Gmina Wolbórz ogłasza przetarg
- Adres: 97-320 Wolbórz, Pl. Jagiełły 28
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 44 6164251 , fax. 44 6164241
- Data zamieszczenia: 2013-01-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wolbórz
Pl. Jagiełły 28 28
97-320 Wolbórz, woj. łódzkie
tel. 44 6164251, fax. 44 6164241
REGON: 59064785900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wolborz.ugm.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA UL. RÓŻANEJ W WOLBORZU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
BUDOWA UL. RÓŻANEJ W WOLBORZU W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykonać należy : a) sieć kanalizacji sanitarnej z rur PVC 200 mm o długości 431 mb wraz ze studniami sieciowymi i przyłączeniowymi; b) sieć wodociągową z rur PVC 110 mm o długości 221 mb wraz z armaturą c) oświetlenie uliczne na długości 300 m wraz z montażem 7 szt słupów oświetleniowych i 1 skrzynką rozdzielczą; d) usunięcie kolizji urządzeń telekomunikacyjnych wchodzących w kolizję z inwestycją; e) budowę drogi długości 425 m, polegającą na ustawieniu krawężników, wykonaniu podbudowy, warstwy wiążącej, ścieralnej , chodnika i zjazdów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Dokumentacji projektowej (Projekt budowlano-wykonawczy, Przedmiar robót) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiących Załączniki do niniejszego SIWZ. 2. W RAMACH WW. ROBÓT, WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO: a) wykonania i utrzymania w czasie trwania robót oraz demontażu po wykonaniu robót oznakowania robót wraz z opracowaniem projektu organizacji ruchu; b) wykonania wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów, w tym badań zagęszczenia gruntu; c) zorganizowania zaplecza budowy, podłączenia mediów we własnym zakresie i na swój koszt oraz pokrycia kosztów ich eksploatacji przez cały okres trwania budowy; d) zabezpieczenia terenu robót na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom z udziałem osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac od dnia przekazania placu budowy; e) dbania o porządek na terenie robót oraz jego utrzymania w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; f) natychmiastowego usunięcia w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót; g) zabezpieczenia instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót; h) zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów jako ich wytwórca w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy o odpadach (tj. Dz. U. z 2010 Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.) i zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2008 r. Nr 25 poz. 150 z późn. zm.). W cenie ryczałtowej Wykonawca ma obowiązek uwzględnić odległość i koszt wywozu, składowania oraz utylizacji odpadów. Wykonawca musi również posiadać decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami uzyskaną zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2010 Nr 185 poz 1243 z późn. zm.); i) prowadzenia robót rozbiórkowych, montażowych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. nr 47 poz. 401); j) sporządzenia i przekazania Zamawiającemu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, sporządzonego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126). Przekazanie planu BIOZ winno nastąpić w ciągu 7 dni od daty przekazania placu budowy; k) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt odbudowy (renowacji) zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji; l) pokrycia kosztów związanych z bieżącą obsługą geodezyjną inwestycji w tym przeniesienia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku, gdy w/w znaki znajdują się na terenie realizacji robót. m) sporządzenia i przekazania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do zasobów przez Powiatowy Ośrodek Geodezji (w 2 egzemplarzach) w terminie do 30 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. n) zabezpieczenia w sposób trwały przed dostępem osób trzecich, a w warunkach nocnych i słabej widoczności zapewnienie odpowiedniego oświetlenia, wykonanie przejść dla pieszych oraz zabezpieczenie wjazdów do poszczególnych posesji ; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolborz.4bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- CZĘŚĆ I - Budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych wraz z przebudową wejścia głównego do budynku Urzędu Miejskiego w Łęczycy CZĘŚĆ II - Budowa windy dla osób niepełnosprawnych w budynku Urzędu Miejskiego w Łęczycy
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku hali sportowej wraz z zapleczem na terenie Gminnego Ośrodka Sportu i Turystyki w Wieruszowie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa pasywnego budynku użyteczności publicznej - projekt pilotażowy
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Rawie Mazowieckiej
Dodano: 2016-07-27 - Pakiet 1: Budowa szybu windowego z windą szpitalną w budynku Przychodni Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej - Curie w Zgierzu, Pakiet 2:wymiana stolarki okiennej i drzwiowej dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej - Curie w Zgierzu
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu chodników w m. Cielądz w ciągu drogi wojewódzkiej nr 707
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg 115/2016 Na wykonanie remontu lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi w podziale na 4 części
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie remontu lokali zamiennych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi
Dodano: 2016-07-26 - Rozbudowa budynku szkoły w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
Dodano: 2016-07-26 - REMONT SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z PRACAMI OGÓLNOBUDOWLANYMI W BUDYNKU GIMNAZJUM NR 1 W PABIANICACH
Dodano: 2016-07-26