Przetargi.pl
Budowa świetlicy w Starym Sokołowie

Gmina Końskie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-200 Końskie, ul. Partyzantów 1/24
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3723249, 3723720 , fax. 041 3722955
  • Data zamieszczenia: 2014-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Końskie
    ul. Partyzantów 1/24 1/24
    26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3723249, 3723720, fax. 041 3722955
    REGON: 29100979700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy w Starym Sokołowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest budowa świetlicy w Starym Sokołowie, na działce nr 465 i 221 gm. Końskie wraz z infrastrukturą techniczną niezbędną do jego prawidłowego funkcjonowania, o powierzchni użytkowej 394,84 m2 i kubaturze pomieszczeń 1468,6 m3 oraz z wykonaniem zagospodarowania terenu tj.: utwardzeń terenu stanowiącymi dojścia, dojazdy, miejsca postojowe; nasadzenia zieleni niskiej, średniej; wykonaniem zadaszonego miejsca na odpady stałe, na podstawie Dokumentacji Projektowej w tym: a.Projektu Budowlanego: b.Projektu Wykonawczego: c.Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych: d.Przedmiarów stanowiących materiał informacyjno-pomocniczy, e.Decyzji NR BP.6740.639.2012.KC z dnia 15.02.2013r. - pozwolenie na budowę, W ramach zadania Wykonawca wykona: 1.Budowę budynku Domu Wiejskiego wraz z: - wewnętrznymi instalacjami tj. wod.- kan, c.o. i elektryczną, - zewnętrzną instalacją elektryczną, - przyłączem wodociągowym i kanalizacji sanitarnej, - 9 miejscami postojowymi, - zjazdem publicznym, na działkach nr 465 i 221. 2.Zagospodarowanie terenu wokół budynku (budowa utwardzeń terenu stanowiącymi dojścia, dojazdy, miejsca postojowe; nasadzenia zieleni niskiej, średniej). 3.Wykonanie zadaszonego miejsca na odpady stałe. W ramach zadania: Wykonawca ponosi koszty zgłoszenia i uzyskania zgody na pozwolenie na użytkowanie obiektu oraz zajęcie pasa drogowego. Inwestor może wykorzystać równoważne elementy. Za równoważne uważa się produkty posiadające następujące cechy: będą tożsame pod względem materiałowym, rodzaju impregnacji i zabezpieczeń antykorozyjnych, będą tożsame pod względem formy i kolorystyki, będą tożsame pod względem parametrów wielkościowych, pół bezpieczeństwa i wysokości upadku, będą posiadały certyfikaty bezpieczeństwa, będą zgodne z dopuszczającymi do użytku normami. Uwagi: 1.Jeżeli w SIWZ lub załącznikach została wskazana nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp.. Zamawiający wymaga aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza się zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji technicznej. 2.Dopuszcza się rozwiązania równoważne opisane za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp. 3.Obowiązkiem Wykonawcy jest pozyskać wszelkie niezbędne decyzje administracyjne w tym pozwolenie na użytkowanie obiektu. Zamawiający w związku z planowaną realizacją zadania zgromadził materiały w ilości: - pręty zbrojeniowe żebrowane fi12 - 1120 kg, - bloczki betonowe - 3400 szt., - pustaki TERMOTON P+W - 3100 szt. Wykonawca powinien przy przygotowaniu oferty sprawdzić ilość i uwzględnić wykorzystanie zgromadzonych materiałów przez Gminę. Zamawiający dokonuje zmianę w projekcie polegającą na zwiększeniu grubości warstwy izolacji termicznej stropu nad ostatnią kondygnacją z płyt z wełny mineralnej 16 cm na 30 cm. Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będący przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 160 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach