Przetargi.pl
BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI SOBOTA POLEGAJĄCA NA ROZBUDOWIE I PRZEBUDOWIE ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU

Gmina Bielawy ogłasza przetarg

  • Adres: 99-423 Bielawy, ul. Garbarska 11
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8382695 , fax. 046 8382695
  • Data zamieszczenia: 2011-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielawy
    ul. Garbarska 11 11
    99-423 Bielawy, woj. łódzkie
    tel. 046 8382695, fax. 046 8382695
    REGON: 00053260700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielawy.bipst.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI SOBOTA POLEGAJĄCA NA ROZBUDOWIE I PRZEBUDOWIE ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową świetlicy wiejskiej w miejscowości Sobota, polegających na rozbudowie i przebudowie budynku świetlicy wiejskiej /CPV45000000-7 Roboty budowlane/, w tym: - Rozbiórki zewnętrzne CPV 45111100-9, - Zasypanie piwnic CPV 45410000-4, - Naprawy i przemurowania zewnętrzne CPV 45262500-6 - Rozbiórki i zamurowania wewnętrzne CPV 45111100-9, - Roboty ziemne i fundamentowe CPV 45111200-3, - Wykonanie stanu surowego nadziemia CPV 45262500-6, - Wykonanie stanu wykończeniowego CPV 45320000-6, - Docieplenie ścian elewacji CPV 45410000-4, - Wykonanie okładzin schodów i balustrady CPV 45431100-8, - Plantowanie terenu i obsianie trawą CPV 45112710-5, - Wykonanie utwardzeń i chodników CPV 45111200-0, - Instalacje C.O. CPV45331000-6, - Wykonanie kotłowni olejowej CPV 45331000-6, - Wykonanie wentylacji CPV 45331210-1, - Wykonanie instalacji wody ciepłej i zimnej CPV 45330000-9, - Wykonanie wewnętrznego przyłącza kanalizacji CPV 45330000-9, - Wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej CPV 45330000-9, - Wykonanie robót instalacji elektrycznych i odgromowych CPV 45311110-1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki nr 8 i 9 do niniejszej SIWZ. Uwaga: 1 Zamawiający wyłącza z zakresu zamówienia następujące elementy, zawarte w poz. nr 204 przedmiaru robót branży budowlanej, których zakupu dokona odrębnym zamówieniem - Dostawa i montaż wyposażenia: 1) kuchnia elektryczna - 1 szt., 2) zmywarko-wyparzarka - 1 szt., 3) stół z blatem z blachy nierdzewnej - 1 szt., 4) stół z blatem z blachy niedzewnej z pojemnikiem na odpadki - 1 szt., 5) szafa przelotowa z półkami - 1 szt., 6) okap kuchenny - 1 szt., 7) lodówko-zamrażarka ok. 500 litrów - 1 szt., 8) szafa chłodnicza ok. 1000 litrów - 1 szt. Pozostałe rzeczy wymienione w przedmiotowej pozycji przedmiaru pozostają w zakresie zamówienia. 2. Jeżeli gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia zamawiający użył konkretnych nazw materiałów lub nazw producentów lub innych opisów, które wskazywałaby na konkretną rzecz lub konkretnego producenta, czy dostawcę oznacza to zapis przykładowy. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rzeczy równoważnych, tj. takich, które posiadają parametry nie gorsze od wskazanych w dokumentacji projektowej. Minimalne warunki, których spełnienie przez daną rzecz będzie decydujące do uznania danej rzeczy za równoważną opisane zostały w Tabeli równoważności - załączniku nr 10 do siwz. 3. Przedmiary załączone do dokumentacji projektowej, w pozycji podstawa posiadają przykładową podstawę wyceny, którą należy traktować pomocniczo. Wykonawca może wycenić ofertę na podstawie dowolnych podstaw wyceny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający określa wadium w wysokości: 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 2) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu (data i godzina) składania ofert, wskazanym w punkcie 13 SIWZ. 3) Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 4) Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca proszony jest o dołączenie do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Sobota, polegająca na rozbudowie i przebudowie istniejącego budynku. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 5) Wadium wnoszone w formach wskazanych w pkt 3 lit. b - e należy, przed upływem terminu składania ofert, złożyć w formie oryginału w kasie Urzędu Gminy Bielawy ul. Garbarska 11 w Bielawach, lub złożyć razem z ofertą nie złączając z ofertą na stałe oryginalnego dokumentu potwierdzającego ustanowienie wadium. Do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię złożonego dokumentu. 6) Okoliczności zwrotu wadium i jego przepadku określa Ustawa Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej o/Bielawy 37 9288 1011 2600 1094 2000 0040

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielawy.bipst.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach