Przetargi.pl
Budowa Świetlicy Środowiskowej w miejscowości Bujały

Gmina Sadkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-206 Sadkowice, Sadkowice 129A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8156191 , fax. 046 8156191
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sadkowice
    Sadkowice 129A 129A
    96-206 Sadkowice, woj. łódzkie
    tel. 046 8156191, fax. 046 8156191
    REGON: 00055031500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasadkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Świetlicy Środowiskowej w miejscowości Bujały
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa Świetlicy Środowiskowej w miejscowości Bujały. W zakres zadania wchodzi budowa budynku Świetlicy Środowiskowej w miejscowości Bujały, wolnostojącego, parterowego, niepodpiwniczonego, z poddaszem nieużytkowym-strychem, o powierzchni zabudowy 257,73 m?, powierzchni użytkowej 216,61 m?, kubaturze 1.417,51 m? , wraz ze zjazdem z drogi publicznej zgodnie z dokumentacją architektoniczno-budowlaną zatwierdzoną Decyzją Nr 227/2008 z dnia 25.06.2008 r. Starosty Rawskiego - pozwoleniem na budowę , oraz roboty zgłoszone do Starosty Rawskiego to jest : - utwardzenie placu - budowa przyłącza elektroenergetycznego kablowego zasilającego budynek Świetlicy Środowiskowej w zakresie budowy wewnętrznej linii zasilania (opłatę przyłączeniową do Zakładu Energetycznego zapłaci Gmina Sadkowice, przyłącze kablowe wykona Zakład Energetyczny porozumiewając się bezpośrednio z Gminą Sadkowice) - utwardzenie pobocza drogi w kategorii dróg gminnych - ogrodzenie działki nr 22/2 - budowa oczyszczalni ścieków Szczegółowy zakres określa dokumentacja projektowa. Zadanie zostanie zrealizowane w gminie Sadkowice, województwie łódzkim, powiecie rawskim, obręb 2, na działkach nr 22/2 i 154.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 12 000,00 PLN (słownie złotych: dwanaście tysięcy złotych 00/100 PLN). Wadium winno być wniesione w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oryginał należy załączyć luzem, a kopię trwale spiąć z ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na konto: nr 16928811251850078120000040 z takim wyprzedzeniem, aby środki znalazły się na koncie Zamawiającego przed otwarciem ofert. Zwrot, zatrzymanie lub ponowne wniesienie wadium następuje na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa musi zawierać w swojej treści zapis o realizacji gwarancji na rzecz Zamawiającego zgodnie z podstawami utraty wadium zawartymi, w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowo sprecyzowano w Dziale VI SIWZ. 2. Ocena spełnienia warunków postępowania dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty oświadczeniach i dokumentach oraz informacji zawartych w treści tych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2) Sporządzone przez Wykonawcę kosztorysy ofertowe opracowane na podstawie przedmiarów stanowiących załączniki nr 11a, 11b, 11c, 11d, 11e, 11f, 11g 3) Zaparafowany na dowód akceptacji projekt umowy na każdej ze stron - zał. nr 5. 4) Formularz cenowy - załącznik nr 2 A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.3) Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 i art. 24 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru zał. nr 3 i nr 6. A.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest udokumentowanie, że w w/w okresie Wykonawca należycie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane o podobnym charakterze o kubaturze minimalnej obiektu 1000 m ? każda z nich. Wzór wykazu - załącznik nr 4. B.2 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru podanego w załączniku nr 7) B.3. Dokumenty potwierdzające odpowiednie uprawnienia kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami ustawy - Prawo budowlane, to jest: kserokopie uprawnień kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych , instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: C.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu . D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: D.1 W przypadku kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta tych wykonawców musi spełniać następujące warunki: 1) Oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub upoważnionego przedstawiciela, pełnomocnika, partnera wiodącego (lidera konsorcjum) 2) Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela, pełnomocnika, partnera wiodącego (lidera konsorcjum) - wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie , 3) Przedstawiciel, pełnomocnik, wiodący partner (lider konsorcjum)- winien być upoważniony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo (upoważnienie) winno w szczególności zawierać: - nazwę postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, - wskazywać wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych co najmniej z nazwy, - zawierać informacje dotyczące ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania, - dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. 4) Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. 5) W przypadku dokonania wyboru oferty wykonawcy występującego wspólnie przed przystąpieniem do zawarcia umowy o zamówienie publiczne Wykonawca wiodący przedłoży umowę regulującą współpracę Wykonawców występujących wspólnie. 6) termin na jaki została zawarta umowa Wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia. 7) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem, upoważnionym przedstawicielem, partnerem wiodącym (liderem konsorcjum), 8) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w ust. A1, A2 i A.4 składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Dokumenty o których mowa w części B mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 9) Podmiot wiodący zobowiązany jest do przedłożenia wszystkich dokumentów wymaganych i wymienionych w specyfikacji dokumentów. 10) oświadczeni wg załączników Nr 3 i Nr 6 podpisuje każdy z wykonawców występujących wspólnie lub upoważniony przedstawiciel, pełnomocnik, partner wiodący (lider konsorcjum). 11) Pozostałe dokumenty, nie wymienione niniejszym dziale podpisuje każdy z wykonawców występujących wspólnie lub upoważniony przedstawiciel, pełnomocnik, partner wiodący (lider konsorcjum). Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminasadkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach