Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej dla AQUAPARKU przy ul. Kościuszki w Wągrowcu

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji, Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Janowiecka 100
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2685086, 2622661 , fax. 067 2620126
  • Data zamieszczenia: 2009-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji, Spółka z o.o.
    ul. Janowiecka 100 100
    62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2685086, 2622661, fax. 067 2620126
    REGON: 57054499700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mpwik-wagrowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Miasta

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej dla AQUAPARKU przy ul. Kościuszki w Wągrowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. w zakresie budowy sieci wodociągowej: - rurociągi z rur PE o śr. fi 110 mm - 432,00 mb. - rurociągi z rur PE o śr. fi 90 mm - 13,50 mb. - zasuwy kołnierzowe o śr. 50 mm - 1 kpl - j.w. o śr. 100 mm - 3 kpl - j.w. o śr. 150 mm - 1 kpl - ustawienie hydrantów pożarowych nadziemnych o śr. 80 mm wraz z zasuwą odcinającą - 1 kpl - ustawienie hydrantów pożarowych podziemnych o śr. 80 mm wraz z zasuwą odcinającą - 1 kpl - wykonanie przewiertów dł. do 20 mb. , rurami stalowymi o śr. nominalnej 150-250 mm dł. 27 mb. - montaż wodomierzy śrubowych o śr. 80 mm - 1 kpl 2. w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej - kanały z rur kanalizacyjnych PVC o śr. fi 315 mm, dł. 149 mb. - j.w. o śr. fi 250 mm, dł. 104 mb. - studnie rewizyjne z kręgów betonowych fi 1000mm - 21szt. - przewiert dł. 20-30 m rurami stalowymi o średnicy nominalnej 300-600 mm - 27 mb. - głębokość wykopów waha się od około 3,9 m. do 4,5 m. 3.w zakresie budowy kanalizacji deszczowej, - kanał deszczowy z rur PVC fi 500 mm - 143 mb. - kanał deszczowy z rur PVC fi 400 mm - 111 mb. - kanał deszczowy z rur PVC fi 315 mm - 219 mb. - kanał deszczowy z rur PVC fi 500 mm - 97 mb. - kanał deszczowy z rur PVC fi 250 mm - 12 mb. - kanał deszczowy z rur PVC fi 200 mm - 5 mb. - studnie rewizyjne z kręgów betonowych fi 1000 mm i gł. 3 mb. - 15 szt. - studnie rewizyjne z kręgów betonowych fi 1200 mm i gł. 3 mb. - 1 szt. - studzienki ściekowe uliczne - szt. 5 - przewiert dł. 20 - 30 m rurami stalowymi o średnicy nominalnej 800-100 mm - 27 mb. - głębokość wykopów waha się od około 1,7 m. do 2,8 m. Szczegółowy zakres prac dla przedmiotowego zamówienia precyzuje projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót . Dokumentacja techniczna udostępniona jest : - w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.mpwik-wagrowiec.pl - do wglądu w biurze Zamawiającego ( Dział inwestycyjny )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 20 000 zł. w pieniądzu lub w innej formie określonej w art. 45 ust. 6 Ustawy Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. 2. Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: a) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , co najmniej 3 roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia , o wartości min. 300 000,00 zł. brutto każda, potwierdzone referencjami b) Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności instalacyjnej w zakresie budowy sieci wodociągowo kanalizacyjnych, będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz osobę pełniącą nadzór archeologiczny. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ( art. 23 Pzp) 1.) Podmioty występujący wspólnie muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( zgodnie z art. 23 ust. 2 Pzp) 2.) W przypadku oferty składanej przez konsorcjum , Zamawiający, dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia , posiadana wiedzę i doświadczenie , potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków konsorcjum - wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane . W związku z powyższym, wraz z ofertą członkowie konsorcjum mogą złożyć jeden komplet dokumentów na potwierdzenie warunków , o których mowa w punkcie III ppkt 2) SIWZ 3.) Spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego będzie możliwe, gdy żaden z nich nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu. W szczególności wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 i ust. 2 pkt od 1 do 4. 4.) Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum. 4. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty, na zasadzie spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu : 1. Wykaz dokumentów 1.)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy Pzp ) 3.)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , min 3 robót odpowiadającym przedmiotowi zamówienia , o wartości min. 300 000 zł. brutto każda , 4.) Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością, 5.)Odpowiednie dokumenty stwierdzające, że osoby , które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia np. aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sieci wod. - kan. , aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa o wpisaniu na listę i opłaceniu składek na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej od osoby, która będzie pełniła funkcje kierownika budowy, uprawnienia na nadzór archeologiczny 6.) Wykaz podwykonawców, 7.) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mpwik-wagrowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach