Przetargi.pl
Budowa wodociągu we wsiach : Jasieniec, Kłokoczyn i Nowa Wieś Wielka

Gmina Przedecz ogłasza przetarg

  • Adres: 62-635 Przedecz, Pl. Wolności 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 273-84-67 , fax. 0-63 273-84-67
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przedecz
    Pl. Wolności 1 1
    62-635 Przedecz, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 273-84-67, fax. 0-63 273-84-67
    REGON: 31101932600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedecz.bipjst.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wodociągu we wsiach : Jasieniec, Kłokoczyn i Nowa Wieś Wielka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest budowa wodociagu we wsiach: Jasieniec, Kłokoczyn i Nowa Wieś Wielka obejmująca następujący zakres robót: 1. Sieć wodociągowa z przyłączami we wsi Jasieniec: 1.1. Sieć wodociągowa z rur PVC - U, PN-10; SDR 26; DN110mm; DN90mm; DN63mm;L=1906,00m a) zbrojenie proerktowanej sieci wodociągowej: -zasuwy typu E4000; DN150mm; DN100mm; DN80mm wraz z obudową i skrzynką uliczną - hydranty ppoż. nadziemne DN 80 - przejścia pod drogami w rurach ochronnych DN 273/8mm 1.2. Przyłącza wodociągowe z rur PE PN-10; SDR17; DN 32mm-4szt/135,00mb 2. Sieć wodociągowa z przyłączami we wsi Nowa Wieś Wielka: 2.1. Sieć wodociągowa z rur PVC - U, PN-10; SDR 26; DN110mm; DN90mm; L= 4135,00mb a) Uzbrojenie projektowanej sieci wodociągowej - zasuwy typu E4000; DN100mm; DN 80mm; wraz z obudową i skrzynką uliczną - hydranty ppoż. nadziemne DN 80 - przejścia pod drogami w rurach ochronnych DN 273/8mm i DN 159/8mm 2.2. Przyłącza wodociągowe z rur PE PN- 10; SDR 17; DN 32mm-25 szt/596,00mm - przejścia przyłączy pod drogami w rurach ochronnych DN 89/8mm 3. Sieć wodociągowa we wsi Kłokoczyn 3.1. Sieć wodociągowa z rur PVC- U; PN-10;SDR 26; DN 110mm; L= 2487,00m a) Uzbojenie projektowanej sieci wodociągowej: - zasuwy typu E4000; DN 100mm; DN 80mm wraz z obudową i skrzynka uliczną - hydranty ppoż nadziemne DN80 - przejście pod rowem w rurach ochronnych DN 273/8mm 3.2. Przyłącza wodociągowe z rur PE PN-10; SDR 17; DN 40mm-2szt/147,00mk i DN 32mm-8szt/216,00m - przejścia pod drogami w rurach ochronnych DN 89/8mm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości 40 000zł(czterdzieści tysięcy). 2.Wadium może byc wniesione w: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach ubezpieczeniowych i bankowych, d)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109,poz.1158 z póź. zm.) w terminie do dnia 26.01.2010r.do godz.10:00 z tym, że : 1.Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego Bank Spółdzielczy Witkowo Oddział Przedecz Nr 84 8538 1025 0100 0101 2000 0004- dokumenty potwierdzające wniesienie wadium należy dołączyć do ofert. 2. wadium uznaje się za wniesione, jeżeli wpłynęło w wyznaczonym terminie na rachunek Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) spełniaja warunki określone w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, b)zapewniają przynajmniej 3 letni okres gwarancji na wykonane zamówienie, c)wykonają zamóweinie w terminie do 15.05.2010r., d)spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art.24ust 1 i 2 w/w ustawy, f)spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 w/w ustawy, g)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, h)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, i)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, j)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, k)wnieśli wadium w wysokości 40 000zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone zgodnie z rozdziałem VI SIWZ według zasady : spełnia/ nie spełnia warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty wg załączonego druku- Załącznik Nr 1. 2. Oświadczenie zgodnie a art. 24 ust. 1 w/w ustawy- Załącznik Nr 2. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo Zamówień Publicznych, zamawiający żąda, następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie zgodnie z art.24 ust. 2 w/w ustawy- Załącznik Nr 3. 5. Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 w/w ustawy -Załącznik Nr 4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed ostatnim dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- to w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów (referencje) potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie- Załącznik Nr 5, b) wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia- Załącznik Nr 6, c)wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń- Załącznik Nr 7, d) wykaz zakresu zamówienia, którego wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcy- Załącznik Nr 8. Zamawiający wymaga udokumentowania posiadania stosownych uprawnień osoby pełniącej obowiązki kierownika budowy odpowiednich do charakteru i zakresu prac określonych niniejszym zamówieniem oraz posiadania aktualnego wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przez Wykonawcę, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000 PLN- przedstawią informację z banku w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 400 000 PLN wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby uprawnione do składania ofert. 6. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 w/w ustawy - Załącznik Nr 9. 7. Kosztorys ofertowy. 8. Podpisany projekt umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przedecz.bipjst.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach