Przetargi.pl
Budowa, przebudowa parkingów, chodników oraz ciągu pieszo - jezdnego w miejscowości Świnice Warckie.

Gmina Świnice Warckie ogłasza przetarg

  • Adres: 99-140 Świnice Warckie, ul. Szkolna 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 063 2881021 , fax. 063 2881174
  • Data zamieszczenia: 2010-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świnice Warckie
    ul. Szkolna 1 1
    99-140 Świnice Warckie, woj. łódzkie
    tel. 063 2881021, fax. 063 2881174
    REGON: 31101953300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa, przebudowa parkingów, chodników oraz ciągu pieszo - jezdnego w miejscowości Świnice Warckie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1. Budowę parkingu przy szkole wraz z odwodnieniem Budowa parkingu wraz z odwodnieniem na 16 miejsc postojowych o polu powierzchni 1029,00 m 2 przy ulicy Szkolnej w Świnicach Warckich z kostki betonowej wibroprasowanej o grubości 0,08 m na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wraz z budową zjazdu publicznego Ponadto rozbiórce ulega: - ogrodzenie szkoły znajdujące się przy zachodniej stronie parkingu. Istniejące ogrodzenie wykonane jest z siatki w kątownikach, - ogrodzenie szkoły znajdujące się przy ulicy Szkolnej wraz z bramą wjazdową. Istniejące ogrodzenie murowane z bloczków z elementami metalowymi, brama z elementów stalowych, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego istniejącej drogi wewnętrznej na działce nr 104. Po rozbiórce ogrodzenia szkoły projektuje się ogrodzenie tego samego kształtu i rozmiarów co istniejące murowane. Nową lokalizację ogrodzenia zaznaczono linią czerwoną na projekcie zagospodarowania terenu. Wzdłuż nowego ogrodzenia projektuje się chodnik z kostki betonowej wibroprasowanej. Długość chodnika 12+20 = 32,0 m. Pomiędzy drogą wewnętrzną a zachodnią krawędzią parkingu projektuje się zieleniec. Formowanie zieleńca wykonać z gruntu rodzimego oczyszczonego z gruzu. Wierzchnią warstwę wykonać z humusu grubości 10 cm obsianego trawą. Projektuje się poszerzenie istniejącej jezdni drogi wewnętrznej (szer. 3,8 m) do 4,0 m. Dno koryta ustala się na 0,45 m niżej od istniejącej krawędzi jezdni. Podbudowę wykonać w układzie jak niżej : -warstwa odsączająca z pospółki 0/32 mm grubości 20 cm, -warstwa pomocnicza podbudowy z kruszywa łamanego 31,5/63 mm stabilizowanego mechanicznie grubości 12 cm, -warstwa zasadnicza podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie grubości 8 cm, -warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/12,8 mm grubości 7 cm, -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12,8 mm grubości 5 cm. W połączeniu międzywarstwowym (kruszywo/bitum) zastosować emulsję kationową szybkorozpadową niemodyfikowaną w ilości 0,7 kg/m2. W połączeniach warstw asfaltowych stosować skropienie emulsją szybkorozpadową w ilości 0,3kg/m2. Odwodnienie w postaci kanalizacji deszczowej w pasie ulicy Szkolnej projektuje się z elementów żelbetowych. Zrzut ścieków do rowu melioracyjnego poprzez osadnik i separator. Po wykonaniu kanalizacji deszczowej odtworzyć istniejący chodnik szerokości 1,5 m i długości 160 m. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 1 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ). 1.2.Budowę parkingu przy ośrodku zdrowia Budowa parkingu przy ośrodku zdrowia w Świnicach Warckich. Przewiduje się wykonanie parkingu z kostki betonowej wibroprasowanej o pow. 204m2 na podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie. Od strony jezdni asfaltowej należy ustawić krawężnik betonowy 15x30x100 cm wystający 4 cm ponad krawędź nawierzchni. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr 2 do SIWZ). 1.3. Chodnik w ulicy Rzemieślniczej Remont istniejących chodników o długości 284 m, szerokości 1,5 m. Zakres robót budowlanych obejmuje rozbiórkę istniejących chodników, ustawienia krawężnika 15x30x100 na ławie betonowej z oporem, ustawienie obrzeży betonowych 80x30x100 na podsypce cem.- piask. Chodnik z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 6 cm na podsypce cem. - piask. gr. 3 cm. W ciągu chodnika istniejące zjazdy indywidualne (6 szt.) z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 8 cm na podsypce cem. - piask. gr. 5 cm. Skosy najazdowe o stosunku 1:1 i długości boku 1,5 m. Podbudowa wzmocniona warstwą kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie. Od strony jezdni należy uszczelnić jej krawędź mieszanką mineralno - asfaltową z recyklera. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr 2 do SIWZ). 1.4. Chodnik w ulicy Stemplewskiej Remont istniejących chodników o długości 300 m, szerokości 1,5 m. Zakres robót budowlanych obejmuje rozbiórkę istniejących chodników, ustawienia krawężnika 15x30x100 na ławie betonowej z oporem, ustawienie obrzeży betonowych 80x30x100 na podsypce cem.-piask. Chodnik z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 6 cm na podsypce cem. - piask. gr. 3 cm. W ciągu chodnika istniejące zjazdy indywidualne (19 szt.) z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 8 cm na podsypce cem. - piask. gr. 5 cm. Skosy najazdowe o stosunku 1:1 i długości boku 1,5 m. Podbudowa wzmocniona warstwą kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie. Od strony jezdni należy uszczelnić jej krawędź mieszanką mineralno - asfaltową z recyklera. Po wykonaniu chodnika należy odmulić istniejący rów wraz z wymianą przepustów (istniejące betonowe na PEHD) na zjazdach i wejściach do posesji. Na długości 300 m należy dokonać umocnienia skarpy rowu prefabrykowanymi płytami betonowymi (ażurowymi). Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr 2 do SIWZ). 1.5. Ciąg pieszo - jezdny Remont istniejącego ciągu pieszo - jezdnego wokół Placu Marii Konopnickiej długości 110 m i szerokości 3,5 m. Nawierzchnia z betonu asfaltowego gr. 6 cm na podbudowie z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie. Pobocza szerokości 1,0 m obustronne. Od strony jezdni asfaltowej (przy tablicy informacyjnej) utwardzenie placu gruntowego na szerokości 5,5 m i długości 46 m. Utwardzenie nawierzchnią asfaltową gr. 6 cm na podbudowie z kruszywa łamanego. Pod tablicą informacyjną utwardzenie placu szerokości 4,5 m i długości 5,0 m. Utwardzenie z kostki betonowej wibroprasowanej (starobruk) gr. 6 cm. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr 2 do SIWZ). 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Załącznik Nr 1 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 2 do SIWZ Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót Załącznik Nr 3 do SIWZ Przedmiar robót Zaleca się Oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie dokumentacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach. Zauważone ewentualne nieścisłości i błędy w specyfikacji oraz załączonej dokumentacji, powinny być niezwłocznie zgłoszone przez wykonawców, celem umożliwienia innym wykonawcom wprowadzenia wynikających z nich poprawek. Wymagany okres gwarancji: - na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy złotych) przed upływem składania ofert tzn. do 10 lutego 2010r. do godz. 10 00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. tj. : a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b)posiadają wiedzę i doświadczenie; c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, W szczególności o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Ocena spełniania ww. warunku będzie dokonywana na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru(KRS albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Udowodnią, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. - Wykażą się posiadaniem niezbędnej wiedzy i doświadczenia wynikających z faktu, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy roboty budowlane o minimalnej wartości 350 000,00 zł brutto każda, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez inwestora ,że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; Ocena spełnienia ww. warunku dokonywana będzie na podstawie wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy roboty budowlane o minimalnej wartości 350 000,00 zł brutto każda, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez inwestora ,że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. - Wykażą, że dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Ocena spełnienia ww. warunku będzie dokonywana na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - dysponowanie przez wykonawcę osobami, które będą pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, w szczególności uprawnionych do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierownika robót w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia. Za spełnianie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie dysponowania osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: - przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, posiadającą ważne uprawnienia konstrukcyjno - projektowe o zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, będącej odpowiedzialną za bieżące kontakty z Zamawiającym w kwestii kierowania robotami. - przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, - Wykażą, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Ocena ww. warunku będzie dokonywana na podstawie posiadania przez wykonawcę polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku. 3.Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust.1 zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu , w którym upłyną termin składania ofert. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 4.Złożą ofertę odpowiadającą treści SIWZ. 5.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik Nr 4 - Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia , którego wzór stanowi Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ, - Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika lub kopia potwierdzona notarialnie, - Wypełniony formularz ofertowy - zgodnie ze wzorem załączonym do specyfikacji (Załącznik nr 8 do SIWZ), - Kosztorys ofertowy - sporządzony na podstawie i zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, przedmiarem robót. Kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy dla obliczenia ceny ryczałtowej, - Zaparafowany wzór umowy (załącznik nr 9 do SIWZ). 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 1)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy roboty budowlane o minimalnej wartości 350 000,00 zł brutto każda, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez inwestora ,że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ. 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1)Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: a) konstrukcyjno - projektowej, b) instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, wraz z ich uprawnieniami i aktualnymi zaświadczeniami właściwych izb samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów o przynależności i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku wykonawców nie dysponujących osobami z wymaganymi uprawnieniami budowlanymi - również pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddelegowania tych osób do wykonawcy ubiegającego się o zamówienie. 4.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy: 2)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wszystkie dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia należy dołączyć razem do oferty i złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalność gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania firmy) lub upoważnioną przez niego osobę/osoby. Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swinice.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach