Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 26-500 Szydłowiec, pl. Rynek Wielki 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 617 86 30 , fax. 048 617 05 10
- Data zamieszczenia: 2009-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
pl. Rynek Wielki 1 1
26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie
tel. 048 617 86 30, fax. 048 617 05 10
REGON: 00052379000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlowiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ulicy Polanki w Szydłowcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać: - Opracowanie i wdrożenie projektu organizacji ruchu na czas budowy, - Nawierzchnię ulicy dwuwarstwową z masy mineralno - asfaltowej o łącznej grubości 7 cm na podbudowie z kruszywa łamanego grubości 18 cm oraz warstwę odsączającą gr. 20 cm - długość 220 mb, - Odwodnienie nawierzchni drogi - ciek prefabrykowany, usytuowany wzdłuż krawędzi jezdni, przykanalik z rur kielichowych z PCW o śr. 200 mm. - Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanych robót, - Sporządzenie dokumentacji powykonawczej, którą należy złożyć przed odbiorem w Wydziale Zagospodarowania Przestrzennego i Inwestycji w Szydłowcu, pok. Nr 23 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2)wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali, co najmniej jedno zamówienie obejmujące roboty o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia tzn. wybudowali ulicę o nawierzchni mineralno -asfaltowej o długości co najmniej 220 mb. 3)wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 2-3 niniejszego rozdziału. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, według formuły (spełnia - nie spełnia). Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1.Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1- 3 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 2) oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. wykonania drogi o długości co najmniej 220 mb wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik 4 do SIWZ, 5) dokumenty potwierdzające posiadanie przez osobę mającą objąć kierownictwo budowy odpowiednich kwalifikacji do wykonania zamówienia t.j. posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156 poz.1118 z późn. zm.) - zał. Nr 5
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szydlowiec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi w miejscowości Stok
Dodano: 2016-07-27 - Budowa drogi Nowe Lubiejewo i Stare Lubiejewo ul. Szkolna
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja ulicy Malinowej
Dodano: 2016-07-27 - I. Budowa ul. Chełmskiej z płyt betonowych z wypełnieniem z płyt EKO w ramach zadania budżetowego: Projekt i budowa ul. Chełmskiej z płyt betonowych z wypełnieniem z płyt EKO. II. Budowa ul. Bagnistej z płyt betonowych w ramach zadania budżetowego: Projekt i budowa ul. Bagnistej z płyt betonowych z wypełnieniem z płyt EKO.
Dodano: 2016-07-27 - Odbudowa drogi gminnej nr ewid. dz. 1148 w miejscowości Ceranów, od km 0+000,00 do km 0+857,58 o długości 857,58 mb.
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja ciągu komunikacyjnego składającego się z dróg nr 570 oraz 581 dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Czachy gnina Domanice.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa ronda na skrzyżowaniu ul Warszawskiej i Kościuszki gm. Tłuszcz
Dodano: 2016-07-27 - Budowa ul. Źródłowej w Radomiu - Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa oraz wyrównanie i utwardzenie dróg gruntowych na terenie gminny Mirów
Dodano: 2016-07-27 - ZP.271.18.2016 - Budowa drogi w ul. Kościuszki w Ząbkach
Dodano: 2016-07-27