Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na osiedlu Przydziałki w Koninie - etap II

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, ul. Poznańska 49
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2459475 , fax. 063 2458380
  • Data zamieszczenia: 2010-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Koninie
    ul. Poznańska 49 49
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2459475, fax. 063 2458380
    REGON: 31002518700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik-konin.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na osiedlu Przydziałki w Koninie - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Sieć wodociągowa: - Budowę sieci wodociągowej z rur PE-100 ? 110/6,6 mm L = 315 m - Budowę sieci wodociągowej z rur PE -100 ? 90/5,4 mm L = 620 m - Budowę sieci wodociągowej z rur PE-80 ? 50/4,6 mm L = 47 m - Przebudowę istniejących przyłączy ? 32/2,9 mm L = 41 m 2. Sieć kanalizacji sanitarnej: - Budowę kolektora sanitarnego ? 200 z rur PVC-U klasy S SN 8-844,0 mb - Budowę kolektora sanitarnego ? 90 z rur PE 100 PN 10 SDR 17 - 97,0 mb - Budowę przykanalików kanalizacji sanitarnej z rur PVC-U klasy S SN 8 ? 160 - szt. 48 o łącznej dł. 306,5 mb - Budowę przepompowni ścieków ? 2000 mm - Wycinkę 8 sztuk drzew rosnących, krzewy i podszycie na pow. 215 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 30 000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia: - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie inwestycyjne polegające na wykonaniu sieci wodociągowej z rur PE o średnicy nie mniejszej niż 90 mm i długości minimum 1000 m (poparte referencjami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie). - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jedno zadanie inwestycyjne, polegające na wykonaniu sieci kanalizacji sanitarnej z rur PE o średnicy niemniejszej niż 150 mm i długości co najmniej 900 m (poparte referencjami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie). 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Ocena spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg. kryterium spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty ( w szczególności wymienione w części V SIWZ odnoszące się do poszczególnych warunków ubiegania się o zamówienie), z uwzględnieniem art. 26 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzającej dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku jeżeli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej należy załączyć umowę spółki oraz zaświadczenie o wpisach oddzielnie dla każdego ze wspólników. 2. Opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej co najmniej na kwotę określoną w składanej ofercie. 3. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 -8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą składania ofert. 3a. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary). 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie oferenta, że spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy 7. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu technicznego, którymi dysponuje lub będzie dysponował oferent W przypadku gdy w powyższym wykazie oferent wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, zobowiązany jest on w takim zakresie do załączenia do oferty pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. 8. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował oferent i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia W przypadku gdy w powyższym wykazie oferent wskazał, osoby, którymi będzie dysponował, zobowiązany jest on w takim zakresie do załączenia do oferty pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 9. Wykaz wykonywanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie polegających na: - wykonaniu co najmniej jednej sieci wodociągowej z rur PE o średnicy niemniejszej niż 90 mm i długości minimum 1000 m i wykonaniu co najmniej jednej sieci kanalizacji sanitarnej z rur PE o średnicy niemniejszej niż 150 mm o łącznej długości co najmniej 900 m - wraz z referencjami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 10. Wykaz zadań, których realizację zamierzają powierzyć podwykonawcom 11. Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji robót, gwarantujący wykonanie robót w żądanym terminie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwik-konin.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach