Przetargi.pl
Sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług jej dystrybucji

Urząd Skarbowy w Lubinie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. M. Skłodowskiej - Curie 94
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-76 74 61 100 , fax. 0-76 847 84 70
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Lubinie
    ul. M. Skłodowskiej - Curie 94 94
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 0-76 74 61 100, fax. 0-76 847 84 70
    REGON: 39003673100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.lubin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług jej dystrybucji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług jej dystrybucji dla potrzeb Urzędu Skarbowego w Lubinie z siedzibą w Lubinie przy ul. M.Skłodowskiej-Curie 94. Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług jej dystrybucji odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz.U. Z 2006 r. Nr 89 poz 625 z późn.zm) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze Standardami Obsługi Odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. Nr 93 poz. 623 z późn.zm.). Wykonawca zobowiązany jest posiadać umowę na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego - EnergiaPro S.A. z siedzibą we Wrocławiu - do którego sieci podłączony jest budynek siedziby Zamawiającego. Zamawiający udziela zamówienia na obsługę kompleksową w rozumieniu art.3 ust.30 ustawy - Prawo energetyczne, realizowaną na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art.5 ust.3 tej ustawy. Podstawowe dane o przedmiocie zamówienia : 1. Do rozliczenia energii elektrycznej jest jeden układ pomiarowo-rozliczeniowy. 2. Dane dotyczące układu pomiarowego. a) licznik do pomiaru energii czynnej ze wskaźnikiem mocy maksymalnej, energia bierna b) przekładniki prądowe 300/5A 3. Miejsce przyłączenia do sieci - rozdzielnia R-214 o napięci 0,4 kV (w budynku Zamawiającego) 4. Ilość przyłączy (kabli zasilających) - 1 przyłącze AKFta 3×95+50 mm2 5. Moc umowna przyłącza - 150 kW 6. Grupa przyłączeniowa - IV, grupa taryfowa - C21 7. Napięcie zasilające - 400/230 8. Zużycie energii elektrycznej w okresie 29.12.2006r - 27.04.2009r wynosi: a) od 29.12.2006r do 28.12.2007r - 134599 kWh b) od 29.12.2007r do 22.12.2008r - 153000 kWh c) od 23.12.2008r do 27.04.2009r - 32820 kWh 9. Średnie zużycie energii miesięczne - 11454 kWh 10. Średnia wartość mocy pobieranej - 100 kW 11. Przewidywane zakupy energii elektrycznej w okresie realizacji zamówienia tj. od dnia 01.07.2009r do dnia 31.01.2011r mogą wynieść 217626 kWh
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 19 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. -Prawo zamówień publicznych. 2. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustawy -Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje wyszczególnione w rozdziale VII niniejszej SIWZ. 4. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 5. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1. Oświadczenie wykonawcy zawarte na Formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 1.4. Oświadczenie o posiadaniu aktualnej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, do którego sieci podłączony jest budynek Zamawiającego. 2. Dokumenty wymienione powyżej (w pkt. 1.2 , 1.3 i 1.4) mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i Wykonawcy. 3. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 4. W przypadku poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.lubin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach