Przetargi.pl
Docieplenie elewacji budynku MSP Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kobyłce

Miejski Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 05-230 Kobyłka, ul. Żymirskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 786 39 38; 786 00 60 , fax. 0-22 786 39 38; 786 00 61
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Żymirskiego 2 2
    05-230 Kobyłka, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 786 39 38; 786 00 60, fax. 0-22 786 39 38; 786 00 61
    REGON: 01717205000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Docieplenie elewacji budynku MSP Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kobyłce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na ociepleniu ścian budynku MSP Zakładu Opieki Zdrowotnej mieszczącego się na ul. gen. F. Żymirskiego 2 w Kobyłce, wymiana obróbki blacharskiej i zadaszeń nad wejściami, budowa rampy dla osób niepełnosprawnych, zabudowa przedsionka przy wejściu głównym do obiektu oraz zmiana kolorystyki elewacji budynku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedłożonych dokumentów: wypełnionego formularza ofertowego - załącznik nr 1 do SIWZ, zaakceptowanego i parafowanego wzoru umowy - załącznik nr 2 do SIWZ, wypełnionego kosztorysu ofertowego opracowanego na podstawie przedmiaru robót - załącznik nr 3 do SIWZ, uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej odpowiadające wymaganiom art. 12 ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz wpisu do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby pełniącej funkcję kierownika budowy podczas realizacji inwestycji będącej przedmiotem zamówienia, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, wykazu wykonanej jednej roboty budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonywania (w formularzu oferty) oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana należycie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kobylka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach