Przetargi.pl
Codzienne sprzątanie terenów zieleni oraz chodników, placów postojowych dla samochodów, uliczek osiedlowych itp. przy budynkach wspólnot mieszkaniowych oraz codzienne sprzątanie klatek schodowych w nieruchomościach komunalnych wraz ze sprzątaniem terenów zieleni oraz chodników, na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ursus m.st. WArszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-495 Warszawa, ul. Szancera 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 662 60 32 , fax. 0-22 867 55 60
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ursus m.st. WArszawy
    ul. Szancera 5 5
    02-495 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 662 60 32, fax. 0-22 867 55 60
    REGON: 01040921800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnursus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Codzienne sprzątanie terenów zieleni oraz chodników, placów postojowych dla samochodów, uliczek osiedlowych itp. przy budynkach wspólnot mieszkaniowych oraz codzienne sprzątanie klatek schodowych w nieruchomościach komunalnych wraz ze sprzątaniem terenów zieleni oraz chodników, na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Codzienne sprzątanie terenów zieleni oraz chodników, placów postojowych dla samochodów, uliczek osiedlowych itp. przy budynkach Wspólnot Mieszkaniowych oraz codzienne sprzątanie klatek schodowych w nieruchomościach komunalnych wraz ze sprzątaniem terenów zieleni oraz chodników, na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r. o powierzchni : 1. w budynkach - 2454 m2 2. tzw. utwardzonej - 41216 m2 3. zieleni - 53306 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Potwierdzenie spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych poprzez złożenie OŚWIADCZENIA (załącznik nr 2 do S.I.W.Z. - wzór) oraz dokumentów wymaganych w niniejszej S.I.W.Z. 2) Posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności (art. 22 ust. 1, pkt. 1), potwierdzone złożeniem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymienione dokumenty i oświadczenia muszą być złożone przez każdego wykonawcę 4) Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia (art.22 ust.1 pkt. 2), potwierdzone sporządzonym i załączonym do oferty wykazem wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem w wykazie ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykazanie: minimum jednej usługi polegającej na codziennym sprzątaniu klatek schodowych, terenów zieleni oraz chodników, placów postojowych dla samochodów, uliczek osiedlowych o wartości minimum 50% ceny ofertowej brutto Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów wymienionych w wykazie, potwierdzających, że usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia zostały wykonane należycie. Warunek będzie spełniony przy załączeniu minimum jednego potwierdzającego dokumentu W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek może być spełniony łącznie. Oceniane będzie łączne doświadczenie wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 5) Posiadanie ubezpieczenia (załącznik do oferty) Złożenie kserokopii polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca na dzień składania oferty jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym zakresie przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż równowartość 100 000 zł. (wartość kontraktowa i deliktowa w sumie) - w przypadku polisy z kwotą wyrażoną w innej walucie niż PLN wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po średnim, kursie walut obcych ogłoszonych przez NBP na dzień poprzedzający termin składania ofert - wraz z pisemnym oświadczeniem, że utrzymana będzie ciągłość ubezpieczenia przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, ewentualnie oświadczenie Wykonawcy, iż w przypadku wyboru jego oferty, przed podpisaniem umowy , ubezpieczy się zgodnie z ww. wymaganiami,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty (sporządzony według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z. - załącznik nr 1 do S.I.W.Z. Załączniki do oferty : Załącznik 1 : Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty składania ofert. Załącznik 2 : Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (sporządzone według wzoru dokumentu stanowiącego załącznik nr 2 do S.I.W.Z.) Załącznik 3 : Wykaz potwierdzający posiadanie doświadczenia zawodowego (sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 3 do S.I.W.Z.) Załącznik 4 : Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług wykazanych w załączniku nr 3 do S.I.W.Z. Załącznik 5 : Wykaz podwykonawców (sporządzony według wzoru druku - załącznik nr 4 do S.I.W.Z.) Załącznik 6 : Kserokopia polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca na dzień składania oferty jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym zakresie przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż równowartość 100 000 zł. (wartość kontraktowa i deliktowa w sumie) - w przypadku polisy z kwotą wyrażoną w innej walucie niż PLN wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po średnim kursie walut obcych ogłoszonych przez NBP na dzień poprzedzający termin składania ofert - wraz z pisemnym oświadczeniem, że utrzymana będzie ciągłość ubezpieczenia przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, ewentualnie oświadczenie Wykonawcy, iż w przypadku wyboru jego oferty, przed podpisaniem umowy, ubezpieczy się zgodnie z ww. wymaganiami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnursus.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach