Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Śmieszkowie przy ul. Szkolnej - etap II

Gmina Czarnków ogłasza przetarg

  • Adres: 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2552227 , fax. 067 2553079
  • Data zamieszczenia: 2013-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarnków
    ul. Rybaki 3 3
    64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2552227, fax. 067 2553079
    REGON: 57079106900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnkowgmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Śmieszkowie przy ul. Szkolnej - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Śmieszkowie przy ul. Szkolnej - etap II Zamówienie obejmuje swym zakresem wykonanie II etapu budowy sieci kanalizacji sanitarnej (podano orientacyjne długości-wymagana jest ich weryfikacja z projektem budowlanym): - budowa rurociągu grawitacyjnego PVC 200 mm - 675,0 m: * odcinek S34-S38 - 125,0 m * odcinek S29-S21 - 312,0 m * odcinek S21-Po - 129,0 m * odcinek S21-S4 - 109,0 m - budowa rurociągu tłocznego PE 90 mm - 444,0 m: * odcinek Srew.3-Po - 444,0 m Zakres rzeczowy zamówienia publicznego obejmuje: - Organizację terenu robót budowlanych, - Pełną obsługę geodezyjną przedsięwzięcia, - Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez: Gminny Zakład Usług Wodnych i Melioracyjnych w Czarnkowie z siedzibą w Brzeźnie, ul. Krótka 1, 64-700 Czarnków - Uzgodnienie harmonogramu robót z Zamawiającym, - Przeprowadzenie pozytywnych prób i odbiorów obiektu - Wykonanie robót odtworzeniowych i uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót - Złożenie, w imieniu Zamawiającego, zawiadomienia o zakończeniu budowy wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami do PINB w Czarnkowie, ul. Kościuszki 88 Szczegółowy zakres rzeczowy robót określony został w projekcie budowlanym oraz przedmiarze robót, stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji (przedmiar robót ma charakter poglądowy)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium. Przed przystąpieniem do przetargu oferent wniesie wadium w wysokości 5.000,00 zł. Wadium może być wniesione we wszystkich formach określonych w art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Czarnków, Bank Spółdzielczy w Czarnkowie Nr 75 8951 0009 0000 0954 2000 0150. Wadium wnoszone w innych formach przewidzianych w ustawie wnosi się w kasie Urzędu Gminy Czarnków, pokój nr 3, I piętro w godzinach od 7:30 do 14:30. Na dowodzie wpłaty wadium należy podać nazwę zadania, którego przetarg dotyczy - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Śmieszkowie przy ul. Szkolnej - etap II. Zamawiający sprawdza wpłynięcie wadium na konto bankowe lub do kasy przed upływem terminu składania ofert tj. w dniu 17.06.2013 r., o godzinie 11:00. Do tego czasu wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie zamawiającego, a w innej formie - w kasie Urzędu Gminy Czarnków. Oferent, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie zostanie przez zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. W sprawach związanych z wadium i jego zwrotem zastosowanie mają przepisy art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarnkowgmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach