Przetargi.pl
Rewitalizacja śródmieścia Zielonej Góry

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65424 Zielona Góra, ul. Podgórna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08, , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2017-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22
    65424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, , fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 65423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja śródmieścia Zielonej Góry
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem inwestycji jest zagospodarowanie Placu Teatralnego i Placu Matejki, w ramach którego wchodzi: 1.1. opracowanie dokumentacji projektowej oraz 1.2. wykonanie robót budowlanych w zakresie zagospodarowania terenu. 2. W ramach przedsięwzięcia budowlanego obejmującego zagospodarowanie Placu Teatralnego i Placu Matejki należy wykonać następujące elementy: 1) wyburzenia istniejących budynków magazynowych, gospodarczych, usługowych i innych, 2) parking podziemny jednopoziomowy wraz ze zjazdem, 3) widownia amfiteatralna, 4) zadaszenie nad widownią, 5) nawierzchnie: a) nawierzchnia placu przy budynku Lubuskiego Teatru, b) nawierzchnie dojść do placu Teatralnego, c) nawierzchnie komunikacji pieszej przy Placu Teatralnym i Placu Matejki, d) nawierzchnia chodników, e) nawierzchnia ciągu pieszo-jezdnego od ul. dr Pieniężnego do zaplecza teatru, f) nawierzchnia zjazdu do garażu podziemnego, g) nawierzchnie miejsc postojowych dla samochodów osobowych -do remontu, h) nawierzchnie miejsc postojowych dla samochodów osobowych- nowoprojektowana, i) nawierzchnia pod plac zabaw, 6) fontanny w posadzce, 7) budynek wyjścia/wyjścia z parkingu podziemnego wraz z toaletami bezobsługowymi i windą, 8) zieleń, 9) miejsce na akcent urbanistyczny i zmiana układu komunikacyjnego w obrębie Placu Matejki 10) ekrany z panoramą miasta na Palcu Matejki, 11) oświetlenie w technologii LED, 12) elementy małej architektury; ławki, kosze, leżaki, zadaszenia, stalowe konstrukcje-zielone ściany, tablice informacyjne, kosze na psie odchody, stojaki na rowery, elementy placu zabaw, (wszystkie elementy małej architektury muszą być spójne pod względem wizualnym), 13) defibrylator zewnętrzny 1szt. włączony do sieci światłowodowej. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym zawartym w załączniku nr I.4 do SIWZ. Uwaga: Zamawiający zrezygnował w stosunku do PFU z: a) dominanty w postaci obiektu kubaturowego w formie ażurowej konstrukcji; b) dostawy projektora laserowego wraz z ekranem; c) dostawy sceny modułowej d) zadaszenia na widownią. Należy zmienić lokalizację stanowiska reżyserskiego na miejsce za widownią amfiteatralną. 4. Zgodnie z art. art. 30 ust. 8 pkt 1 oraz ust. 9 pkt 1ustawy pzp Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. 5. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na okres min. 3 lat i rękojmi za wady robót na okres zgodny z gwarancją. Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 31.2. SIWZ. 6. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 7. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) osób wykonujących nw. czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) wykonanie robót ziemnych; 2) wykonanie robót w zakresie budowy oświetlenia; 3) wykonanie robót w zakresie budowy nawierzchni utwardzonych (ciągi piesze, place). Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenie wraz wykazem osób wykonujących ww. czynności. 8. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie zgodnym z § 11 ust. 7 wzoru umowy. 9. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo – finansowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości: 80.000,00 złotych (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, potwierdzającychspełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia oraz zgodność oferowanegoprzedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego zgodnie z dokumentami zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach