Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ursus m.st. WArszawy ogłasza przetarg
- Adres: 02-495 Warszawa, ul. Szancera 5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 662 60 32 , fax. 0-22 867 55 60
- Data zamieszczenia: 2009-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ursus m.st. WArszawy
ul. Szancera 5 5
02-495 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 0-22 662 60 32, fax. 0-22 867 55 60
REGON: 01040921800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnursus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Codzienne sprzątanie terenów zieleni oraz chodników, placów postojowych dla samochodów, uliczek osiedlowych itp. przy budynkach wspólnot mieszkaniowych oraz codzienne sprzątanie klatek schodowych w nieruchomościach komunalnych wraz ze sprzątaniem terenów zieleni oraz chodników, na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Codzienne sprzątanie terenów zieleni oraz chodników, placów postojowych dla samochodów, uliczek osiedlowych itp. przy budynkach Wspólnot Mieszkaniowych oraz codzienne sprzątanie klatek schodowych w nieruchomościach komunalnych wraz ze sprzątaniem terenów zieleni oraz chodników, na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r. o powierzchni : 1. w budynkach - 2454 m2 2. tzw. utwardzonej - 41216 m2 3. zieleni - 53306 m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Potwierdzenie spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych poprzez złożenie OŚWIADCZENIA (załącznik nr 2 do S.I.W.Z. - wzór) oraz dokumentów wymaganych w niniejszej S.I.W.Z. 2) Posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności (art. 22 ust. 1, pkt. 1), potwierdzone złożeniem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymienione dokumenty i oświadczenia muszą być złożone przez każdego wykonawcę 4) Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia (art.22 ust.1 pkt. 2), potwierdzone sporządzonym i załączonym do oferty wykazem wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem w wykazie ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykazanie: minimum jednej usługi polegającej na codziennym sprzątaniu klatek schodowych, terenów zieleni oraz chodników, placów postojowych dla samochodów, uliczek osiedlowych o wartości minimum 50% ceny ofertowej brutto Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów wymienionych w wykazie, potwierdzających, że usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia zostały wykonane należycie. Warunek będzie spełniony przy załączeniu minimum jednego potwierdzającego dokumentu W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek może być spełniony łącznie. Oceniane będzie łączne doświadczenie wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 5) Posiadanie ubezpieczenia (załącznik do oferty) Złożenie kserokopii polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca na dzień składania oferty jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym zakresie przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż równowartość 100 000 zł. (wartość kontraktowa i deliktowa w sumie) - w przypadku polisy z kwotą wyrażoną w innej walucie niż PLN wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po średnim, kursie walut obcych ogłoszonych przez NBP na dzień poprzedzający termin składania ofert - wraz z pisemnym oświadczeniem, że utrzymana będzie ciągłość ubezpieczenia przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, ewentualnie oświadczenie Wykonawcy, iż w przypadku wyboru jego oferty, przed podpisaniem umowy , ubezpieczy się zgodnie z ww. wymaganiami,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty (sporządzony według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z. - załącznik nr 1 do S.I.W.Z. Załączniki do oferty : Załącznik 1 : Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty składania ofert. Załącznik 2 : Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (sporządzone według wzoru dokumentu stanowiącego załącznik nr 2 do S.I.W.Z.) Załącznik 3 : Wykaz potwierdzający posiadanie doświadczenia zawodowego (sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 3 do S.I.W.Z.) Załącznik 4 : Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług wykazanych w załączniku nr 3 do S.I.W.Z. Załącznik 5 : Wykaz podwykonawców (sporządzony według wzoru druku - załącznik nr 4 do S.I.W.Z.) Załącznik 6 : Kserokopia polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca na dzień składania oferty jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym zakresie przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż równowartość 100 000 zł. (wartość kontraktowa i deliktowa w sumie) - w przypadku polisy z kwotą wyrażoną w innej walucie niż PLN wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po średnim kursie walut obcych ogłoszonych przez NBP na dzień poprzedzający termin składania ofert - wraz z pisemnym oświadczeniem, że utrzymana będzie ciągłość ubezpieczenia przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, ewentualnie oświadczenie Wykonawcy, iż w przypadku wyboru jego oferty, przed podpisaniem umowy, ubezpieczy się zgodnie z ww. wymaganiami.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnursus.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie czystości i świadczenie usług porządkowych w obiektach sportowych Centralnego Ośrodka Sportu: halach Torwar I i Torwar II (lodowisko) w Warszawie przy ul. Łazienkowskiej 6A wraz z terenami zewnętrznymi wokół tych obiektów w okresie 18 miesięcy od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A w Wołominie Nr ZP/SR/01/16
Dodano: 2016-07-25 - Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych budynku Sądu Rejonowego w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2016-07-25 - Sprzątanie wnętrz budynków Urzędu Dzielnicy Mokotów oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów zewnętrznych wokół budynku przy ul. Rakowieckiej 25/27 od dnia 1 września 2016r. do dnia 31 sierpnia 2017r.
Dodano: 2016-07-15 - Utrzymanie czystości oraz sprzątanie budynków użyteczności publicznej w Łysych, Lipnikach i Zalasiu
Dodano: 2016-07-13 - Sprzątanie wnętrz budynków Urzędu Dzielnicy Mokotów wraz z jednokrotnym myciem okien oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów zewnętrznych wokół budynku przy ul. Rakowieckiej 25/27 od dnia 1 września 2016r. do dnia 31 sierpnia 2017r.
Dodano: 2016-07-01 - Usługa stałego sprzątania powierzchni biurowych, zewnętrznych zielonych oraz zewnętrznych utwardzonych w kompleksie wojskowym 0046 przy ul Bystra 1 w Warszawie, administrowanym przez JW 3964
Dodano: 2016-06-29 - Usługa sprzątania obiektu rekreacyjno - sportowego i terenu zewnętrznego DOSiR-u w Warszawie
Dodano: 2016-06-23 - Kompleksowa usługa sprzątania Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie, plac Małachowskiego 3 oraz pomieszczeń galerii Miejsce Projektów Zachęty w Warszawie przy ul. Gałczyńskiego 3
Dodano: 2016-06-10