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki mylnego rozpoznania warunków zamówienia i stanu miejsca wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Wymagania dotyczące robót: wszelkie prace winny być realizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuka budowlaną, przepisami bhp, ppoż., zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru, roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej specyfikacji. 1. Wykonanie wszelkich robót towarzyszących: przygotowawczych, obsługi geodezyjnej, opracowania dokumentacji odbiorowej oraz pozostałych niezbędnych do odbioru przedmiotu zamówienia, leży po stronie Wykonawcy i ich koszt należy uwzględnić w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia ewentualnych szkód powstałych w czasie realizacji zadania. 2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, wykonawca może, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, zaoferować przedmioty równoważne. Ewentualne użycie w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu klasy i jakości przeznaczonych do wbudowania materiałów. Zamawiający wymaga, aby użyte materiały, o ile są, inne, posiadały parametry jakościowe, techniczne i eksploatacyjne nie gorsze niż określone w dokumentacji projektowej. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.500,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące pięćset). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275). 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BSZŁ O/Domaniewice 23 9288 1037 1984 1319 2000 0100 z adnotacją: wadium na Domaniewicki ośrodek - estetyczny i funkcjonalny. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Potwierdzoną za zgodność kserokopię dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie oraz musi zawierać następujące elementy: wskazanie Wykonawcy, wskazanie Zamawiającego czyli beneficjenta gwarancji ubezpieczenia, wskazanie Gwaranta (banku lub towarzystwa ubezpieczeniowego udzielającego gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, nazwę postępowania, wskazanie sumy gwarancyjnej, określenie terminu ważności gwarancji, z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązania gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia Zamawiającemu na pierwsze pisemne żądanie pełnej sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy p.z.p. 9. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofertą. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy z sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy p.z.p., a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy p.z.p., a następnie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy p.z.p. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy Prawo zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.domaniewice.bipst.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach