Przetargi.pl
Budowa ulic Brzozowej, Orzechowej i Akacjowej w Grójcu

Burmistrz Gminy i Miasta Grójec ogłasza przetarg

  • Adres: 05-600 Grójec, ul. Józefa Piłsudskiego 47/12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6643091 , fax. 048 6642103
  • Data zamieszczenia: 2009-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy i Miasta Grójec
    ul. Józefa Piłsudskiego 47/12 47/12
    05-600 Grójec, woj. mazowieckie
    tel. 048 6643091, fax. 048 6642103
    REGON: 00052479500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojec.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulic Brzozowej, Orzechowej i Akacjowej w Grójcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    roboty ziemne - 2 175,0 m3, podbudowa betonowa gr.15cm i podbudowa z tłucznia gr.20 cm 3 302,0 m2 , nawierzchnia bitumiczna 4+4 cm - 408 m2, nawierzchnia bitumiczna 7+5 cm - 2 584,0 m2 krawężniki - 1144m., obrzeża betonowe - 839m., chodniki i zjazdy z kostki brukowej - 1502m2, oznakowanie poziome i pionowe, inne roboty towarzyszące. odwodnienie: przykanaliki z rur z tworzyw sztucznych PCV - 80 mb, studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm - 16 kpl. Oświetlenie: linia kablowa NN - 493 mb, słupy i oprawy - 17 kpl, inne roboty towarzyszące.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 spełniają wymogi art. 22 ust. 1 u.p.z.p. oraz spełniają warunki dodatkowe zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia., 6) wykażą, że zrealizowali w ostatnich 5 latach (corocznie) roboty o podobnym charakterze, zakresie i wartości nie mniejszej jak przedmiot zamówienia i potwierdzą to referencjami od zamawiających, 7) udzielą 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) kosztorys ofertowy; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; 4) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności (załączyć uprawnienia budowlane oraz aktualne na okres związania ofertą zaświadczenie o członkostwie w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa kierownika budowy i kierowników robót branżowych); 5) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem, zakresem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencji od zamawiających) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 6) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 7) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ustawy PZP

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.grojecmiasto.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach