Przetargi.pl
Budowa wielofunkcyjnego budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Santocku

Gmina Kłodawa ogłasza przetarg

  • Adres: 66415 Kłodawa, ul. Gorzowska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7216665, 7216670, , fax. (095) 721 66 60
  • Data zamieszczenia: 2017-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłodawa
    ul. Gorzowska 40
    66415 Kłodawa, woj. lubuskie
    tel. 095 7216665, 7216670, , fax. (095) 721 66 60
    REGON: 54206600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klodawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wielofunkcyjnego budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Santocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa wielofunkcyjnego budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Santocku. Zakres robót obejmuje następujące prace: roboty ziemne i przygotowawcze (należy uwzględnić wymianę gruntu), fundamenty, roboty murowe, roboty konstrukcyjne, roboty żelbetowe, dach – konstrukcja i pokrycie, tynki i okładziny wewnętrzne, stolarkę i ślusarkę, podłogi i posadzki, malowanie, elewacje, wyposażenie wieży, instalację wentylacji i odprowadzenia spalin, przyłącze i instalację kanalizacji sanitarnej, przyłącze i instalację wodociągową, instalację centralnego ogrzewania, wewnętrzną instalację gazową, instalacje oświetlenia podstawowego, instalację oświetlenia zewnętrznego, instalację gniazd wtykowych, instalację odgromową, rozdzielnice elektryczne obiektu, instalacje zasilania urządzeń technicznych, zagospodarowanie terenu w tym plac manewrowy, opaskę wokół budynku, nasadzenia zieleni, sygnalizację świetlną, budowę zjazdu z drogi powiatowej, oznakowanie. Dane budynku: - kubatura 1279,74 m3 - powierzchnia zabudowy – 262,41 m2 - powierzchnia użytkowa – 230,88 m2 Inwestycja będzie realizowana na dz. nr 217/1 stanowiącej własność gminy Kłodawa. Zjazd na teren działki z drogi powiatowej dz. nr 212/2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa opracowana przez biuro projektowe JM PROJEKT Jakub Mańdzij Strzelce Krajeńskie stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ, na którą składa się: - projekt budowlany (architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne), - projekt budowlany – sygnalizacja świetlna, - projekt budowlany branża drogowa, - organizacja ruchu, - projekt budowalny przyłącza wody, - projekt budowalny przyłącza kanalizacji sanitarnej, - projekt wykonawczy (architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne) - decyzja pozwolenia na budowę, - STWiOR – załącznik nr 8 do SIWZ. Uwaga. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wyposażenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45216121-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku składając wadium należy wskazać w imieniu, kogo i tytułem, jakiego postępowania jest wnoszone.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty - załącznik nr 1do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Zobowiązanie musi wskazywać: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - informację czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 3) odpowiednie pełnomocnictwa - przypadku składania oferty wspólnej oraz w sytuacjach określonych w rozdziale 11 pkt 11.5 SIWZ. Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 4) tabela elementów robót (TER), według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz ww oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach