Przetargi.pl
Dobudowa klatki schodowej do budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Busku - Zdroju

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Busku-Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Objazdowa 11
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 378 44 97 , fax. 0-41 378 44 97
  • Data zamieszczenia: 2015-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Busku-Zdroju
    ul. Objazdowa 11 11
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 378 44 97, fax. 0-41 378 44 97
    REGON: 29994327300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://piwbuskozdr.nbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dobudowa klatki schodowej do budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Busku - Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych związanych z dobudową klatki schodowej do budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Busku - Zdroju, mieszczącego się w Busku - Zdroju przy ul. Objazdowej 11, w zakresie określonym w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Planowany zakres rzeczowy inwestycji obejmuje wybudowanie klatki schodowej o powierzchni kalkulacyjnej ok. 60 m2 i kubaturze kalkulacyjnej - 230 m2. W ramach robót budowlanych konieczne będzie m. in.: 1) Wykonanie robót rozbiórkowych w zakresie ścian i schodów; 2) Wykonanie wykopów pod fundament; 3) Wykonanie wylewek; 4) Wykonanie stanu surowego; 5) Wykonanie i montaż przegród budowlanych (okien, drzwi, stropodachu o zwiększonej odporności ogniowej); 6) Wykonanie tynków; 7) Wykonanie więźby dachowej; 8) Wykonanie instalacji elektrycznej; 9) Wykonanie schodów z nowym wejściem na strych wraz z pochylnią oraz platformą przyschodową dla osób niepełnosprawnych; 10) Wykonanie pokrycia dachowego i orynnowania; oraz pozostałych prac wynikających z dokumentacji technicznej. W budynku w którym ma być realizowane zadanie, znajduje się siedziba Zamawiającego - w trakcie wykonywania robót budowlanych na terenie obiektu, będzie on funkcjonował w standardowych godzinach przyjmowania interesantów i załatwiania spraw - Wykonawca musi zorganizować przebieg robót budowlanych w sposób nie utrudniający bieżącego załatwiania spraw przez Inspektorat. Zaleca się aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem realizacji robót budowlanych poprzez dokonanie wizji lokalnej i wyjaśnił ewentualne wątpliwości w drodze zadania na piśmie pytań związanych z realizacją zamówienia. Jeżeli w dokumentacji projektowej (technicznej) zostało wskazane pochodzenie, marka, znak towarowy, producent, dostawca materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - należy je traktować wyłącznie jako przykładowe. Wymienione znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia służą wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one wykonanie zamówienia zgodne z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu stosowne dokumenty uwiarygodniające proponowane materiały i urządzenia równoważne. Dokumenty uwiarygodniające oferowane przez Wykonawcę rozwiązania równoważne będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej. Jeśli zaproponowane, jako równoważne, urządzenia i materiały nie będą odpowiadały parametrom technicznym i jakościowym określonym w dokumentacji technicznej niniejszego zamówienia - oferta Wykonawcy proponującego takie rozwiązania zostanie odrzucona jako nie odpowiadająca treści SIWZ. Użyte materiały i urządzenia muszą spełniać wymagania określone w dokumentacji projektowej i winny odpowiadać wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881). Zamawiający wymaga aby wszystkie prace były realizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną a także przepisami BHP, Ppoż. i poleceniami inspektora nadzoru. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli minimum 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi. Okres trwania gwarancji i rękojmi będzie liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót. Zamawiający na podstawie art. 29 ustawy Pzp oraz zgodnie z Zaleceniami Rady Ministrów w sprawie stosowania przez administrację rządową klauzul społecznych w zamówieniach publicznych, przekazanych jednostkom administracji rządowej za pismem Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów i Szefa Służby Cywilnej znak: DKN.WN.000.1.2015.MŚ z dnia 30.07.2015 r., wprowadza dodatkowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia, dotyczące zatrudnienia przy realizacji zamówienia co najmniej dwóch osób bezrobotnych. Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia musi zatrudniać co najmniej 2 osoby bezrobotne, o których mowa w przepisach o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy. Wymagania w zakresie zatrudnienia, nie dotyczą faktu zatrudniania określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia ich do realizacji zamówienia. Nie może stanowić spełnienia warunku określonego powyżej samo tylko zatrudnienie bezrobotnych, którzy następnie nie będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia. Wykonawca obowiązany jest udokumentować zatrudnianie osób bezrobotnych do realizacji przedmiotowego zamówienia. W związku z tym wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy bezrobotnych ze wskazaniem tożsamości danej osoby oraz czynności, które były wykonywane przez te osoby w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. Na żądanie zamawiającego wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób bezrobotnych wraz z dokumentami, z których wynika skierowanie bezrobotnych do pracodawcy. W sytuacji gdy bezrobotny w okresie realizacji zamówienia rozwiąże umowę lub gdy uczyni to wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby, inną osobę bezrobotną. Zamówienie o wartości niższej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zastosowanie klauzuli społecznej liczba bezrobotnych zatrudnionych na umowę o pracę do wykonania zamówienia będącego przedmiotem postępowania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: piwbuskozdr.nbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach