Przetargi.pl
Budowa placu zabaw przy ulicy 1-go Maja i Rakietników wraz z zagospodarowaniem skweru zieleni w Warszawie

Dzielnica Ursus m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-495 Warszawa, Plac Czerwca 1976 roku 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4786000 , fax. 0-22 4786011
  • Data zamieszczenia: 2009-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dzielnica Ursus m.st. Warszawy
    Plac Czerwca 1976 roku 1 1
    02-495 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4786000, fax. 0-22 4786011
    REGON: 01525966001220
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursus.warszawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw przy ulicy 1-go Maja i Rakietników wraz z zagospodarowaniem skweru zieleni w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa placu zabaw przy ulicy 1-go Maja i Rakietników wraz z zagospodarowaniem skweru zieleni w Warszawie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 8000,00 (osiem tysięcy złotych) do dnia 02.10.2009 roku do godziny 10:00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 Ustawa o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 23 września 2008 r. Nr 171, poz. 1058 z późn. zm.) poprzez złożenie oświadczeń oraz dokumentów wymaganych w niniejszej S.I.W.Z. 2) Wykonawca musi być dopuszczony do występowania w obrocie prawnym 3) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: a) musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch robót budowlanych polegających na modernizacji lub rozbudowie placu zabaw o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto każda. b) musi dysponować lub wykazać, że będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, należącą do właściwego samorządu zawodowego, której to osobie zamierza powierzyć funkcję kierownika robót lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów; c) musi dysponować osobą do kierowania robotami z zakresu terenów zieleni, posiadającą uprawnienia inspektora nadzoru terenów zieleni, ogrodnika lub architekta krajobrazu, który ukończył kurs organizowany przez organizację branżową (np. SITO-NOT) lub równoważne, lub osobą posiadającą wykształcenie wyższe w specjalności architekta krajobrazu lub ogrodnictwo, lub posiadająca wykształcenie minimum średnie w specjalności architektura krajobrazu lub ogrodnictwo d) w celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą wykazać, że urządzenia zabawowe wraz z elementami wyposażenia posiadają certyfikaty bezpieczeństwa B, atesty oraz wymogi norm polskich i UE, a także zapewniają wymogi formalne i bezpieczeństwo dzieci odpowiednie do wieku użytkowników, w tym: - PN-EN 1176-1:2008 Wyposażenie placów zabaw wraz z załączeniem folderu, fotografii lub katalogu, które obrazują poszczególne oferowane elementy i urządzenia na placu zabaw wraz z opisem szczegółowym oferowanych elementów urządzeń tj. wymiary, użyte materiały, farby, lakiery wraz z listą zalecanych części zamiennych; -PN-EN 1177:2008 Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki, Wymagania bezpieczeństwa i metody badań wraz z załączeniem folderu, fotografii lub katalogu, które obrazują jaka nawierzchnia zostanie zastosowana wraz z opisem technicznym tej nawierzchni tj. wymiary, poszczególne warstwy nawierzchni oraz użyte materiały posiadające odpowiednie atesty; Dopuszcza się montaż urządzeń zabawowych posiadających certyfikaty TUV, potwierdzające zgodność z Europejską Normą EN 1176 oraz polskim certyfikatem bezpieczeństwa B. 4) W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww warunki mogą być spełnione łącznie. Nie stanowi spełnienia warunków wykazania się przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, realizacja robót budowlanych o różnych zakresach i mniejszych wartościach, gdyż wartość robót nie podlega sumowaniu, a zakres robót łączeniu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca musi spełniać warunki określone w ppkt. 1-4. Warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione jako spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń opisanych w części II SIWZ i stanowiące załączniki do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Druk oferta (sporządzony według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 1 do S.I.W.Z ) 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty składania ofert. 3) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek oceniany będzie jako spełniony łącznie, a Zamawiający wymaga złożenia tego oświadczenia jedynie w stosunku do Wykonawcy lub Wykonawców, którzy pojedynczo lub łącznie spełniają poszczególny warunek udziału w postępowaniu (sporządzone według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 2). 4) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy Wykonawca musi złożyć ww. oświadczenie (sporządzone według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 3). 5) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (sporządzony według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 4). 6) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz załączeniem dokumentów potwierdzające, że osoby wskazane w wykazie robót posiadają wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwego samorządu zawodowego lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (sporządzony według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 5). 7) W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia zabawowe oraz elementy wyposażenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) certyfikat zgodności lub deklarację zgodności elementów z Normą PN-EN 1176:2008 Wyposażenie placów zabaw lub równoważne dla poszczególnych elementów urządzeń, b) certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z normą PN-EN 1177:2008 Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki, Wymagania bezpieczeństwa i metody badań lub równoważne dla poszczególnych elementów placu zabaw, c) foldery, fotografie lub katalogi obrazujące poszczególne elementy placu zabaw oraz opis techniczny oferowanych urządzeń, tj.; wymiary, użyte materiały, farby, lakiery wraz z listą zalecanych części zamiennych, d) foldery, fotografie lub katalogi obrazujące jaka nawierzchnia zostanie zastosowana wraz z opisem technicznym proponowanej nawierzchni tj. wymiary, warstwy nawierzchni oraz użyte materiały posiadające odpowiednie atesty; 8) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 9) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obowiązuje załączenie odpowiednich dokumentów zgodnych z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U z 2006, nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursus.warszawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach