Przetargi.pl
Budowa układu komunikacyjnego Starego Miasta - II etap - przebudowa ul. Karola Miarki i ul. Krótkiej wraz z przebudową urządzeń podziemnych w Kamiennej Górze

Gmina Miejska Kamienna Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, Plac Grunwaldzki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6455124
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kamienna Góra
    Plac Grunwaldzki 1 1
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6455124
    REGON: 00052497300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiennagora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa układu komunikacyjnego Starego Miasta - II etap - przebudowa ul. Karola Miarki i ul. Krótkiej wraz z przebudową urządzeń podziemnych w Kamiennej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa układu komunikacyjnego Starego Miasta obejmująca swym zasięgiem ulice: Karola Miarki, Krótką oraz częściowo Parkową w Kamiennej Górze wraz z przebudową infrastruktury podziemnej. Roboty budowlane prowadzone będą w centrum miasta, w obszarze objętym ochroną konserwatorską. Niniejsze zamówienia obejmuje swym zakresem wykonanie następujących prac: wykonanie nowej nawierzchni jezdni i chodników ul. Karola Miarki i częściowo ul. Parkowej z kostki kamiennej granitowej szarej i bazaltowej o wymiarach 8x10, 15x17 wraz z odwodnieniem; wykonanie nowej nawierzchni jezdni, chodników i parkingu w ul. Krótkiej z kostki betonowej gr. 8 cm wraz z odwodnieniem; budowę nowej sieci wodociągowej wraz z przebudową przyłączy; budowę nowych przyłączy kanalizacji sanitarnej; przebudowę kanalizacji deszczowej; budowę sieci oświetlenia ulicznego wraz ze słupami oświetleniowymi w wyżej wymienionych ulicach; ponadto w ramach zadania przewiduje się również wykonanie sieci i montaż oprawy oświetleniowej w ul. Przelot, a także wykonanie sieci, montaż szafki sterowniczej i oprawy oświetleniowej w ul. Starej (powyższe podyktowane jest tym, że oprawy te zasilane są z jednego obwodu oświetleniowego); montaż elementów małej architektury i dokonanie nasadzeń zieleni. Poza pracami określonymi powyżej do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: przygotowanie zastępczej organizacji ruchu w okresie prowadzenia robót drogowych (wykonanie projektu i jego zatwierdzenie oraz wykonanie oznakowania tymczasowego); zdemontowanie istniejącego oznakowania pionowego, wykonanie organizacji ruchu wg projektu przy wykorzystaniu uprzednio zdemontowanego oznakowania (znaki przeznaczone do likwidacji zależy zdemontować i przekazać Zamawiającemu); rozebranie kostki betonowej z chodników, złożenie na paletach i przetransportowanie jej w miejsce wskazana przez Zamawiającego (na odległość nie większą niż 2 km); wybranie kostki kamiennej granitowej z jezdni ul. Karola Miarki i części ul. Parkowej oraz przetransportowanie jej w miejsce wskazane przez Zamawiającego (na odległość nie większą niż 2 km); zdemontowanie istniejących opraw oświetleniowych i zdeponowanie ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (na odległość nie większą niż 2 km); kratki wpustowe i włazy należy demontować i przekazać Zamawiającemu; zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej wraz ze sporządzeniem inwentaryzacji powykonawczej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy na wykonane roboty. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi: 1. dokumentacja projektowa (wyciąg z dokumentacji dotyczący przebudowywanych dróg); Dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres inwestycyjny, stąd dla potrzeb przeprowadzenia niniejszego postępowania Zamawiający posłużył się wyciągiem z dokumentacji; 2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; 3. wzór harmonogramu rzeczowo - finansowego. Zamawiający informuje, że zadanie realizowane przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym postępowaniu przetargowym jest kontynuacją prac w obszarze Starego Miasta w Kamiennej Górze. Wobec powyższego oczekuje się, aby zastosowane materiały nawiązywały do wbudowanych we wcześniejszych etapach realizacji robót (powyższe podyktowane jest chęcią uzyskania jednolitej, spójnej aranżacji przestrzeni w tym obrębie miasta). W związku z tym w dokumentacji posłużono się nazwani i rozwiązaniami wskazującymi na konkretne materiały. Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany będzie do przygotowania harmonogramu rzeczowo - finansowego, sporządzonego wg załączonego wzoru. Harmonogram winien uwzględniać termin realizacji zaproponowany przez Wykonawcę oraz cenę oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 25.000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie podobne o wartości nie mniejszej niż 1,0 mln zł brutto (w przypadku Wykonawców zagranicznych Zamawiający dokona przeliczenia waluty obcej na PLN według średniego kursu ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski na dzień otwarcia ofert); pod pojęciem zamówienie podobne Zamawiający rozumie wykonanie przebudowy drogi lub budowy nowej drogi, przy czym wymaga się aby w jej skład wchodziło wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej o powierzchni min. 400 m2 wraz z przebudową lub budową instalacji wod. - kan., kanalizacji deszczowej, oświetlenia ulicznego; b) dysponują osobami, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi stosownie do przepisów Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z 2006 roku z późniejszymi zmianami) i zakresu niniejszego zamówienia oraz odbyły co najmniej 2 - letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych stosownie do wymogu § 8 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150, poz. 1579 z 2004 r.) w tym: kierownikiem budowy. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności posiadają wolne środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową o równowartości 500 tys. zł (Zamawiający dokona przeliczenia waluty obcej na PLN wg średniego kursu ogłoszonego przez NBP na dzień otwarcia ofert). 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. 4. Opinie dotyczące jakości robót, wystawione przez zamawiających te roboty. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadanie przez nie uprawnień do pełnienia funkcji kierownika budowy. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamiennagora.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach