Przetargi.pl
Budowa oświetlenia drogowego w Gminie Łańcut 2010r.

Gmina Łańcut ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Mickiewicza 2a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2252264 , fax. 017 2256536
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łańcut
    ul. Mickiewicza 2a 2a
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 017 2252264, fax. 017 2256536
    REGON: 69058179000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia drogowego w Gminie Łańcut 2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa oświetlenia drogowego w Gminie Łańcut 2010r. obejmująca następujące zadania: - ZAD. I Budowa oświetlenia drogowego w Soninie - ZAD. II Budowa oświetlenia drogowego w Kosinie Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie: ZAD. I Budowa oświetlenia drogowego w Soninie: ETAP I: - Tor ze stacji trafo SONINA VIII przewodem AsXSn 2x25 mm? długości 154 mb, na słupach nowoprojektowanych typu ŻN-12 z montażem opraw oświetleniowych OUSe 150 - 3 kpl. - Tor ze stacji trafo SONINA XIV przewodem AsXSn 2x25 mm? długości 433 mb, na słupach nowoprojektowanych typu ŻN-10 z montażem opraw oświetleniowych OUSe 100 - 9 kpl. ETAP II: - Tor ze stacji trafo SONINA VI przewodem AsXSn 2x25 mm? długości 747 mb, na słupach istniejących i nowoprojektowanych z montażem opraw oświetleniowych OUSe 100-16 kpl. wraz z wykonaniem robót towarzyszących przewidzianych projektem i przedmiarem robót. UWAGA: Zamawiający zastrzega ograniczenie ZAD.I o jeden z etapów, o ile najkorzystniejsza oferta przewyższy środki przeznaczone na realizację inwestycji. ZAD. II Budowa oświetlenia drogowego Kosinie: - Tor ze stacji trafo KOSINA IV przewodem AsXSn 2x25 mm? długości 309 mb, na słupach istniejących i nowoprojektowanych z montażem opraw oświetleniowych OUSe 100 - 8 kpl. - Tor ze stacji trafo KOSINA VI przewodem AsXSn 2x25 mm? długości 113 mb, na nowoprojektowanych słupach z montażem opraw oświetleniowych OUSe 100 - 3 kpl. - Tor ze stacji trafo KOSINA VIII: - Obwód I przewodem AsXSn 2x25 mm? długości 174 mb, głównie na istniejących słupach z montażem opraw oświetleniowych OUSe 100 - 4 kpl. - Obwód II przewodem AsXSn 2x25 mm? długości 717 mb, głównie na nowoprojektowanych słupach z montażem opraw oświetleniowych OUSe 100 - 15 kpl. wraz z wykonaniem robót towarzyszących przewidzianych projektem i przedmiarem robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości: ZAD. I - 3 000,00zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) ZAD. II - 1 000,00zł (słownie: tysiąc złotych 00/100) do dnia 18.02.2010r. do godz. 9.00 Wadium wnoszone może być w: 1.pieniądzu - przelewem na konto Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział Łańcut 96124026431111000037781763 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kserokopię wpłaty wadium należy dołączyć do oferty 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument - wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy pok. nr 4 (parter), a jego kopię dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia oraz spełniają warunki, dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, należy dołączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny wpis do ewidencji działalności gospodarczej, b)posiadania wiedzy i doświadczenia, c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d)sytuacji ekonomicznej i finansowej, należy przedstawić dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 2. Wykonawca zgodnie z art. 26 ust.2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie załączonych do oferty Wykonawcy dokumentów i oświadczeń wymaganych w SIWZ wg zasady: spełnia/nie spełnia Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu winni złożyć oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt VI.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kosztorys ofertowy obejmujący ZAD.I i ZAD.II - odrębnie dla każdego zadania, oraz z podziałem na ETAP I i ETAP II dla ZAD. I. 2. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, 3. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 6. Oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentacją przetargową oraz jej akceptacji 7. Oświadczenie o zapoznaniu się z terenem realizacji robót i jego akceptacji 8. Wykonawca powinien wskazać w ofercie tę część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom /jeżeli dotyczy/ 9. Oświadczenie Wykonawcy, że bierze on pełną odpowiedzialność za działania podwykonawców /jeżeli dotyczy/ 10. Dowód wniesienia wadium, 11. Parafowany projekt umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.zetorzeszow.eu/uglancut/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach