Przetargi.pl
Dokończenie inwestycji pn Rozbudowa Domu Ludowego wraz z przebudową części istniejącej o łącznej kubaturze 4.551 m3 w miejscowości Zawada, gmina Tomaszów Mazowiecki.

Gmina Tomaszów Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Prezydenta Ignacego Mościckiego 4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 724 55 73 , fax. (044) 723 50 33
  • Data zamieszczenia: 2014-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tomaszów Mazowiecki
    ul. Prezydenta Ignacego Mościckiego 4 4
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. (044) 724 55 73, fax. (044) 723 50 33
    REGON: 59064833300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.tomaszow.maz.bip.cc
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dokończenie inwestycji pn Rozbudowa Domu Ludowego wraz z przebudową części istniejącej o łącznej kubaturze 4.551 m3 w miejscowości Zawada, gmina Tomaszów Mazowiecki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dokończenie inwestycji pn. Rozbudowa Domu Ludowego wraz z przebudową części istniejącej o łącznej kubaturze 4.551 m3 w miejscowości Zawada, Gmina Tomaszów Mazowiecki Lokalizacja: Zawada 259, działki o nr 377, 368/1, 369, 1654, położone w obrębie ewid. Nr 21 Zawada, gmina Tomaszów Mazowiecki Całe zamierzenie inwestycyjne obejmuje: 1. Rozbudowę obiektu (dobudowa skrzydła budynku) 2. Przebudowę istniejących pomieszczeń 3. Zmianę konstrukcji dachu 4. Wykonanie infrastruktury technicznej 5.Roboty zewnętrzne Dane techniczne obiektu przed rozbudową: - powierzchnia użytkowa - 511,9 m2 - powierzchnia zabudowy - 310,17 m2 - kubatura - 2.718,00 m3 Dane techniczne rozbudowywanej części obiektu: - powierzchnia użytkowa - 204,90 m2 - powierzchnia rozbudowy - 145,83 m2 - kubatura - 1833,00 m2 Poniższe dane dotyczą całego zamierzenia inwestycyjnego tj. robót dotychczas wykonanych (stan surowy zamknięty) i pozostałych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia: Rozbudowa obiektu obejmuje: Dobudowę skrzydła od strony północnej o wym. 10,20 x 13,75 m, budynek piętrowy- dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony, murowany w technologii tradycyjnej, ściany dwuwarstwowe gr. 50 cm. Stolarka okienna PCV, drzwi zewnętrzne aluminiowe, drzwi do kotłowni, magazynu oleju oraz oddzielające garaż OSP metalowe o odpowiedniej odporności ogniowej. Strop gęstożebrowy, belkowo- pustakowy. Dach wykonany w konstrukcji drewnianych wiązarów, kryty blachodachówką. Wskutek dobudowy powstaną: 1) na parterze (pow. użytkowa - 97,40 m2): - czytelnia pow. użytkowa - 41,50 m2 - biblioteka pow. użytkowa - 11,50 m2 - sanitariaty pow. użytkowa - 7,80, m2 - korytarz , przedsionek - 19,80 m2 - klatka schodowa pow. użytkowa - 9,70m2 - magazyn oleju pow. użytkowa - 7,10 m2 2) na piętrze (pow. Użytkowa - 107,50m2): - świetlica pow. użytkowa - 107,50 m2 2. Dobudowę wiatrołapu od strony północnej o wym. 2,56 x 2,18 m. (pow. użytkowa 5,58 m2), parterowy, murowany w technologii tradycyjnej, ściany dwuwarstwowe gr. 50 cm. Stolarka drzwiowa aluminiowa., Strop gęstożebrowy, belkowo- pustakowy, na którym wykonany będzie balkon. Przebudowa obiektu obejmuje: 1. Przebudowę konstrukcji dachu nad istniejącą częścią budynku na dach wykonany w konstrukcji drewnianych wiązarów, kryty blachodachówką. 2. Roboty adaptacyjne istniejących pomieszczeń, przeznaczonych na: - pomieszczenie kotłowni olejowej o pow. użytkowa - 6,01 m2 - pomieszczenie sanitariatów dla personelu pow. użytkowa - 3,62 m2 - pomieszczenie sanitariatu dla osoby niepełnosprawnej pow. użytkowa - 3,37 m2 - korytarz pow. użytkowa - 32,8 m2 - salę orkiestry pow. użytkowa - 27,99 m2 - pomieszczenie dla KGW pow. użytkowa - 15,05 m2 - korytarz plus klatka schodowa (przebudowywana) pow. użytkowa - 18,18 m2 - salę świetlicy pow. użytkowa - 175,00 m2 Modernizacja pomieszczeń Ośrodka Zdrowia na pow. Użyt. 50,1 m2 - wzmocnienie ściany działowej, - wymiana posadzek i stolarki drzwiowej, - wymiana instalacji wod.-kan. I centralnego ogrzewania, - malowanie ścian i sufitów, - wymiana instalacji elektrycznej, - położenie glazury, Modernizacja pomieszczeń zaplecza kuchennego na pow. Użyt. 65,2 m2 - wymiana glazury, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - malowanie ścian i sufitów, - wymiana instalacji elektrycznej, - wymiana instalacji wod-kan i c.o. Instalacje (Infrastruktura techniczna): - wykonanie instalacji elektrycznej dla części budynku wraz z osprzętem - wykonanie instalacji odgromowej - wykonanie instalacji wod.-kan. Wraz z ciepłą wodą użytkową - montaż armatury sanitarnej - wykonanie kotłowni olejowej o mocy 78 kW wraz z magazynem oleju pojemność zbiorników 3x1000 litrów - wykonanie instalacji C.O. dla całości budynku - montaż wentylacji mechanicznej dla części pomieszczeń na piętrze Roboty zewnętrzne: - przebudowa przyłącza energetycznego, - przebudowa przyłącza wodociągowego, -budowa przykanalika kanalizacji sanitarnej, - wykonanie opaski z kostki wokół budynku, - przebudowa utwardzonego terenu przy budynku (nawierzchnia z kostki betonowej i nawierzchnia z kruszywa łamanego) Dostawy: Dostawa schodołazu w celu transportu osoby niepełnosprawnej. Uwaga: Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z Zamawiającym rozwiązań kolorystycznych ścian wewnętrznych i zewnętrznych (elewacja budynku) a także rodzaju (m.in. materiały w gat. I) i koloru materiałów wykończeniowych (a w szczególności: płytki podłogowe i ścienne, armatura sanitarna, armatura oświetleniowa, utwardzenie terenu, kolor i rodzaj farb) Dotychczasowy Wykonawca w ramach Umowy Nr 133.RZ.272.4.2013 z dnia 19 marca 2013r. wykonał do dnia odstąpienia przez Gminę Tomaszów Mazowiecki od tejże umowy następujące prace: 1. W ramach rozbudowy obiektu: - roboty rozbiórkowe i demontażowe (ok. 95%) - roboty ziemne (ok. 95%) - fundamenty i ściany fundamentowe (100%) - ściany przyziemia piętra i stropy (100%) - ścianki działowe (ok. 95%) - dach (ok. 50%) - (brak izolacji cieplnej w konstrukcji dachu + roboty towarzyszące) - stolarka (ok. 50%) - (brak stolarki wewnętrznej i drzwi garażowych do OSP) 2. W ramach przebudowy obiektu: - roboty ogólnobudowlane w pomieszczeniach Ośrodka Zdrowia (ok. 40%) - (pomieszczenia na parterze nr 9, 10, 11, 12) - roboty ogólnobudowlane (duża sala świetlicy i antresola) (ok. 33%) 3. Instalacje: - instalacja elektryczna (ok. 60%) - instalacja wod-kan (ok. 10%) Przedmiotowe zamówienie obejmuje dokończenie robót budowlanych zawartych w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót z wyłączeniem robót, wykonanych przez poprzedniego Wykonawcę. W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać roboty, ujęte w dokumentacji projektowej, dla których wydano pozwolenie na budowę, przyjęto zgłoszenie o zamiarze wykonywania utwardzeń przed budynkiem oraz inne roboty towarzyszące, ujęte szczegółowo w przedmiarze robót i opisane w ogólnej charakterystyce obiektu (część składowa kosztorysu inwestorskiego) Zamawiający zwołuje na dzień 2 grudnia 2014r. o godz. 1100 zebranie wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zebranie odbędzie się w pomieszczeniach świetlicy Domu Ludowego w Zawadzie. Wizji lokalnej placu budowy, w celu zapoznania się z warunkami wykonania robót budowlanych, można dokonać od poniedziałku do piątku w godz. 1000 - 1400, po uprzednim uzgodnieniu terminu z p. Wiesławą Starostą tel. (44) 724 64 09 wew. 34
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 08.12.2014 r. do godz. 1100. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Urzędu Gminy Tomaszów Mazowiecki: Bank Spółdzielczy w Białej Rawskiej nr rachunku: 58 9291 0001 0125 0523 2000 0040 O terminie wniesienia wadium decyduje wpływ środków na rachunek zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału wraz z ofertą lub dostarczyć oryginał do Referatu Finansowego Urzędu Gminy Tomaszów Mazowiecki, pokój nr 4, a kserokopię dołączyć do oferty. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 2. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji - winna zawierać następujące elementy: - nazwę Wykonawcy, nazwę Zamawiającego, nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej) oraz wskazanie ich siedzib, - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, - kwotę gwarancji, - termin ważności gwarancji, - zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów na leżących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty, złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.tomaszow.maz.bip.cc
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach