Przetargi.pl
DOKOŃCZENIE PRZEBUDOWY BUDYNKU LICEUM PLASTYCZNEGO IM. KATARZYNY KOBRO W ZDUŃSKIEJ WOLI - ETAP II i III

Liceum Plastyczne im. Katarzyny Kobro w Zduńskiej Woli ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Sieradzka 29
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 823 64 29 , fax. 43 823 67 81
  • Data zamieszczenia: 2013-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Liceum Plastyczne im. Katarzyny Kobro w Zduńskiej Woli
    ul. Sieradzka 29 29
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 823 64 29, fax. 43 823 67 81
    REGON: 00074399400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lpzdwola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOKOŃCZENIE PRZEBUDOWY BUDYNKU LICEUM PLASTYCZNEGO IM. KATARZYNY KOBRO W ZDUŃSKIEJ WOLI - ETAP II i III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - instalacyjnych, związanych z dokończeniem przebudowy budynku Zamawiającego wraz z robotami towarzyszącymi w ramach II i III etapu realizacji inwestycji. Prace będą prowadzone na obiekcie, który jest wpisany do Rejestru Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i podlega jego nadzorowi. 2. Na całe przedsięwzięcie składają się trzy etapy przebudowy, które będą realizowane w latach 2012 - 2014. W 2012 roku nastąpiło rozpoczęcie prac i zrealizowano I etap prac w części zabytkowej. W 2013 roku realizowany będzie II etap prac, w 2014 - ostatni III etap. 3. Prace obejmą: 3.1. W ramach II etapu: - przebudowa istniejących stropów drewnianych nad parterem. I piętrem, oraz II piętrem w części budynku polegająca na wzmocnieniu istniejących belek drewnianych dwoma kształtownikami stalowymi C180, - doprowadzenie stropu do odporności p. poż. REI 60, poprzez obudowę podwójną warstwą płyt GKF od spodu stropu, - przebudowa poddasza nieużytkowego nad częścią dwukondygnacyjną na cele użytkowe - pracownie dydaktyczne oraz pomieszczenia pomocnicze, - remont więźby dachowej, - wymiana deskowania na płytę OSB oraz poszycia dachu na papę termozgrzewalną NRO Fire Smart Ico Pal, - doprowadzenie konstrukcji dachu do odporności p. poż. REI 60, oraz docieplenie poddasza w części dwukondygnacyjnej, - wykonanie okien połaciowych na poddaszu, - wydzielenie portierni (pom. 0,16), - zamurowanie istniejącego otworu drzwiowego na parterze, - wykonanie instalacji wentylacyjnej, - wymiana posadzek w pracowniach wg rysunków rzutów, - wykonanie instalacji c.o. na poddaszu, - wykonanie instalacji wod-kan. na poddaszu oraz w części pracowni pozostałej części budynku, - wykonanie instalacji hydrantowej p. poż. - wykonanie instalacji elektrycznych w całym budynku, - likwidacja otworów drzwiowych w pracowniach wg rysunków rzutów, - doprowadzenie istniejących na korytarzach naświetli do odporności ogniowej EI15, 3.2. W ramach III etapu: - przebudowa istniejących stropów drewnianych nad parterem. I piętrem, oraz II piętrem w części budynku polegająca na wzmocnieniu istniejących belek drewnianych 2 kształtownikami stalowymi C180, - doprowadzenie stropów do odporności p. poż. REI 60 poprzez obudowę podwójną warstwą płyt GKF od spodu stropu, - remont więźby dachowej, - wymiana deskowania na płytę OSB oraz poszycia dachu na papę termozgrzewalną NRO Fire Smart Ico Pal, - budowa windy dla osób niepełnosprawnych, - usunięcie istniejącego pomieszczenia gospodarczego na parterze, - zamurowanie istniejącego otworu drzwiowego na parterze w wiatrołapie (pom. 0,17), - wykonanie instalacji wentylacyjnej i udrożnienie istniejących kanałów wentylacyjnych, - wymiana posadzek w pracowniach wg rysunków rzutów, - wykonanie łazienki dla niepełnosprawnych na II piętrze (pom. 2.14, 2.15), - zerwanie istniejącej okładziny gresowej na stopniach schodów oraz spocznikach i zastąpienie jej płytkami klinkierowymi, - oczyszczenie z farby istniejącej balustrady stalowej, pomalowanie jej na kolor grafitowy oraz wymiana pochwytu na drewniany. - wykonanie instalacji hydrantowej p. poż. - wykonanie instalacji elektrycznych w całym budynku, - likwidacja otworów drzwiowych w pracowniach wg rysunków rzutów, - wydzielenie drzwiami p. poż. klatek schodowych w budynku frontowym i oficynie, oraz montaż klap oddymiających (100x150), - doprowadzenie istniejących na korytarzach naświetli do odporności ogniowej EI15. Po każdym z etapów budynek musi spełniać warunki do jego bezpiecznej eksploatacji i prowadzenia statutowej działalności przez Zamawiającego. Po stronie Wykonawcy zamówienia leżą również koszty związane z wytyczeniem robót w terenie, inwentaryzacją powykonawczą zadania. Ziemię z wykopów oraz gruz z rozbiórki Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. Koszt zajęcia pasa drogowego oraz projekt organizacji ruchu na czas budowy należy ująć w wycenie zamówienia. 4. Zakres prac szczegółowo określają: 1) Projekty budowlano - wykonawcze - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) Kosztorysy nakładcze (przedmiary robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Zduńska Wola, ul. Sieradzka 29 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 60 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego 7. Termin realizacji zamówienia: od 01.06.2013 roku do dnia 30.09.2014 roku, z zastrzeżeniem etapowości prowadzenia robót, co jest uzależnione od możliwości udostępnienia obiektu przez Zamawiającego oraz posiadanych przez Zamawiającego środków finansowych, tj:. 1) w 2013 roku - okres prowadzenia prac: od 01.06.2013 roku do dnia 30.09.2013 roku, 2) w 2014 roku - okres prowadzenia prac: od 01.06.2014 roku do dnia 30.09.2014 roku, ze szczególną intensyfikacją robót w czasie wakacji tj. lipiec - sierpień każdego roku. 8. Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie pozytywnych opinii (protokołów odbiorowych) z czynności odbiorowych dokonywanych przez instytucje i urzędy publiczne, bez których nie możliwe jest przeprowadzenie i zakończenie czynności odbiorowych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Dotyczy to zarówno zakończenia prac po II jak i III etapie. Obiekt po każdym z etapów winien umożliwiać funkcjonowanie jednostki zgodnie z jej statutowym obowiązkiem. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 9. Realizacja przedmiotu zamówienia winna umożliwiać Zamawiającemu prowadzenie statutowej działalności. Prowadzone przez Wykonawcę prace nie mogą stwarzać zagrożenia życia lub zdrowia osób przebywających w budynku Zamawiającego lub w jego otoczeniu. W przypadku występowania kolizji terminowych, Wykonawca zobowiązuje się do czasowego ograniczenia zakresu realizowanych robót lub zmniejszenia ich uciążliwości w sposób umożliwiający Zamawiającemu realizację statutowych obowiązków. 10. Zamawiający informuje, że w 2013 roku dysponuje środkami finansowymi (jakie może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia) w wysokości 940.000,00 zł. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji prac umożliwiających wydatkowanie środków do w/w kwoty. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty, której wartość prac w II etapie będzie mniejsza niż wysokość środków jakimi w 2013 roku dysponuje Zamawiający, Wykonawca będzie zobowiązany do rozpoczęcia realizacji prac III etapu w zakresie wcześniej uzgodnionym z Zamawiającym i inspektorem nadzoru inwestorskiego wyczerpującym wysokość posiadanych przez Zamawiającego środków. Jednocześnie Zamawiający nie zakazuje Wykonawcy realizacji w 2013 roku prac o większym zakresie niż wysokość posiadanych przez niego w 2013 roku środków finansowych (w zakresie wcześniej uzgodnionym z Zamawiającym), nie mniej Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje prawo do dochodzenia należności lub odszkodowania od Zamawiającego w bieżącym roku. Płatności z tego tytułu nastąpią w 2014 roku do wysokości posiadanych przez Zamawiającego w danym momencie środków planie finansowym. 11. Uwagi realizacyjne: a) Wszędzie tam, gdzie w przedmiarze robót występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót. b) Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 12. Warunki finansowe rozliczeń: a) Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania etapowego (wystawiania faktur częściowych), jednak nie częściej niż raz na miesiąc kalendarzowy do wysokości środków jakie Zamawiający będzie posiadał w planie finansowym, b) podstawą wystawienia faktur (częściowych lub końcowej) będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót częściowych lub końcowy, c) każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. d) podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. 13. Główny kody CPV: 45.00.00.00-7 - Roboty budowlane. Dodatkowe kody CPV: - 45.20.00.00-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej, - 45.21.23.50-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej. Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 4. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu w wysokości 35.000,00 zł. na zasadach określonych w art. 45 i art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lpzdwola
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach