Przetargi.pl
Dobudowa do budynku szkoły szybu windowego o wymiarach 1,4x1,5 i wysokości 11,5m dla osób niepełnosprawnych (wraz z dostawą dźwigu)

Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 280 ogłasza przetarg

  • Adres: 02-130 Warszawa, ul. Gorlicka 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 658 34 30 , fax. 0-22 658 34 30
  • Data zamieszczenia: 2009-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 280
    ul. Gorlicka 3 3
    02-130 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 658 34 30, fax. 0-22 658 34 30
    REGON: 00080041000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkola280.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dobudowa do budynku szkoły szybu windowego o wymiarach 1,4x1,5 i wysokości 11,5m dla osób niepełnosprawnych (wraz z dostawą dźwigu)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dobudowa do budynku szkoły szybu windowego o wymiarach 1,4x1,5 i wysokości 11,5m dla osób niepełnosprawnych (wraz z dostawą dźwigu). Zakres prac obejmuje: -roboty murarskie-demontaż okien, wykucie ścian, ocieplenie ścian, otynkowanie, wykończenie otworów drzwiowych; -przygotowanie żelbetowej płyty fundamentowej oraz podjazdu do szybu z poszerzenia istniejącego chodnika; -montaż szybu i platformy; podłączenia do istniejącej rozdzielnicy elektrycznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy, którzy spełniają następujące warunki: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi w zakresie objętym zamówieniem; 2. posiadają doświadczenie potwierdzone dokumentami wykazującymi należyte wykonanie dostawy i montażu co najmniej 3 dźwigów w ciągu ostatnich 3 lat; 3. dysponują lub będą dysponować osobami legitymującymi się uprawnieniami w specjalnościach: -ogólnobudowlanej (min. 1 osoba) -elektrycznej (min. 1 osoba) Wszystkie wymieniona wyżej osoby posiadać winny aktualne zaświadczenie o przynależności do Regionalnej Izby Inżynierów. Uwaga: Ocena o spełnianiu w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w części III pkt 2 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów wynikać musi jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie bądź wyjaśnienie wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków jest możliwe jedynie w trybie art. 26 ust. 3 i 4 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę w terminie wskazanym w części VII pkt 1 i formie określonej w części VI SIWZ 1. Ofertę złożoną na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) Oświadczenie o treści określonej w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust.2 Ustawy o Zamówieniach Publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 b) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1 pkt1-3 Ustawy o Zamówieniach Publicznych- wg wzoru określonego w załączniku Nr 2a c) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, o podobnym zakresie do złożonej oferty, zgodnych z opisem w rozdz. III pkt 1 ppkt2) w SIWZ, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi załącznik Nr 3 Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje) e) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca przy wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności- wzór stanowi załącznik Nr 4. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie osób wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony wg przedmiaru robót załącznik Nr 5 4. W przypadku zatrudnienia podwykonawców - oświadczenie wykonawcy wskazujące część zamówienia, którego wykonanie powierza podwykonawcą. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w paragrafie 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87. poz. 605

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szkola280.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach