Przetargi.pl
Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Jagodnym w ramach Rządowego Programu RADOSNA SZKOŁA o projektowanej powierzchni 240,0 m? oraz Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Trębowcu w ramach Rządowego Programu RADOSNA SZKOŁA o projektowanej powierzchni 240,0 m?.

Gmina Mirzec ogłasza przetarg

  • Adres: 27-220 Mirzec, Mirzec Stary 9
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2713033 , fax. 041 2713033
  • Data zamieszczenia: 2014-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mirzec
    Mirzec Stary 9 9
    27-220 Mirzec, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2713033, fax. 041 2713033
    REGON: 00054005000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugmirzec.sisco.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Jagodnym w ramach Rządowego Programu RADOSNA SZKOŁA o projektowanej powierzchni 240,0 m? oraz Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Trębowcu w ramach Rządowego Programu RADOSNA SZKOŁA o projektowanej powierzchni 240,0 m?.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Jagodnym w ramach Rządowego Programu RADOSNA SZKOŁA o projektowanej powierzchni 240,0 m? oraz Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Trębowcu w ramach Rządowego Programu RADOSNA SZKOŁA o projektowanej powierzchni 240,0 m?. 1.Uporządkowanie i plantowanie terenu 2. Oczyszczenie terenu przeznaczonego na plac zabaw z kamieni i innych zanieczyszczeń.3. Montowanie urządzeń zabawowych zgodnie z projektem i wytycznymi producenta.4. Zamontowanie ławek 2 sztuk i kosza na śmieci 1 sztuka.5. Wykonanie podbudowy przepuszczalnej pod nawierzchnie syntetyczne. 6. Wykonanie nawierzchni syntetycznej bezpiecznej pod urządzenia zabawowe w kolorze pomarańczowym.7. Wykonanie nawierzchni syntetycznej bezpiecznej na ścieżki w kolorze niebieskim.8. Zamontowanie ogrodzenia panelowego z furtką.9. Wysianie trawy. Wykaz projektowanych urządzeń i elementów małej architektury: 1.Zestaw zabawowy- sztuk 1.2.Huśtawka wahadłowa podwójna- sztuk1.3.Drążek gimnastyczny potrójny- sztuk 1.4.Huśtawka wagowa- sztuk 1.5.Równoważnia-sztuk 1.6.Tablica regulaminowa- sztuk 1.7.Ławka parkowa z oparciem - sztuk 2.8.Kosz na śmieci- sztuk 1.9.Furka - sztuk 1.Zakres budowy placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Trębowcu obejmuje:1.Uporządkowanie i plantowanie terenu.2. Oczyszczenie terenu przeznaczonego na plac zabaw z kamieni i innych zanieczyszczeń.3. Montowanie urządzeń zabawowych zgodnie z projektem i wytycznymi producenta.4.Zamontowanie ławek 2 sztuk i kosza na śmieci 1 sztuka.5. Wykonanie podbudowy przepuszczalnej pod nawierzchnie syntetyczne.6. Wykonanie nawierzchni syntetycznej bezpiecznej pod urządzenia zabawowe w kolorze pomarańczowym.7. Wykonanie nawierzchni syntetycznej bezpiecznej na ścieżki w kolorze niebieskim.8. Zamontowanie ogrodzenia panelowego z furtką.9. Wysianie trawy. Wykaz projektowanych urządzeń i elementów małej architektury:1. Zestaw zabawowy- sztuk 1.2. Huśtawka wahadłowa podwójna- sztuk 1.3. Pomost ruchomy- sztuk 1.4. Drabina krzyżakowa- sztuk 1.5. Huśtawka wagowa- sztuk 1.6. Tablica regulaminowa- sztuk 1.7. Ławka parkowa - sztuk 2.8. Kosz na śmieci -sztuk1.9. Furtka - sztuk 1. Pozostałe warunki zlecenia:1.Wykonawca zobowiązany będzie do:a)urządzenia terenu budowy i odpowiedniego jego zabezpieczenia,b)ponoszenia kosztów zużycia mediów,c)poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej,d)wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp,e) oznakowania terenu budowy i zapewnienie odpowiednich zabezpieczeń bhp,f) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji: robót, ich części, urządzeń lub też elementów istniejących - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,g)wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających,h) zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,i)usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,j) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,k) przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia),l) zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli i inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza),m)przekazania Zamawiającemu kompletu certyfikatów: na urządzenia zgodnie z normą PN-EN 1176:2009 oraz na nawierzchnię.n) innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.2. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania minimalnych stref bezpieczeństwa przy montażu urządzeń, zgodnie z normą PN-EN 1176-1:2009. Podanie przez producenta urządzeń innych stref bezpieczeństwa niż przewidziane w normie nie zwalnia Wykonawcę z obowiązku zastosowania właściwej strefy.3.Zamontowane urządzenia muszą mieć zamontowane tabliczki znamionowe informujące o producencie, dacie produkcji, numerze katalogowym lub nazwie urządzenia i numerze normy, zgodnie z którą urządzenie wyprodukowano.4.Na realizację zadania Gmina uzyskała dofinansowanie z programu rządowego Radosna Szkoła. W związku z powyższym procedury związane z odbiorami częściowymi, końcowym i płatnościami będą dostosowane do wymogów instytucji dofinansowującej.5.Place zabaw należy wykonać zgodnie programem rządowym Radosna Szkoła, do którego wytyczne Ministerstwa Edukacji Narodowej dostępne są na stronie internetowej www.radosnaszkola.men.gov.pl.6.Wykonawca dołączy do umowy kosztorysy ofertowe szczegółowe dla budowy poszczególnych placów zabaw.7.Zamawiający nie sugeruje producenta urządzeń zabawowych. Wszelkie urządzenia podane w opisie zadań zostały wskazane poglądowo. Zamawiający dopuszcza zamontowanie innych urządzeń o nie gorszych parametrach, takich samych wymiarach i zbliżonym wyglądzie oraz posiadających stosowne atesty, certyfikaty jakości etc.( wymienione w tym punkcie dokumenty należy dołączyć do dokumentacji powykonawczej).8.W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji inspektorowi nadzoru z ramienia Zamawiającego przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem.9.Materiały i części uzyskane z rozbiórki konstrukcji lub części robót stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca winien przedsięwziąć wszelkie środki ostrożności niezbędne dla ich zachowania. Niezależnie od celu, w jakim Zamawiający zamierza użyć rzeczone materiały i części, do których zastrzega on sobie prawo własności, wszelkie koszty poniesione na transport i składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte przez Wykonawcę przy transporcie na odległość do 1 km,10.Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac.11.Wykonawca udzieli gwarancji jakości na przedmiot umowy nie mniejszej niż 36 miesięcy liczonej od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego bezusterkowego - co zostanie potwierdzone na formularzu ofertowym - zał. Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 13.08.2014r. do godz. 1000.2.Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.3.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, z treści gwarancji (poręczenia) musi wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, w terminie związania ofertą. Gwarancja (poręczenie) nie powinna zawierać zastrzeżenia gwaranta (poręczyciela), że pisemne żądanie zapłaty musi być przedstawione za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego w celu potwierdzenia, że podpisy złożone na pisemnym żądaniu należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego.4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w nr 91 8523 0004 0006 0046 2000 0001 BS Wąchock O Mirzec z adnotacją wadium Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Jagodnym w ramach Rządowego Programu RADOSNA SZKOŁA projektowanej powierzchni 240,0 m? oraz Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Trębowcu w ramach Rządowego Programu RADOSNA SZKOŁA o projektowanej powierzchni 240,0m?.5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.6.Do oferty należy dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium.7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy zamieścić w osobnej kopercie - opisanej Wadium dołączonej do oferty, a kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem złączyć z ofertą.8.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.9.Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art.25 ust. 111.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana:1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,2)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmirzec.sisco.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach